درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
سه شنبه، 1 خرداد 1403 - 03:09   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

نابینایان و هوش مصنوعی

  نابینایان و هوش مصنوعی


ادامه ادامه مطلب دو

مروری بر هوش مصنوعی گوگل: جستجوهای بیشتر، رضایت کمتر

  مروری بر هوش مصنوعی گوگل: جستجوهای بیشتر، رضایت کمتر


ادامه ادامه مطلب سه

چالش‌‌های اتحادیه اروپا در مواجهه با فناوری هوش مصنوعی

  چالش‌‌های اتحادیه اروپا در مواجهه با فناوری هوش مصنوعی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  حرکت از برند شخصی به تجاری
  فرهنگ دیجیتال در روابط‌عمومی
  4 راه برای تصمیم‌گیری موثرتر
  روابط‌عمومی چگونه «هنر هشتم» لقب گرفت؟
  مزایای کلیدی تحول دیجیتال چیست؟
  هرچه من را تأیید کند، درست است!
  بازگشت یا عدم بازگشت به دفتر
  5 استراتژی رفتاری برای جذاب‌تر کردن محتوای شما
  چگونه یک رییس ناامن را شناسایی و مدیریت کنیم
  اهمیت مشارکت روابط عمومی‌ها در تصمیمات سازمان تأمین‌اجتماعی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 22108صفحه نخست » دوشنبه، 24 اسفند 1394 - 12:46
برپایی همایش "سواد رسانه‌ای و مسئولیت اجتماعی"
شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- همایش‌ ملی سواد رسانه‌ای و مسئولیت اجتماعی برگزار می‌شود.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- همایش‌ ملی سواد رسانه‌ای و مسئولیت اجتماعی برگزار می‌شود.

به گزارش ایسنا، سید مرتضی موسویان‌، رئیس مرکز توسعه فناوری اطلاعات و رسانه‌های دیجیتال وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی از برگزاری همایش ملی سواد رسانه‌ای و مسئولیت اجتماعی و تشکیل دبیرخانه دائمی این همایش با هدف معرفی موضوع یادگیری و آموزش سواد رسانه‌ای به عنوان یک مسئولیت اجتماعی عمومی و تبیین نقش و جایگاه سواد رسانه‌ای و مسئولیت اجتماعی در تحقق اهداف توسعه پایدار کشور در ابتدای سال آینده خبر داد.

دکتر سید مرتضی موسیان‌ رئیس همایش‌، با تاکید بر رسالت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در خصوص توسعه سواد رسانه‌ای در کشور گفت: ان شاء الله فراخوان ارسال آثار همایش ملی سواد رسانه‌ای و مسئولیت اجتماعی با حمایت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی فروردین ماه سال 1395 در 5 محور کلی و 18 محور جزیی‌تر اعلام و این فراخوان تا پایان اردیبهشت ماه سال آتی ادامه خواهد داشت.

نماینده‌ی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در شورای عالی فضای مجازی افزود: پنج محور کلی این همایش شامل بررسی مطالعات و پژوهش‌های مرتبط با سواد رسانه‌ای و مسئولیت اجتماعی‌، بررسی سیاست‌ها راهبردها و برنامه‌های سواد رسانه‌ای با تاکید بر مسئولیت اجتماعی در ایران و سایر کشورهای جهان‌، بررسی اقدامات کاربردی و توسعه محور در خصوص سواد رسانه‌ای‌، بررسی زمینه‌های آموزشی و پژوهشی حوزه‌ی سواد رسانه‌ای و مسئولیت اجتماعی و بررسی آثار و نتایج گسترش سواد رسانه‌ای و مسئولیت اجتماعی است.

رئیس مرکز توسعه‌ی فناوری اطلاعات و رسانه‌های دیجیتال خاطرنشان کرد: هدف از برگزاری این همایش شناسایی نخبگان‌، اندیشمندان و فعالان اجتماعی عرصه‌ی سواد رسانه‌ای‌،ایجاد بستری برای تعامل همفکری و هم افزایی اصحاب سواد رسانه‌ای کشور‌، تقدیر از صاحبان آثار علمی‌ پژوهشی حوزه‌ِ سواد رسانه‌ای و مسئولیت اجتماعی و گفتمان سازی مرتبط با سواد رسانه‌ای در راستای تبدیل موضوع آموزش و یادگیری سواد رسانه‌ای به یک نهضت سوادآموزی در عصر رسانه‌های نوین و جوامع شبکه‌ای است.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  مزایای کلیدی تحول دیجیتال چیست؟


  بررسی دو دیدگاه در خصوص مسئولیت اجتماعی


  چگونه یک رییس ناامن را شناسایی و مدیریت کنیم


  خطا بقا در روابط‌عمومی


  بازگشت یا عدم بازگشت به دفتر


  استراتژی موفقیت: قدرت پیروزی‌های شخصی


  آیا روزنامه‌نگاری و روابط‌عمومی در یک صنعت ادغام می‌شوند؟


  5 استراتژی رفتاری برای جذاب‌تر کردن محتوای شما


  چرا شرکت‌ها باید گزارش سالانه فرسودگی شغلی را شروع کنند؟


  هرچه من را تأیید کند، درست است!


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد