درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
جمعه، 7 اردیبهشت 1403 - 02:15   

درگیری در سازمان رادیو ملی آمریکا پس از متهم شدن به جانب‌داری لیبرالی

  درگیری در سازمان رادیو ملی آمریکا پس از متهم شدن به جانب‌داری لیبرالی


ادامه ادامه مطلب یک

مکث بومر: نشانه‌ای که نشان می‌دهد باید واقعاً رسانه‌های اجتماعی را کنار بگذارید

  مکث بومر: نشانه‌ای که نشان می‌دهد باید واقعاً رسانه‌های اجتماعی را کنار بگذارید


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  چه اتفاقی برای لوگوی کوکاکولا افتاد؟
  گوگل با رشد 15 درصدی درآمد، آن را "عصر جمینی" اعلام کرد
  روزنامه‌نگاری مستقل و مبتنی بر واقعیت: تحت فشار
  تسلا کل تیم بازاریابی خود را اخراج کرد
  مکث بومر: نشانه‌ای که نشان می‌دهد باید واقعاً رسانه‌های اجتماعی را کنار بگذارید
  سمینار تخصصی «هوش مصنوعی مولد در روابط عمومی» برگزار شد
  درگیری در سازمان رادیو ملی آمریکا پس از متهم شدن به جانب‌داری لیبرالی
  گوگل متوجه می‌شود که عوامل هوش مصنوعی چالش‌های اخلاقی جدیدی ایجاد می‌کنند
  شش مرحله کلیدی در توسعه سفر ای‌اس‌جی
  مزایای استفاده از ابزارهای یکپارچه در روابط‌عمومی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 21838صفحه نخست » چهارشنبه، 5 اسفند 1394 - 12:44
برگزاری کنگره بین‌المللی مشتری در روسیه با مشارکت ایران
کنفرانس بین‌المللی تجربه مشتری با حضور اساتید برجسته ایران، روسیه و انگلستان در تاریخ 18 فوریه (29 بهمن ماه) در مسکو برگزار شد.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)، کنفرانس بین‌المللی تجربه مشتری با حضور اساتید برجسته ایران، روسیه و انگلستان در تاریخ 18 فوریه (29 بهمن ماه) در مسکو برگزار شد. در این کنفرانس که با حضور شرکت‌کنندگانی از کشورهای مختلف از جمله روسیه، بلاروس، اوکراین، قرقیزستان و. . . برگزار شد، به دعوت برگزار‌کننده مدیرعامل هلدینگ یاسان و موسس علمی مرکز راه‌اندازی باشگاه مشتریان ایران نیز در این مراسم حضور داشت و به سخنرانی پرداخت و در مورد برنامه‌های وفاداری مشتریان، بهبود تجربه مشتری، دغدغه‌های حول محور باشگاه‌های مشتریان و راهکارهای نوین مبتنی بر موبایل بحث و گفت‌وگو شد.

علیرضا جعفری به نمایندگی از کشورمان، ضمن معرفی دستاوردها و تکنولوژی‌های ایران در این حوزه، به اهمیت بازاریابی محتوایی و برنامه‌های ائتلافی وفاداری اشاره کرد و چشم‌انداز موبایل لویالتی را در ایران روشن اعلام کرد. وی در حاشیه کنفرانس در مصاحبه با تلویزیون روسیه گفت: با توجه به شرایط فعلی و مناسبات فیمابین و همچنین رفع تحریم‌های ایران، فرصت‌های بسیاری پیش روی دو کشور است و خوب است خلاءهای موجود در بازار طرفین با کمک یکدیگر برطرف شود.  گفتنی است این کنفرانس که توسط نهاد‌های خصوصی و دولتی روسیه به‌صورت سالانه برگزار می‌شود، برای نخستین بار تجربه حضور یک استاد ایرانی را به همراه داشت.

 

منبع: فرصت امروز

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  10 عبارت برای ابراز قدردانی بدون گفتن "متشکرم"


  هرگز کسی را آزار نده


  بهترین راه برای تحقق رویاهای‌تان این است که از خواب بیدار شوید


  گیمیفیکیشن در روابط‌عمومی


  شش مرحله کلیدی در توسعه سفر ای‌اس‌جی


  راهنمای کوتاه بحران


  دیپلماسی روابط‌عمومی


  ارتباطات ترکیبی


  کسی غلطی می‌کند و کسی به غلط جواب می‌دهد


  مزایای استفاده از ابزارهای یکپارچه در روابط‌عمومی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد