شبكه اطلاع رساني روابط عمومي ايران (شارا)، كنفرانس بينالمللي تجربه مشتري با حضور اساتيد برجسته ايران، روسيه و انگلستان در تاريخ 18 فوريه (29 بهمن ماه) در مسكو برگزار شد. در اين كنفرانس كه با حضور شركتكنندگاني از كشورهاي مختلف از جمله روسيه، بلاروس، اوكراين، قرقيزستان و. . . برگزار شد، به دعوت برگزاركننده مديرعامل هلدينگ ياسان و موسس علمي مركز راهاندازي باشگاه مشتريان ايران نيز در اين مراسم حضور داشت و به سخنراني پرداخت و در مورد برنامههاي وفاداري مشتريان، بهبود تجربه مشتري، دغدغههاي حول محور باشگاههاي مشتريان و راهكارهاي نوين مبتني بر موبايل بحث و گفتوگو شد.
عليرضا جعفري به نمايندگي از كشورمان، ضمن معرفي دستاوردها و تكنولوژيهاي ايران در اين حوزه، به اهميت بازاريابي محتوايي و برنامههاي ائتلافي وفاداري اشاره كرد و چشمانداز موبايل لويالتي را در ايران روشن اعلام كرد. وي در حاشيه كنفرانس در مصاحبه با تلويزيون روسيه گفت: با توجه به شرايط فعلي و مناسبات فيمابين و همچنين رفع تحريمهاي ايران، فرصتهاي بسياري پيش روي دو كشور است و خوب است خلاءهاي موجود در بازار طرفين با كمك يكديگر برطرف شود. گفتني است اين كنفرانس كه توسط نهادهاي خصوصي و دولتي روسيه بهصورت سالانه برگزار ميشود، براي نخستين بار تجربه حضور يك استاد ايراني را به همراه داشت.
منبع: فرصت امروز