درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
جمعه، 11 خرداد 1403 - 23:36   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟

  آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟


ادامه ادامه مطلب دو

نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه

  نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه


ادامه ادامه مطلب سه

5 اشتباه روابط‌عمومی که استارت‌آپ‌های هوش مصنوعی باید از آن اجتناب کنند

  5 اشتباه روابط‌عمومی که استارت‌آپ‌های هوش مصنوعی باید از آن اجتناب کنند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  نشت اسناد داخلی گوگل جزئیات عملکرد الگوریتم رتبه‌بندی را آشکار می‌کند
  5 اشتباه روابط‌عمومی که استارت‌آپ‌های هوش مصنوعی باید از آن اجتناب کنند
  نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه
  جلسه فوق محرمانه ای در مادرید با حضور مدیران اجرایی گوگل دیپ مایند، آنتروپیک و هوش مصنوعی مایکروسافت آغاز می‌شود
  چرا شرکت در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی و بیست‌وسومین دوره جوایز طلایی صنعت روابط‌عمومی ایران مهم است؟
  آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟
  چیزی که در سال اول کار در روابط‌عمومی دیجیتال یاد گرفتم
  ۵ چیزی که هرگز نباید به رئیس خود بگویید
  به دنبال مشتریان وفادار هستید؟
  استراتژی‌های روابط‌عمومی برای رسیدن به نسل Z
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 21413صفحه نخست » شنبه، 17 بهمن 1394 - 10:15
منشور و نقشه راه رسانه ها و پایگاه های الکترونیکی لبنان صادر شد
منشور رسانه ها و پایگاه های الکترونیکی لبنان با هدف سازماندهی و ساماندهی فعالیت های حرفه ای و حمایت از تقویت و گسترش آنها و تضمین حفظ حق آزادی بیان صادر شد.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- منشور رسانه ها و پایگاه های الکترونیکی لبنان با هدف سازماندهی و ساماندهی فعالیت های حرفه ای و حمایت از تقویت و گسترش آنها و تضمین حفظ حق آزادی بیان صادر شد.

 

به گزارش ایرنا، در مراسمی که در محل اتحادیه روزنامه نگاران لبنان برگزار شد، این منشور 13 ماده ای بر مبنای التزام به قانون اساسی لبنان به ویژه احترام به آزادی های عمومی ودر راس آنها آزادی رسانه ها و آزادی بیان منطبق با قوانین داخلی، اعلامیه جهانی حقوق بشر و اسناد سازمان ملل متحد صادر شد.


در مراسم اعلام این منشور تاکید شد: از امروز این منشور مبنا و مرجع برای فعالیت اصحاب رسانه فعال در پایگاه ها و رسانه های الکترونیکی لبنان خواهد بود و همه آنها ضمن التزام به این منشور با ایجاد یک کمیته ویژه، معادله ای جدید از همکاری های بین خود را رقم می زنند.


در این مراسم « رمزی جریج» وزیر اطلاع رسانی، « حسن فضل الله» رئیس کمیسیون ارتباطات رسانه ها در پارلمان ، « عبدالهادی محفوظ» رئیس شورای ملی رسانه ها، « حسان فلحه» مدیرکل وزارت اطلاع رسانی، « لور سلیمان» مدیر خبرگزاری ملی و « محمد ابراهیم» مدیر رادیو لبنان و تعدادی از مدیران رسانه ها و پایگاه های الکترونیک و دیگر اصحاب رسانه حضور داشتند.

** وارد هرج و مرج بیان نمی شویم
« میشل قنبور» به نمایندگی از رسانه های الکترونیکی گفت که با صدور این منشور، ما به التزام های اجتماعی خود و تعامل با امور حساس و سرنوشت ساز لبنان بر مبنای احساس و وظیفه ملی پایبند خواهیم بود.


وی با بیان اینکه « ما به آزادی بیان ملتزم خواهیم بود اما وارد هرج و مرج بیان و رای نمی شویم»، افزود: این منشور در زمانی صادر می شود که معیارها و میزان ها دست خوش تغییرات شده و ضوابط به هم ریخته است.


قنبور اضافه کرد: با صدور این منشور تاکید می کنیم که لبنان وطن همه ما از طوایف و با گرایش های مختلف، بیروت تریبون آزادی ها و پرچم رسانه ها لبنان در جهان ارتباطات برافراشته خواهد بود.

** منفعت رسانه های جدید این است که قانون رسانه ها را رعایت کنند
رئیس کمیسیون رسانه ها در مجلس لبنان از رسانه ها و پایگاه های الکترونیک به عنوان « رسانه های جدید» و بخشی اصلی از رسانه های ملی لبنان یاد کرد و گفت که در قانون جدید مطبوعات، آنها را به تسلیم شدن و محدود کردن فعالیت ها ملزم نکرده ایم.


حسن فضل الله افزود: این منشور در برگیرنده وجوه مشترکات و این پیام است که رسانه های جدید ، وجهی جدید از رسانه ها در سراسر جهان هستند و اکنون شاهد همکاری نسل های پیشرو و قدیمی و نسل جدید اصحاب رسانه ( نسل اینترنت) هستیم.


وی ابراز امیدواری کرد که همه طرف های مرتبط با رسانه ها وپایگاه های الکترونیک به منشور جدید احترام بگذارند و صدور آن را تحولی بزرگ خواند.


رئیس کمیسیون رسانه ها در مجلس لبنان با بیان این که پایگاه ها و رسانه های الکترونیک بخشی مهم از رسانه های لبنان هستند، تاکید کرد که این منشور پیش از آن که منافع کشور ، دولت و جامعه را تامین کند، منافع رسانه ها را مورد توجه و اهتمام قرار داده است و از آنها و کارکنان آنها حمایت می کند.


حسن فضل الله خاطرنشان کرد: امیدواریم که رسانه ها از جمله پایگاه های الکترونیک به قضایا و پرونده های سراسر جهان یکسال توجه کنند و به ویژه در خصوص مسائل انسانی تبعیضی قائل نشوند و دیگر شاهد شبیه برخورد دوگانه با قربانیان جنایات تروریستی در ضاحیه جنوبی بیروت و پاریس نباشیم.


وی همچنین تصریح کرد: همه رسانه ها باید به معیارهای مرتبط با فعالیت حرفه ای ، اخلاق ، صداقت و شفافیت ملتزم باشند و به بهانه آزادی بیان، این اصول مهم را نقض نکنند.

** گامی بزرگ برداشته و نقشه راه ترسیم شد
رمزی جریج وزیر اطلاع رسانی لنبان هم از صدور منشوررسانه های الکترونیک لبنان به عنوان « گامی بزرگ» یاد کرد و گفت که تلاش می کنیم در قانون مطبوعات یک فصل کامل به رسانه ها وپایگاه های الکترونیک اختصاص دهیم.


وی گفت که انتظار می رود رسانه ها با احترام و التزام داوطلبانه به این منشور که نقشه راه رسانه های الکترونیک است، اجازه ندهند این منشور نقض شود تا توازن بین حق آگاهی و دانستن با صلح و منافع ملی و اخلاق حرفه ای حفظ گردد.


وزیر اطلاع رسانی لبنان با بیان این که « صدور این منشور به معنی بی نیازی از احکام قانونی ضروری نیست »، افزود: در کمیسیون ارتباطات و رسانه های پارلمان تلاش می کنیم که در قانون مطبوعات فصلی کامل را به رسانه ها و پایگاه های الکترونیک با تاکید بر آزادی نوشتن و بیان اختصاص دهیم.


رمزی جریج اعلام کرد که قانون جدید رسانه های لبنان به همه اصحاب رسانه های الکترونیک و کارکنان آنها اجازه می دهد تا از همه حقوق خود مانند بخش های دیگر بهره مند شوند و به اتحادیه روزنامه نگاران و نویسندگان بپیوندند و یا برای خود اتحادیه جدیدی تاسیس کنند و در صورت شکایت از آنها ، پرونده ها فقط در دادگاه مطبوعات رسیدگی شود.

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  آنچه در مورد اطلاعات نادرست به شما می‌گویند را باور نکنید


  چگونه یک برند شخصی قوی بسازیم: نکات کلیدی از کارشناسان


  استراتژی‌های روابط‌عمومی برای رسیدن به نسل Z


  به دنبال مشتریان وفادار هستید؟


  ۵ چیزی که هرگز نباید به رئیس خود بگویید


  چیزی که در سال اول کار در روابط‌عمومی دیجیتال یاد گرفتم


  چرا شرکت در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی و بیست‌وسومین دوره جوایز طلایی صنعت روابط‌عمومی ایران مهم است؟


  جلسه فوق محرمانه ای در مادرید با حضور مدیران اجرایی گوگل دیپ مایند، آنتروپیک و هوش مصنوعی مایکروسافت آغاز می‌شود


  نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه


  5 اشتباه روابط‌عمومی که استارت‌آپ‌های هوش مصنوعی باید از آن اجتناب کنند


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد