درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
یکشنبه، 20 خرداد 1403 - 16:54   

برنامه‌های دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی اعلام شد

  برنامه‌های دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی اعلام شد


ادامه ادامه مطلب یک

چت‌جی‌پی‌تی اکنون در جعل کردن احساسات و رفتار انسانی بهتر از همیشه است

  چت‌جی‌پی‌تی اکنون در جعل کردن احساسات و رفتار انسانی بهتر از همیشه است


ادامه ادامه مطلب دو

60 درصد از پاسخ‌های مدل کپی لیکس حاوی سرقت ادبی است

  60 درصد از پاسخ‌های مدل کپی لیکس حاوی سرقت ادبی است


ادامه ادامه مطلب سه

اعترافات پاتریک براون در مورد دستکاری تحقیقات آب‌وهوایی

  اعترافات پاتریک براون در مورد دستکاری تحقیقات آب‌وهوایی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  پایان عصر جستجوی سنتی؟ رسانه‌های اجتماعی به دروازه اصلی اطلاعات تبدیل می‌شوند
  برنامه‌های دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی نهایی شد
  برنامه‌های دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی اعلام شد
  نگاهی به بحث داغ در اجلاس هوش مصنوعی نیویورک
  استراتژی‌هایی برای ایجاد توسعه رهبری با بودجه محدود
  چالش روابط‌عمومی: غلبه بر چالش‌های بودجه
  واشنگتن پست در آستانه پذیرش تاریکی است
  تعامل و روابط انسانی در دنیای هوش مصنوعی: اصالت در روابط‌عمومی
  ۸ نشانه زبان بدن که نشان می‌دهد کسی همیشه نیاز به کنترل دارد
  آیا می‌توان بدون بک لینک زیاد در 10 رتبه برتر گوگل قرار گرفت؟
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 21322صفحه نخست » دوشنبه، 12 بهمن 1394 - 09:55
پنج پرسش بنیادی از مدیران کلیدی برای توسعه بخشیدن به نگرش آنان
شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- دانشمندان به این نتیجه رسیده اند که پنج پرسش کلیدی را باید مدیران عالی بتوانند پاسخ منطقی بدهند تا با نگرشش ژرف به تدوین برنامه ریزی های استراتژیک مبادرت ورزند:
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- دانشمندان به این نتیجه رسیده اند که پنج پرسش کلیدی را باید مدیران عالی بتوانند پاسخ منطقی بدهند تا با نگرشش ژرف به تدوین برنامه ریزی های استراتژیک مبادرت ورزند:


1- ابزار نفوذی که می توان از آن ها برای توسعه بخشیدن موفقیت استفاده کرد چیست؟
2- محور تلاش در برنامه ریزی استراتژیک را روی کدامیک از بایدها و نبایدها می باید متمرکز ساخت؟
3- روی کدامیک از ابعاد برنامه ریزی استراتژیکی برای آینده باید اولویت قائل شد؟
4- کلید توان بخشی مورد نیاز برای نگرش استراتژیکی در مقابل حوادث چیست؟
5- چه دیدگاهی برای رشد و دست یابی به انتظارات مطلوب در برنامه ریزی استراتژیکی لازم است؟


پاسخ های عقلانی به این پنج پرسش محوری می تواند روشنگر میزان توانمندی برای تمرکز اندیشه روی تدوین موفقیت آمیز برنامه های استراتژیکی بشود. این پاسخ ها می توانند تمهیدات و فرصت های برون سازمانی را مشخص کنند.

 

به علاوه این پاسخ ها اگر منطقی باشند، می توانند بهترین دستاویز قابل اعتماد برای عناصر کلیدی که نقش رهبری و هدایت طرح ها و برنامه ها و پروژه ها را دارند قرار بگیرند. در هر نوع اصولی که حاکم بر سازمان ها باشد توان پاسخگویی به این پرسش ها موجب ایجاد اعتماد در تصمیم گیری ها می گردند. برای ایجاد تحول های کارساز و آشکار که لازمه تدوین چارچوب برنامه ریزی استراتژیکی است قبل از هر اقدام، مطرح کردن این پرسش ها و پاسخ های عقلانی و منطقی حیاتی است.
فرق زشت و نغز از عقل آورید
نی ز چشمی که سیه دید و سپید
(جلال الدین مولوی)
 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  برنامه‌های دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی نهایی شد


  برنامه‌های دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی اعلام شد


  تحریم: یک توافق، نه یک تاکتیک تبلیغاتی در روابط‌عمومی دیجیتال


  چرا دیده شدن مدیر عامل هنوز مهم است؟


  متاورس مک دونالد در سنگاپور به نمایش درآمد


  اینفلوئنسر نیجریه‌ای: «آفریقا در غرب روابط‌عمومی ندارد»


  چرا رهبران بزرگ همیشه مهربان هستند - اما همیشه خوب نیستند


  برنامه تقدیر از 3 استاد پیشکسوت علوم انسانی


  دهمین کنفرانس روابط‌عمومی و صنعت برگزار می‌شود


  دولت بایدن به دنبال اطلاعاتی در مورد نحوه استفاده وال استریت از هوش مصنوعی است


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد