درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
پنجشنبه، 10 خرداد 1403 - 01:29   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

گوگل در تلاشی برای خرید هاب‌اسپات در بزرگترین معامله خود، مایکروسافت را به چالش می‌کشد

  گوگل در تلاشی برای خرید هاب‌اسپات در بزرگترین معامله خود، مایکروسافت را به چالش می‌کشد


ادامه ادامه مطلب دو

ربات‌ها در استارباکس ناور 1784: 100 ربات به مشتریان خدمات ارائه می‌دهند

  ربات‌ها در استارباکس ناور 1784: 100 ربات به مشتریان خدمات ارائه می‌دهند


ادامه ادامه مطلب سه

زندگی شاد بدون رسانه‌های اجتماعی

  زندگی شاد بدون رسانه‌های اجتماعی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  نرخ تبدیل آزمایش رایگان چقدر است؟
  اپل هوش مصنوعی مولد را به ایموجی‌ها اضافه می‌کند: چه معنایی دارد؟
  کانوا: ابزارهای طراحی خود را برای تسلط بر فضای کاری حرفه‌ای ارتقا می‌دهد
  زندگی شاد بدون رسانه‌های اجتماعی
  مرتبه استادی، عنوانی که برازنده او بود
  مرتبه استادی، عنوانی که برازنده او بود
  هنر جنگ روابط‌عمومی
  اطلاع‌رسانی پولی: چالش‌ها و فرصت‌ها
  چرا بسیاری از مدیران قادر به رهبری موثر نیستند؟
  ارزشیابی ارتباطات: یک چک‌لیست برای سنجش ارتباطات
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 21322صفحه نخست » دوشنبه، 12 بهمن 1394 - 09:55
پنج پرسش بنیادی از مدیران کلیدی برای توسعه بخشیدن به نگرش آنان
شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- دانشمندان به این نتیجه رسیده اند که پنج پرسش کلیدی را باید مدیران عالی بتوانند پاسخ منطقی بدهند تا با نگرشش ژرف به تدوین برنامه ریزی های استراتژیک مبادرت ورزند:
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- دانشمندان به این نتیجه رسیده اند که پنج پرسش کلیدی را باید مدیران عالی بتوانند پاسخ منطقی بدهند تا با نگرشش ژرف به تدوین برنامه ریزی های استراتژیک مبادرت ورزند:


1- ابزار نفوذی که می توان از آن ها برای توسعه بخشیدن موفقیت استفاده کرد چیست؟
2- محور تلاش در برنامه ریزی استراتژیک را روی کدامیک از بایدها و نبایدها می باید متمرکز ساخت؟
3- روی کدامیک از ابعاد برنامه ریزی استراتژیکی برای آینده باید اولویت قائل شد؟
4- کلید توان بخشی مورد نیاز برای نگرش استراتژیکی در مقابل حوادث چیست؟
5- چه دیدگاهی برای رشد و دست یابی به انتظارات مطلوب در برنامه ریزی استراتژیکی لازم است؟


پاسخ های عقلانی به این پنج پرسش محوری می تواند روشنگر میزان توانمندی برای تمرکز اندیشه روی تدوین موفقیت آمیز برنامه های استراتژیکی بشود. این پاسخ ها می توانند تمهیدات و فرصت های برون سازمانی را مشخص کنند.

 

به علاوه این پاسخ ها اگر منطقی باشند، می توانند بهترین دستاویز قابل اعتماد برای عناصر کلیدی که نقش رهبری و هدایت طرح ها و برنامه ها و پروژه ها را دارند قرار بگیرند. در هر نوع اصولی که حاکم بر سازمان ها باشد توان پاسخگویی به این پرسش ها موجب ایجاد اعتماد در تصمیم گیری ها می گردند. برای ایجاد تحول های کارساز و آشکار که لازمه تدوین چارچوب برنامه ریزی استراتژیکی است قبل از هر اقدام، مطرح کردن این پرسش ها و پاسخ های عقلانی و منطقی حیاتی است.
فرق زشت و نغز از عقل آورید
نی ز چشمی که سیه دید و سپید
(جلال الدین مولوی)
 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  ربات‌ها در استارباکس ناور 1784: 100 ربات به مشتریان خدمات ارائه می‌دهند


  جستجوی هوش مصنوعی گوگل خشم آنلاین را برمی‌انگیزد


  سه نکته برای بازسازی گذشته خود


  گوگل در تلاشی برای خرید هاب‌اسپات در بزرگترین معامله خود، مایکروسافت را به چالش می‌کشد


  طوفان رسانه‌ای چیست؟


  چرا ثبات در بازاریابی ویدیویی و تناسب اندام مهم است؟


  هنر جنگ روابط‌عمومی


  ارتباطات بحران: وجه اشتراک جنجال‌های تبلیغاتی اپل، بامبل و سوئل


  هوش مصنوعی صنعت بزرگسالان را تکان می‌دهد، اما برخی سازندگان نگران فرار مخاطبان هستند


  ارزشیابی ارتباطات: یک چک‌لیست برای سنجش ارتباطات


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد