درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
شنبه، 12 خرداد 1403 - 00:58   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟

  آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟


ادامه ادامه مطلب دو

نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه

  نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه


ادامه ادامه مطلب سه

5 اشتباه روابط‌عمومی که استارت‌آپ‌های هوش مصنوعی باید از آن اجتناب کنند

  5 اشتباه روابط‌عمومی که استارت‌آپ‌های هوش مصنوعی باید از آن اجتناب کنند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  نشت اسناد داخلی گوگل جزئیات عملکرد الگوریتم رتبه‌بندی را آشکار می‌کند
  5 اشتباه روابط‌عمومی که استارت‌آپ‌های هوش مصنوعی باید از آن اجتناب کنند
  نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه
  جلسه فوق محرمانه ای در مادرید با حضور مدیران اجرایی گوگل دیپ مایند، آنتروپیک و هوش مصنوعی مایکروسافت آغاز می‌شود
  چرا شرکت در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی و بیست‌وسومین دوره جوایز طلایی صنعت روابط‌عمومی ایران مهم است؟
  آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟
  چیزی که در سال اول کار در روابط‌عمومی دیجیتال یاد گرفتم
  ۵ چیزی که هرگز نباید به رئیس خود بگویید
  به دنبال مشتریان وفادار هستید؟
  استراتژی‌های روابط‌عمومی برای رسیدن به نسل Z
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 21322صفحه نخست » دوشنبه، 12 بهمن 1394 - 09:55
پنج پرسش بنیادی از مدیران کلیدی برای توسعه بخشیدن به نگرش آنان
شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- دانشمندان به این نتیجه رسیده اند که پنج پرسش کلیدی را باید مدیران عالی بتوانند پاسخ منطقی بدهند تا با نگرشش ژرف به تدوین برنامه ریزی های استراتژیک مبادرت ورزند:
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- دانشمندان به این نتیجه رسیده اند که پنج پرسش کلیدی را باید مدیران عالی بتوانند پاسخ منطقی بدهند تا با نگرشش ژرف به تدوین برنامه ریزی های استراتژیک مبادرت ورزند:


1- ابزار نفوذی که می توان از آن ها برای توسعه بخشیدن موفقیت استفاده کرد چیست؟
2- محور تلاش در برنامه ریزی استراتژیک را روی کدامیک از بایدها و نبایدها می باید متمرکز ساخت؟
3- روی کدامیک از ابعاد برنامه ریزی استراتژیکی برای آینده باید اولویت قائل شد؟
4- کلید توان بخشی مورد نیاز برای نگرش استراتژیکی در مقابل حوادث چیست؟
5- چه دیدگاهی برای رشد و دست یابی به انتظارات مطلوب در برنامه ریزی استراتژیکی لازم است؟


پاسخ های عقلانی به این پنج پرسش محوری می تواند روشنگر میزان توانمندی برای تمرکز اندیشه روی تدوین موفقیت آمیز برنامه های استراتژیکی بشود. این پاسخ ها می توانند تمهیدات و فرصت های برون سازمانی را مشخص کنند.

 

به علاوه این پاسخ ها اگر منطقی باشند، می توانند بهترین دستاویز قابل اعتماد برای عناصر کلیدی که نقش رهبری و هدایت طرح ها و برنامه ها و پروژه ها را دارند قرار بگیرند. در هر نوع اصولی که حاکم بر سازمان ها باشد توان پاسخگویی به این پرسش ها موجب ایجاد اعتماد در تصمیم گیری ها می گردند. برای ایجاد تحول های کارساز و آشکار که لازمه تدوین چارچوب برنامه ریزی استراتژیکی است قبل از هر اقدام، مطرح کردن این پرسش ها و پاسخ های عقلانی و منطقی حیاتی است.
فرق زشت و نغز از عقل آورید
نی ز چشمی که سیه دید و سپید
(جلال الدین مولوی)
 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  آنچه در مورد اطلاعات نادرست به شما می‌گویند را باور نکنید


  چگونه یک برند شخصی قوی بسازیم: نکات کلیدی از کارشناسان


  استراتژی‌های روابط‌عمومی برای رسیدن به نسل Z


  به دنبال مشتریان وفادار هستید؟


  ۵ چیزی که هرگز نباید به رئیس خود بگویید


  چیزی که در سال اول کار در روابط‌عمومی دیجیتال یاد گرفتم


  چرا شرکت در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی و بیست‌وسومین دوره جوایز طلایی صنعت روابط‌عمومی ایران مهم است؟


  آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟


  نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه


  5 اشتباه روابط‌عمومی که استارت‌آپ‌های هوش مصنوعی باید از آن اجتناب کنند


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد