درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
دوشنبه، 31 اردیبهشت 1403 - 02:11   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

نابینایان و هوش مصنوعی

  نابینایان و هوش مصنوعی


ادامه ادامه مطلب دو

مروری بر هوش مصنوعی گوگل: جستجوهای بیشتر، رضایت کمتر

  مروری بر هوش مصنوعی گوگل: جستجوهای بیشتر، رضایت کمتر


ادامه ادامه مطلب سه

چالش‌‌های اتحادیه اروپا در مواجهه با فناوری هوش مصنوعی

  چالش‌‌های اتحادیه اروپا در مواجهه با فناوری هوش مصنوعی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  اهمیت مشارکت روابط عمومی‌ها در تصمیمات سازمان تأمین‌اجتماعی
  نابینایان و هوش مصنوعی
  چالش‌‌های اتحادیه اروپا در مواجهه با فناوری هوش مصنوعی
  روابط‌عمومی یعنی "مردم‌داری"
  خبرنگاران دانشجو با طوفان اطلاعات نادرست در اعتراضات پردیس روبرو هستند
  مروری بر هوش مصنوعی گوگل: جستجوهای بیشتر، رضایت کمتر
  کمپین‌های یکباره
  مدیر عامل گوگل در مورد آینده پیوندها، هوش مصنوعی کیفیت جستجو را بدتر می‌کند
  بررسی دو دیدگاه در خصوص مسئولیت اجتماعی
  آیا روزنامه‌نگاری و روابط‌عمومی در یک صنعت ادغام می‌شوند؟
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 21203صفحه نخست » خبر یکسه شنبه، 6 بهمن 1394 - 14:37
سومین کنفرانس جهانی روابط عمومی استانبول
هلدینگ بین المللی متاکو – داناک با همراهی شرکت بین المللی ایرانگردی و جهانگردی آزادی (آیتو) ـ در نظر دارد شرایط حضور نخبگان و خبرگان صنعت را جهت شرکت در کنفرانس جهانی روابط عمومی که در تاریخ ششم و هفتم اسفند ماه سال جاری در شهر استانبول ترکیه با حضور سخنرانان مطرح نظیر: رئیس ارتباطات گوگل، شل، ویزا، رولز رویس، مدیر عامل هنکل، مدیران ارتباطات و فروش شرکتهای بزرگ بین المللی برگزار می گردد، فراهم نماید.
  

سومین کنفرانس جهانی روابط عمومی استانبول

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)، هلدینگ بین المللی متاکو – داناک با همراهی شرکت بین المللی ایرانگردی و جهانگردی آزادی (آیتو) ـ در نظر دارد شرایط حضور نخبگان و خبرگان صنعت را جهت شرکت در کنفرانس جهانی روابط عمومی که در تاریخ ششم و هفتم اسفند ماه سال جاری در شهر استانبول ترکیه با حضور سخنرانان مطرح نظیر : رئیس ارتباطات گوگل،شل، ویزا، رولز رویس، مدیر عامل هنکل، مدیران ارتباطات و فروش شرکتهای بزرگ بین المللی برگزار می گردد ، فراهم نماید.

این رویداد مهم بین المللی به آخرین نوآوری های روابط عمومی و گرایش های ارتباطی، با تمرکز ویژه بر مدیریت شهرت، ارتباطات بحران، رسانه های اجتماعی و تقویت بهره وری از منابع سازمانی می پردازد. همچنین با توجه به برگزاری منظم این کنفرانس در بیش از 16 کشور دنیا، تسهیل در توسعه روابط بین المللی و به روز نگه داشتن دانش و معلومات مربوطه از مهمترین دست آوردهای قابل پیش بینی می باشد.

 

اهداف کنفرانس :

استفاده از ایده های خلاق و بدیع در راستای مدیریت بحران و ممانعت از فرسودگی شغلی

القاء و تشویق مدعوین به ارتباطات و روابط عمومی آکادمیک

شاخص نمودن استراتژی های خلاقانه و الهام بخش

تأثیر ارتباطات و روابط عمومی در فراهم نمودن دستیابی به برند برتر

بحث تعاملی با سخنرانان و تبادل نظر

 

موضوعات و محورها :

کشف ایده های خلاق و متفکرانه در دنیای ارتباطات

آشنایی با روشهای بدیع و خلاق و تجربیات کارآمد در تجارت آینده

کشف ایده های جدید و جایگزین نمودن آن با روشهای

تمرکز روی مدیریت شهرت ـ ارتباطات بحران و رسانه های اجتماعی

ارائه آخرین روشهای برقراری ارتباط و روابط عمومی

ارتباط با برخی از موثرترین و روشنفکترین افراد موفق در دنیای تجارت

تأثیر ارتباطات و روابط عمومی در نائل شدن به برند برتر

حضور بازاریابان و متخصصین علوم ارتباطات و روابط عمومی از بیش از 30 کشور مختلف شامل:

ترکیه ـ آذربایجان ـ گرجستان ـ امارات ـ بحرین ـ قطر ـ عربستان سعودی ـ روسیه ـ بلغارستان و صربستان

حضور سخنرانان مطرح نظیر رئیس ارتباطات گوگل، مدیر عامل هنکل

آشنایی با ایده های رهبران برندهای معروف نظیر هنکل، P&G ( Procter &Gamble) و گوگل ، شل ، ویزا و

رولز رویس و ….

 

این نشست دو روزه، بهترین فرصت جهت آشنایی با ایده های خلاق و متفکرانه در دنیای تجارت و آشنایی با فرآیندهای نوین جهان در زمینه روابط عمومی می باشد که در محل هتل Pera Palace در استانبول برگزار می شود.

 

منبع: دبیرخانه کنفرانس جهانی روابط عمومی استانبول  (Global PR Summit 3)

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  بررسی دو دیدگاه در خصوص مسئولیت اجتماعی


  ۵ ضعف سرمایه‌‌‌داری و مسوولیت‌‌‌پذیری اجتماعی


  7 کلید برای به دست آوردن بیشترین بهره از هوش مصنوعی مولد


  شیفتگی جمعی


  خطا بقا در روابط‌عمومی


  آیا روزنامه‌نگاری و روابط‌عمومی در یک صنعت ادغام می‌شوند؟


  استراتژی موفقیت: قدرت پیروزی‌های شخصی


  چگونه اخبار جعلی را در طول جنگ تشخیص دهیم؟


  چگونه مدیران می‌توانند از بازاریابی دیجیتال استفاده کنند؟


  چرا شرکت‌ها باید گزارش سالانه فرسودگی شغلی را شروع کنند؟


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد