شارا - شبكه اطلاع رساني روابط عمومي ايران : سومين كنفرانس جهاني روابط عمومي استانبول
سه شنبه، 6 بهمن 1394 - 14:37 کد خبر:21203
هلدينگ بين المللي متاكو – داناك با همراهي شركت بين المللي ايرانگردي و جهانگردي آزادي (آيتو) ـ در نظر دارد شرايط حضور نخبگان و خبرگان صنعت را جهت شركت در كنفرانس جهاني روابط عمومي كه در تاريخ ششم و هفتم اسفند ماه سال جاري در شهر استانبول تركيه با حضور سخنرانان مطرح نظير: رئيس ارتباطات گوگل، شل، ويزا، رولز رويس، مدير عامل هنكل، مديران ارتباطات و فروش شركتهاي بزرگ بين المللي برگزار مي گردد، فراهم نمايد.


شبكه اطلاع رساني روابط عمومي ايران (شارا)، هلدينگ بين المللي متاكو – داناك با همراهي شركت بين المللي ايرانگردي و جهانگردي آزادي (آيتو) ـ در نظر دارد شرايط حضور نخبگان و خبرگان صنعت را جهت شركت در كنفرانس جهاني روابط عمومي كه در تاريخ ششم و هفتم اسفند ماه سال جاري در شهر استانبول تركيه با حضور سخنرانان مطرح نظير : رئيس ارتباطات گوگل،شل، ويزا، رولز رويس، مدير عامل هنكل، مديران ارتباطات و فروش شركتهاي بزرگ بين المللي برگزار مي گردد ، فراهم نمايد.

اين رويداد مهم بين المللي به آخرين نوآوري هاي روابط عمومي و گرايش هاي ارتباطي، با تمركز ويژه بر مديريت شهرت، ارتباطات بحران، رسانه هاي اجتماعي و تقويت بهره وري از منابع سازماني مي پردازد. همچنين با توجه به برگزاري منظم اين كنفرانس در بيش از 16 كشور دنيا، تسهيل در توسعه روابط بين المللي و به روز نگه داشتن دانش و معلومات مربوطه از مهمترين دست آوردهاي قابل پيش بيني مي باشد.

 

اهداف كنفرانس :

استفاده از ايده هاي خلاق و بديع در راستاي مديريت بحران و ممانعت از فرسودگي شغلي

القاء و تشويق مدعوين به ارتباطات و روابط عمومي آكادميك

شاخص نمودن استراتژي هاي خلاقانه و الهام بخش

تأثير ارتباطات و روابط عمومي در فراهم نمودن دستيابي به برند برتر

بحث تعاملي با سخنرانان و تبادل نظر

 

موضوعات و محورها :

كشف ايده هاي خلاق و متفكرانه در دنياي ارتباطات

آشنايي با روشهاي بديع و خلاق و تجربيات كارآمد در تجارت آينده

كشف ايده هاي جديد و جايگزين نمودن آن با روشهاي

تمركز روي مديريت شهرت ـ ارتباطات بحران و رسانه هاي اجتماعي

ارائه آخرين روشهاي برقراري ارتباط و روابط عمومي

ارتباط با برخي از موثرترين و روشنفكترين افراد موفق در دنياي تجارت

تأثير ارتباطات و روابط عمومي در نائل شدن به برند برتر

حضور بازاريابان و متخصصين علوم ارتباطات و روابط عمومي از بيش از 30 كشور مختلف شامل:

تركيه ـ آذربايجان ـ گرجستان ـ امارات ـ بحرين ـ قطر ـ عربستان سعودي ـ روسيه ـ بلغارستان و صربستان

حضور سخنرانان مطرح نظير رئيس ارتباطات گوگل، مدير عامل هنكل

آشنايي با ايده هاي رهبران برندهاي معروف نظير هنكل، P&G ( Procter &Gamble) و گوگل ، شل ، ويزا و

رولز رويس و ….

 

اين نشست دو روزه، بهترين فرصت جهت آشنايي با ايده هاي خلاق و متفكرانه در دنياي تجارت و آشنايي با فرآيندهاي نوين جهان در زمينه روابط عمومي مي باشد كه در محل هتل Pera Palace در استانبول برگزار مي شود.

 

منبع: دبيرخانه كنفرانس جهاني روابط عمومي استانبول  (Global PR Summit 3)