درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
چهارشنبه، 23 خرداد 1403 - 21:36   

برنامه‌های دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی اعلام شد

  برنامه‌های دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی اعلام شد


ادامه ادامه مطلب یک

چت‌جی‌پی‌تی اکنون در جعل کردن احساسات و رفتار انسانی بهتر از همیشه است

  چت‌جی‌پی‌تی اکنون در جعل کردن احساسات و رفتار انسانی بهتر از همیشه است


ادامه ادامه مطلب دو

60 درصد از پاسخ‌های مدل کپی لیکس حاوی سرقت ادبی است

  60 درصد از پاسخ‌های مدل کپی لیکس حاوی سرقت ادبی است


ادامه ادامه مطلب سه

اعترافات پاتریک براون در مورد دستکاری تحقیقات آب‌وهوایی

  اعترافات پاتریک براون در مورد دستکاری تحقیقات آب‌وهوایی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  شماره 67 فصلنامه کارگزار روابط‌عمومی منتشر ‌شد
  دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی با تکریم از شادروان دکتر سید وحید عقیلی و حضور خانواده ایشان برگزار شد
  دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی و تجلیل از پیشکسوت این عرصه، دکتر برات‌الله صمدی‌راد
  کتاب "انقلاب هوش مصنوعی در روابط‌عمومی" رونمایی شد
  دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی در حال برگزاری است
  قبل از شروع همکاری با کسی، در مورد سبک کار خود صحبت کنید
  هوش اپل: گام بزرگ اپل در هوش مصنوعی
  وحشت اخلاقی جدید: رسانه‌های اجتماعی
  آیا روابط‌عمومی در بلاک چین مرده است؟ نگاهی به دیدگاه‌های مخالف
  هوش مصنوعی: بازاریاب خلاق یا ابزار خلاقانه؟
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 21069صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیشنبه، 3 بهمن 1394 - 12:09
رهبری افکار عمومی بردوش رسانه هاست
مدیر روابط عمومی فرمانداری ساری گفت : یکی از وظایف اصلی رسانه در نظام اسلامی، فراهم کردن شرایط حضور آگاهانه مردم برای ایفای نقش تعیین کننده سرنوشت و اقتدار نظام است .
  

رهبری افکار عمومی بردوش رسانه هاست

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)، حسین مرتضوی روز شنبه با بیان اینکه انتخابات از ارکان مهم و پایدار در شکل گیری ساختار های سیاسی جوامع مختلف محسوب می گردد ،تصریح کرد : نظام اسلامی ما مبتنی بر مردم سالاری دینی است و آنها تعیین کننده سرنوشت خویش هستند و در تمامی صحنه های سیاسی ، اجتماعی ، اقتصادی و ... حضور مسئولانه و مشارکت همه جانبه دارند .
مرتضوی با اشاره به جایگاه رسانه ها در تحقق مشارکت سیاسی و رهبری افکار عمومی ، نهادینه کردن رفتار انتخاباتی افزود : زمان انتخابات در کشور ما اهمیت ونقش تعیین کننده رسانه ها در انتخابات مختلف را آشکار می سازد.
مدیر روابط عمومی فرمانداری مرکزاستان نقش رسانه ها در آگاهی منجر به انتخاب فرد اصلح و شایسته برای جامعه را بسیار مهم برشمرد و افزود : رسانه ها با رعایت اخلاق مطبوعاتی و انتخاباتی ،بدون تخریب با تبلیغ نامزدها و گروههای سیاسی باعث آشنایی مردم از دیدگاه سیاسی و اجتماعی نامزد ها شده و در جوهر قلم رای نقش آفرینی می کنند .
وی در ادامه گفت : نقش رسانه در انتخابات تنها در فرآیند برگزاری و چگونگی آن محدود نمی شود، بلکه بازتاب آن را نیز تسهیل می کند و تاثیر آن مدت ها پس از انتخابات نیز تداوم می یابد.
مسئول کمیته تبلیغات و اطلاع رسانی ستاد انتخابات شهرستان ساری با تاکید بر اینکه کشور ما اکنون در آستانه انتخابات 'پنجمین دوره خبرگان رهبری و دهمین دوره مجلس شورای اسلامی ' قرار دارد وبه طبع رسانه ها نیز در اوج روزهای حرفه ای و دیده شدن هستند،خاطر نشان کرد :در واقع رسانه ها در پوشش خبری، افزایش مشارکت مردمی، پویش سیاسی ،اجتماعی و نظارت بر سلامت انتخابات، حضوری موثر دارند ،لذا در همین راستا روابط عمومی فرمانداری ساری در ارج نهادن نقش آفرینی رسانه ها در انتخابات، جشنواره ' انتخابات در رسانه ' را برگزار می نماید .
مرتضوی خاطر نشان کرد : مسابقه ویژه رسانه ها در انتخابات با موضوعات ' یادداشت ،گزارش ،مصاحبه ،خبر ،تیتر ، و هم چنین عکاسی با موبایل ' ویژه شهروندان برگزار می گردد وبه منظور افزایش رقابت موثر و سازنده در تعالی و توسعه محتوایی مطبوعات و خبرگزاری ها، از کلیه روزنامه نگاران، خبرنگاران، نویسندگان و اصحاب مطبوعات و خبرگزاری های فعال استان مازندران و هم چنین از شهروندان در راستای ارائه عکس های موبایلی خود از جاذبه های انتخاباتی شهرستان برای شرکت در این مسابقه دعوت به عمل می آید.
وی افزود : طبق فراخوان مسابقه هر فرد با ارائه حداکثر دو اثر در سه بخش می تواند در جشنواره شرکت نماید و آثار خود را به دبیرخانه جشنواره در روابط عمومی فرمانداری ساری یا به آدرس الکترونیکی info@sari.ir ارسال نماید، آثار ارسالی می بایست از تاریخ 01/07/94 تا 10/12/94 در مطبوعات ، خبرگزاری ها و سایت های مجازی منتشر شده باشند. در بخش ویژه ' عکاسی با موبایل ' ویژه شهروندان هر فرد می تواندحداکثر دو عکس ارائه نماید .
مسئول کمیته تبلیغات و اطلاع رسانی ستاد انتخابات شهرستان ساری در پایان گفت : آثار برتر با نظر کارشناسان داوری انتخاب و و در 20 اسفند 94 اعلام و به برندگان جوایزی اهدا خواهد شد.

 

منبع: ایرنا

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  وحشت اخلاقی جدید: رسانه‌های اجتماعی


  دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی در حال برگزاری است


  آیا روابط‌عمومی در بلاک چین مرده است؟ نگاهی به دیدگاه‌های مخالف


  قبل از شروع همکاری با کسی، در مورد سبک کار خود صحبت کنید


  هوش اپل: گام بزرگ اپل در هوش مصنوعی


  دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی و تجلیل از پیشکسوت این عرصه، دکتر برات‌الله صمدی‌راد


  دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی با تکریم از شادروان دکتر سید وحید عقیلی و حضور خانواده ایشان برگزار شد


  کتاب "انقلاب هوش مصنوعی در روابط‌عمومی" رونمایی شد


  شماره 67 فصلنامه کارگزار روابط‌عمومی منتشر ‌شد


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد