درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
دوشنبه، 31 اردیبهشت 1403 - 17:35   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

نابینایان و هوش مصنوعی

  نابینایان و هوش مصنوعی


ادامه ادامه مطلب دو

مروری بر هوش مصنوعی گوگل: جستجوهای بیشتر، رضایت کمتر

  مروری بر هوش مصنوعی گوگل: جستجوهای بیشتر، رضایت کمتر


ادامه ادامه مطلب سه

چالش‌‌های اتحادیه اروپا در مواجهه با فناوری هوش مصنوعی

  چالش‌‌های اتحادیه اروپا در مواجهه با فناوری هوش مصنوعی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  روابط‌عمومی چگونه «هنر هشتم» لقب گرفت؟
  مزایای کلیدی تحول دیجیتال چیست؟
  هرچه من را تأیید کند، درست است!
  بازگشت یا عدم بازگشت به دفتر
  5 استراتژی رفتاری برای جذاب‌تر کردن محتوای شما
  چگونه یک رییس ناامن را شناسایی و مدیریت کنیم
  اهمیت مشارکت روابط عمومی‌ها در تصمیمات سازمان تأمین‌اجتماعی
  نابینایان و هوش مصنوعی
  چالش‌‌های اتحادیه اروپا در مواجهه با فناوری هوش مصنوعی
  روابط‌عمومی یعنی "مردم‌داری"
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 20883صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیپنجشنبه، 24 دی 1394 - 14:05
اجرای مطلوب وظایف روابط عمومی ها در گرو شناخت مدیران با کارکرد رسانه ها
شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- در دنیای امروز همه افراد و تک تک شهروندان برای خود رسانه ای در اختیار دارند که نیازمند برنامه ریزی دقیق برای استفاده مناسب از امکانات فضای مجازی و شبکه های اجتماعی هستند.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- در دنیای امروز همه افراد و تک تک شهروندان برای خود رسانه ای در اختیار دارند که نیازمند برنامه ریزی دقیق برای استفاده مناسب از امکانات فضای مجازی و شبکه های اجتماعی هستند.


به گزارش شارا به نقل از سازمان تأمین اجتماعی، نیازمند برنامه ریزی دقیق برای استفاده مناسب از امکانات فضای مجازی و شبکه های اجتماعی هستیم.

مشاور مدیر عامل و مدیر کل روابط عمومیسازمان تامین اجتماعی گفت : سرعت تغییرات و پیشرفت تکنولوژی در عرصه ارتباطات به گونه ای است که در دنیای امروز همه افراد و تک تک شهروندان برای خود رسانه ای در اختیار دارند و هر فردی می تواند به عنوان یک شهروند خبرنگار به مخابره اخبار بپردازد.

به گزارش اداره کل روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی ، امیر عباس تقی پور در همایش سراسری مدیران تامین اجتماعی سراسر کشور با اعلام این مطلب افزود: سازمان تامین اجتماعی به دلیل ارتباط تنگاتنگ با بدنه جامعه و خدمت رسانی به بیش از نیمی از جمعیت کشور دارای ارزش های خبری قابل توجهی است و اخبار مرتبط با این سازمان همواره مورد توجه رسانه ها به عنوان نمایندگان افکار عمومی است.

وی تصریح کرد: یکی از وظایف روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی اطلاع رسانی صحیح و انعکاس فعالیتها و تفکرات مدیران سازمان به جامعه است که برای اجرای مطلوب وظایف روابط عمومی، شناخت و آشنایی مدیران با کارکرد رسانه ها و توجه به این حوزه حساس و با اهمیت است.

مدیر کل روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی با بیان اینکه رسانه ها دارای کارکردهای مختلفی در جامعه هستند ، گفت : خبررسانی یکی از مهمترین آنهاست و البته آموزش عمومی و سرگرمی نیز از دیگر کارکردهای مهم رسانه ها محسوب می شود.

تقی پوردر ادامه افزود:خبرنگاران رسانه ها مسائل مختلف جامعه را بر حسب اهمیت و نیاز مخاطبان در رسانه ها منعکس می کنند و رویدادهایی که دارای ارزش خبری بیشتری باشند را برای انتشار در رسانه ها انتخاب می کنند.
وی ادامه داد: سازمان تامین اجتماعی نیز به عنوان سازمانی خدمت رسان که نیازمند ارتباط مستمر و مناسب با جامعه بزرگ بیمه شدگان و بازنشستگان است، برای تحقق اهداف و برنامه های خود از قابلیت ها و ظرفیت های رسانه ها بهره می برد.

مدیر کل روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی اضافه کرد: یکی از مسائلی که امروزه در حوزه خبررسانی و ارتباطات بسیار مورد توجه قرار دارد، ورود به فضای مجازی و مشخصا شبکه های اجتماعی است که در این خصوص باید برای استفاده از ظرفیت های این شبکه ها برنامه ریزی مناسبی داشته باشیم.

وی با اشاره به اینکه استفاده از شبکه های اجتماعی در سراسر جهان گسترش یافته است ، گفت: در حال حاضر فیسبوک با بیش از 2 میلیارد کاربر بزرگترین کشورجهان است و این موضوع به خوبی اهمیت و تاثیر شبکه های اجتماعی را نشان می دهد.

تقی پور افزود: سازمان تامین اجتماعی برای برقراری ارتباط مطلوب با جامعه بزرگ بیمه شدگان و بازنشستگان از کمک و همکاری رسانه ها بهره می برد و امیدواریم بیش از گذشته شاهد افزایش ارتباط مدیران سازمان با رسانه ها و استفاده بیشتر از این ظرفیت ها در راستای ارتباط مستمر با جامعه مخاطبان باشیم.

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  مزایای کلیدی تحول دیجیتال چیست؟


  بررسی دو دیدگاه در خصوص مسئولیت اجتماعی


  چگونه یک رییس ناامن را شناسایی و مدیریت کنیم


  خطا بقا در روابط‌عمومی


  استراتژی موفقیت: قدرت پیروزی‌های شخصی


  آیا روزنامه‌نگاری و روابط‌عمومی در یک صنعت ادغام می‌شوند؟


  بازگشت یا عدم بازگشت به دفتر


  5 استراتژی رفتاری برای جذاب‌تر کردن محتوای شما


  چرا شرکت‌ها باید گزارش سالانه فرسودگی شغلی را شروع کنند؟


  هرچه من را تأیید کند، درست است!


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد