درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
سه شنبه، 1 خرداد 1403 - 08:13   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

نابینایان و هوش مصنوعی

  نابینایان و هوش مصنوعی


ادامه ادامه مطلب دو

مروری بر هوش مصنوعی گوگل: جستجوهای بیشتر، رضایت کمتر

  مروری بر هوش مصنوعی گوگل: جستجوهای بیشتر، رضایت کمتر


ادامه ادامه مطلب سه

چالش‌‌های اتحادیه اروپا در مواجهه با فناوری هوش مصنوعی

  چالش‌‌های اتحادیه اروپا در مواجهه با فناوری هوش مصنوعی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  حرکت از برند شخصی به تجاری
  فرهنگ دیجیتال در روابط‌عمومی
  4 راه برای تصمیم‌گیری موثرتر
  روابط‌عمومی چگونه «هنر هشتم» لقب گرفت؟
  مزایای کلیدی تحول دیجیتال چیست؟
  هرچه من را تأیید کند، درست است!
  بازگشت یا عدم بازگشت به دفتر
  5 استراتژی رفتاری برای جذاب‌تر کردن محتوای شما
  چگونه یک رییس ناامن را شناسایی و مدیریت کنیم
  اهمیت مشارکت روابط عمومی‌ها در تصمیمات سازمان تأمین‌اجتماعی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 20977صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیسه شنبه، 29 دی 1394 - 01:44
مدیر کل اداره روابط عمومی استانداری همدان: اطلاع رسانی، رسالت عمده روابط عمومی دستگاههای اجرایی است
شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- مدیر کل اداره روابط عمومی استانداری همدان گفت:مسئولان روابط عمومی دستگاههای اجرایی نشست های خبری را گزینشی انتخاب نکنند.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- مدیر کل اداره روابط عمومی استانداری همدان گفت:مسئولان روابط عمومی دستگاههای اجرایی نشست های خبری را گزینشی انتخاب نکنند.


به گزارش شارا، احسان شهابی در جلسه شورای هماهنگی روابط عمومی های استان همدان اظهار داشت: رسانه ها حق دارند در همه برنامه های دستگاهها حضور فعال داشته باشند و در این راستا هیچ عذری پذیرفته نیست.


وی تاکید کرد:روابط عمومی دستگاه ها موظفند رسانه ها را در جریان عملکرد و اقدامات دستگاهها قرار دهند تا اطلاع رسانی لازم انجام شود.


وی با بیان اینکه رسالت عمده روابط عمومی ها، اطلاع رسانی است، خاطر نشان ساخت: با توجه به انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری اجازه نخواهیم داد هیچ دستگاهی از امکانات دولتی له یا علیه کاندیدایی استفاده کند.


شهابی با اشاره به درپیش بودن دو رخداد مهم، دهه فجر و انتخابات تصریح کرد: ایجاد نشاط اجتماعی یکی از ضرورت های روابط عمومی های دستگاههای اجرایی است .


این مسئول گفت: نشاط اجتماعی می تواند زمینه لازم را برای حضور مردم و بویژه جوانان فراهم کند و این یک وظیفه مهم است که بایستی انجام شود.


مدیر کل اداره روابط عمومی استانداری همدان افزود: امروز چشم دنیا به سوی جمهوری اسلامی ایران است و مطمئنا با یک برنامه ریزی خوب در این عرصه مهم با حضور پررنگ مردم سربلند خواهیم شد.
این مسئول تصریح کرد:مردم ما پای نظام جمهوری اسلامی ایستاده اند و حامی دولت و خدمتگزاران خود هستند.


وی گفت: تلاش خواهیم کردفضای با نشاط و بدور از تنش های سیاسی و گروهی ،برای حضور حداکثری مردم ایجاد کنیم.


وی با اشاره به اینکه دهه فجر فرصت مناسبی برای اطلاع رسانی و عملکرد درخشان دولت است، تصریح کرد: باید شرایطی را مهیا کنیم تا مردم از خدمات و عملکرد دولت خدمتگزار آگاه شوند و امیدوار تر و با شور و نشاط بیشتری در رویداد مهم و سرنوشت ساز انتخابات حضور داشته باشند.


وی افزود: همه مردم باید به صورت یکپارچه و همگرا در همه برنامه های دهه فجر مشارکت داشته باشند والبته نباید از این برنامه سوءاستفاده کنند.


شهابی افزود:روابط عمومی دستگاههای اجرایی می توانند با اطلاع رسانی به موقع و درست زمینه را برای حضور مردم در انتخابات فراهم کنند.

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  مزایای کلیدی تحول دیجیتال چیست؟


  بررسی دو دیدگاه در خصوص مسئولیت اجتماعی


  چگونه یک رییس ناامن را شناسایی و مدیریت کنیم


  خطا بقا در روابط‌عمومی


  بازگشت یا عدم بازگشت به دفتر


  آیا روزنامه‌نگاری و روابط‌عمومی در یک صنعت ادغام می‌شوند؟


  5 استراتژی رفتاری برای جذاب‌تر کردن محتوای شما


  چرا شرکت‌ها باید گزارش سالانه فرسودگی شغلی را شروع کنند؟


  هرچه من را تأیید کند، درست است!


  خبرنگاران دانشجو با طوفان اطلاعات نادرست در اعتراضات پردیس روبرو هستند


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد