درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
جمعه، 25 خرداد 1403 - 13:30   

برنامه‌های دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی اعلام شد

  برنامه‌های دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی اعلام شد


ادامه ادامه مطلب یک

چت‌جی‌پی‌تی اکنون در جعل کردن احساسات و رفتار انسانی بهتر از همیشه است

  چت‌جی‌پی‌تی اکنون در جعل کردن احساسات و رفتار انسانی بهتر از همیشه است


ادامه ادامه مطلب دو

60 درصد از پاسخ‌های مدل کپی لیکس حاوی سرقت ادبی است

  60 درصد از پاسخ‌های مدل کپی لیکس حاوی سرقت ادبی است


ادامه ادامه مطلب سه

اعترافات پاتریک براون در مورد دستکاری تحقیقات آب‌وهوایی

  اعترافات پاتریک براون در مورد دستکاری تحقیقات آب‌وهوایی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  هوش مصنوعی فریب خورد! عکس برنده مسابقه عکاسی، کار انسان بود نه هوش مصنوعی
  اولین گردهمایی مدیران روابط‌عمومی نمایشگاه های کشور برگزار شد
  ششمین شماره ماهنامه الکترونیکی راهبرد ارتباطات و روابط‌عمومی منتشر شد
  چالش بازاریابی: اندازه‌گیری بازگشت سرمایه
  ۳اصل برای کارآفرینان از دیدگاه گرگ راکوزی
  بهبود روابط‌عمومی با قدرت هوش مصنوعی
  نرخ تبدیل آزمایش رایگان چقدر است؟
  هنر حل چالش‌های دشوار به عنوان یک کارآفرین
  5 چالشی که هر مشتاق بازاریابی باید برای آن آماده باشد
  شماره 67 فصلنامه کارگزار روابط‌عمومی منتشر ‌شد
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 20977صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیسه شنبه، 29 دی 1394 - 01:44
مدیر کل اداره روابط عمومی استانداری همدان: اطلاع رسانی، رسالت عمده روابط عمومی دستگاههای اجرایی است
شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- مدیر کل اداره روابط عمومی استانداری همدان گفت:مسئولان روابط عمومی دستگاههای اجرایی نشست های خبری را گزینشی انتخاب نکنند.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- مدیر کل اداره روابط عمومی استانداری همدان گفت:مسئولان روابط عمومی دستگاههای اجرایی نشست های خبری را گزینشی انتخاب نکنند.


به گزارش شارا، احسان شهابی در جلسه شورای هماهنگی روابط عمومی های استان همدان اظهار داشت: رسانه ها حق دارند در همه برنامه های دستگاهها حضور فعال داشته باشند و در این راستا هیچ عذری پذیرفته نیست.


وی تاکید کرد:روابط عمومی دستگاه ها موظفند رسانه ها را در جریان عملکرد و اقدامات دستگاهها قرار دهند تا اطلاع رسانی لازم انجام شود.


وی با بیان اینکه رسالت عمده روابط عمومی ها، اطلاع رسانی است، خاطر نشان ساخت: با توجه به انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری اجازه نخواهیم داد هیچ دستگاهی از امکانات دولتی له یا علیه کاندیدایی استفاده کند.


شهابی با اشاره به درپیش بودن دو رخداد مهم، دهه فجر و انتخابات تصریح کرد: ایجاد نشاط اجتماعی یکی از ضرورت های روابط عمومی های دستگاههای اجرایی است .


این مسئول گفت: نشاط اجتماعی می تواند زمینه لازم را برای حضور مردم و بویژه جوانان فراهم کند و این یک وظیفه مهم است که بایستی انجام شود.


مدیر کل اداره روابط عمومی استانداری همدان افزود: امروز چشم دنیا به سوی جمهوری اسلامی ایران است و مطمئنا با یک برنامه ریزی خوب در این عرصه مهم با حضور پررنگ مردم سربلند خواهیم شد.
این مسئول تصریح کرد:مردم ما پای نظام جمهوری اسلامی ایستاده اند و حامی دولت و خدمتگزاران خود هستند.


وی گفت: تلاش خواهیم کردفضای با نشاط و بدور از تنش های سیاسی و گروهی ،برای حضور حداکثری مردم ایجاد کنیم.


وی با اشاره به اینکه دهه فجر فرصت مناسبی برای اطلاع رسانی و عملکرد درخشان دولت است، تصریح کرد: باید شرایطی را مهیا کنیم تا مردم از خدمات و عملکرد دولت خدمتگزار آگاه شوند و امیدوار تر و با شور و نشاط بیشتری در رویداد مهم و سرنوشت ساز انتخابات حضور داشته باشند.


وی افزود: همه مردم باید به صورت یکپارچه و همگرا در همه برنامه های دهه فجر مشارکت داشته باشند والبته نباید از این برنامه سوءاستفاده کنند.


شهابی افزود:روابط عمومی دستگاههای اجرایی می توانند با اطلاع رسانی به موقع و درست زمینه را برای حضور مردم در انتخابات فراهم کنند.

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  شماره 67 فصلنامه کارگزار روابط‌عمومی منتشر ‌شد


  5 چالشی که هر مشتاق بازاریابی باید برای آن آماده باشد


  هنر حل چالش‌های دشوار به عنوان یک کارآفرین


  نرخ تبدیل آزمایش رایگان چقدر است؟


  بهبود روابط‌عمومی با قدرت هوش مصنوعی


  ۳اصل برای کارآفرینان از دیدگاه گرگ راکوزی


  چالش بازاریابی: اندازه‌گیری بازگشت سرمایه


  ششمین شماره ماهنامه الکترونیکی راهبرد ارتباطات و روابط‌عمومی منتشر شد


  هوش مصنوعی فریب خورد! عکس برنده مسابقه عکاسی، کار انسان بود نه هوش مصنوعی


  اولین گردهمایی مدیران روابط‌عمومی نمایشگاه های کشور برگزار شد


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد