درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
شنبه، 8 اردیبهشت 1403 - 18:46   

درگیری در سازمان رادیو ملی آمریکا پس از متهم شدن به جانب‌داری لیبرالی

  درگیری در سازمان رادیو ملی آمریکا پس از متهم شدن به جانب‌داری لیبرالی


ادامه ادامه مطلب یک

مکث بومر: نشانه‌ای که نشان می‌دهد باید واقعاً رسانه‌های اجتماعی را کنار بگذارید

  مکث بومر: نشانه‌ای که نشان می‌دهد باید واقعاً رسانه‌های اجتماعی را کنار بگذارید


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  فرآیند ایجاد انگیزه در سازمان
  فناوری‌های نوین و هوش مصنوعی در روابط‌عمومی: ابزارها و تاکتیک‌های نوظهور برای ارتباطات مؤثرتر
  رهبری سازمانی پایدار در شرایط بحران و عدم‌قطعیت
  مزایای استفاده از دیوار رسانه‌ای در یک رویداد روابط‌عمومی
  5 اشتباه رایج در روابط‌عمومی که باید از آنها اجتناب کنید
  تفکر خارج از چارچوب سنتی روابط‌عمومی
  تبلیغات فریبنده: تقویت روابط‌عمومی دیجیتال و امنیت تبلیغات حیاتی است
  پایان وب؟ چه خبر است؟
  عصر جمینی
  عملیات روابط‌عمومی در عصر هوش مصنوعی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 20947صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومییکشنبه، 27 دی 1394 - 17:12
کار روابط عمومی ها ایجاد تعامل مستمر و سازنده بین مردم و مسئولان است
معاون فرماندار آبدانان گفت: کار روابط عمومی دستگاه های اجرایی ایجاد تعامل مستمر و سازنده بین مردم و مسئولان و در واقع پل ارتباطی بین اینان است.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)، ابراهیم مرادخانی روز یکشنبه در جمع مسئولان روابط عمومی ادارات و نهادی اجرایی این شهرستان اظهار کرد: روابط عمومی ادارات همچون آیینه ای باید سیمای اداره و عملکرد و تعامل با مردم در آن پیدا و مبرهن است.
وی با تاکید بر آشنایی مسئولان روابط عمومی ها با اصول ارتباطات و فن خبر نویسی افزود: باید بر سه محور تفکر نو، مشارکت مستمر و اطلاع رسانی دقیق در راستای شناسایی و کمک به اثر بخشی فعالیت های سازمان متبوع خویش موثر باشید.
مرادخانی در بخش دیگری از سخنان خود به برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری در اسفند ماه امسال اشاره کرد و یادآور شد: وظیفه ما بعنوان متولی و مجری انتخابات، جلب مشارکت حداکثری مردم، برگزاری انتخابات سالم و قانونی است.
وی یادآور شد: ایجاد فضای عادلانه برای فعالیت کاندیداها در چهارچوب قانون از دیگر وظایف مجریان است لذا هیچ یک از مسئولان و کارکنان ادارات حق استفاده از امکانات و جایگاه اداری برای تبلیغ له یا علیه داوطلبان انتخابات را ندارند.
معاون فرماندار آبدانان اضافه کرد: روابط عمومی ها با همکاری رسانه ها می توانند با اطلاع رسانی شفاف سازی در تحقق حماسه سیاسی در اسفند ماه کمک کنند.
مرادخانی به نقش بی بدیل روابط عمومی ها و خبرنگاران در اجرای برنامه های دهه فجر نیز اشاره کرد و گفت: روابط عمومی سازمان ها و نهادها و خبرنگاران رسانه ها باید در این ایام خدمات دولت و دستاوردهای انقلاب را به نحو مطلوب برای مردم بیان کنند.
وی همچنین بر رصد و انعکاس به موقع اخبار، برنامه ها، آیین های ویژه دهه فجر، فعال ساختن پایگاه های خبری ادارات در این ایام به منظور تنویر افکار عمومی و بیان خدمات دولت و دستاوردهای نظام توسط روابط عمومی ها با همکاری رسانه ها تاکید کرد.
در این نشست مسئولان روابط عمومی ادارات و خبرنگاران رسانه های فعال در شهرستان نیز دیدگاه های خود را در زمینه حضور حداکثری مردم در انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری بیان کردند.
شهرستان آبدانان با 60 هزار نفر جمعیت در 167 کیلومتری جنوب ایلام قرار دارد.

 

منبع: ایرنا

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  نسل چهارم روابط‌عمومی‌


  5 اشتباه رایج در روابط‌عمومی که باید از آنها اجتناب کنید


  چگونه از روابط‌عمومی برای رشد کسب‌وکار خود استفاده کنید


  فرآیند ایجاد انگیزه در سازمان


  چالش‌های سلامت روانی متخصصان روابط‌عمومی


  آینده روابط‌عمومی مستقل


  رهبری سازمانی پایدار در شرایط بحران و عدم‌قطعیت


  عملیات روابط‌عمومی در عصر هوش مصنوعی


  تفکر خارج از چارچوب سنتی روابط‌عمومی


  ۹ توصیه برای آغاز فعالیت حرفه‌ای خبرنگاری


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد