درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
شنبه، 8 اردیبهشت 1403 - 18:19   

درگیری در سازمان رادیو ملی آمریکا پس از متهم شدن به جانب‌داری لیبرالی

  درگیری در سازمان رادیو ملی آمریکا پس از متهم شدن به جانب‌داری لیبرالی


ادامه ادامه مطلب یک

مکث بومر: نشانه‌ای که نشان می‌دهد باید واقعاً رسانه‌های اجتماعی را کنار بگذارید

  مکث بومر: نشانه‌ای که نشان می‌دهد باید واقعاً رسانه‌های اجتماعی را کنار بگذارید


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  فرآیند ایجاد انگیزه در سازمان
  فناوری‌های نوین و هوش مصنوعی در روابط‌عمومی: ابزارها و تاکتیک‌های نوظهور برای ارتباطات مؤثرتر
  رهبری سازمانی پایدار در شرایط بحران و عدم‌قطعیت
  مزایای استفاده از دیوار رسانه‌ای در یک رویداد روابط‌عمومی
  5 اشتباه رایج در روابط‌عمومی که باید از آنها اجتناب کنید
  تفکر خارج از چارچوب سنتی روابط‌عمومی
  تبلیغات فریبنده: تقویت روابط‌عمومی دیجیتال و امنیت تبلیغات حیاتی است
  پایان وب؟ چه خبر است؟
  عصر جمینی
  عملیات روابط‌عمومی در عصر هوش مصنوعی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 20790صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومییکشنبه، 20 دی 1394 - 23:51
رئیس ستاد انتخابات استان ایلام: روابط عمومی‌ها نقش مهمی در مشارکت مردم در انتخابات دارند
شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- رئیس ستاد انتخابات استان ایلام گفت: روابط عمومی‌ها نقش مهمی در تحقق مشارکت حداکثری مردم در انتخابات دارند.
  


شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- رئیس ستاد انتخابات استان ایلام گفت: روابط عمومی‌ها نقش مهمی در تحقق مشارکت حداکثری مردم در انتخابات دارند.

به گزارش شارا به نقل از خبرگزاری تسنیم از ایلام، حسین کلانتری امروز در نشست کمیته اطلاع رسانی ستاد انتخابات استان ایلام، اظهار داشت: جایگاه روابط عمومی‌ها در ارتباط بین مردم و مسؤلین به عنوان یک جایگاه برجسته برکسی پوشیده نیست.

وی افزود: کارکرد و اثربخشی روابط عمومی‌ها سبب شده است که مسؤلان در تمام رده‌ها در جریان مسائل، مشکلات، مطالبات و نیازهای مردم قرار گیرند و از طرف دیگر، مردم هم از اقدامات دولت برای رفع نیازمندی‌ها و مشکلات آن‌ها باخبر می‌گردند.

رئیس ستاد انتخابات استان با اشاره به نقش روابط عمومی‌ها در ایجاد شور و نشاط سیاسی و بسترسازی فرهنگی، اجتماعی و سیاسی، خواستار تلاش اعضاء کمیته اطلاع رسانی برای داشتن رقابت سالم و تحقق مشارکت حداکثری مردم در انتخابات شد.

وی با اشاره به جایگاه استانداران و فرمانداران به عنوان نمایندگان دولت در استان‌ها و شهرستان‌ها و همچنین اختیارات واگذارشده به استانداری‌ها و فرمانداری‌ها در قوانین و مقررات انتخابات، خواستار بهره‌گیری از کلیه امکانات جهت تحقق اهداف کمیته اطلاع‌رسانی و تبلیغات ستاد انتخابات در استان و شهرستان‌ها شد.

کلانتری خاطرنشان کرد: ما در مقابل خدا و نظام جمهوری اسلامی متعهدیم که انتخابات را سالم برگزار کنیم.

وی گفت: روابط عمومی‌ها نقش مهمی در تحقق مشارکت حداکثری مردم در انتخابات دارند و روابط عمومی‌ها با داشتن ارتباط موثر با رسانه‌ها همیشه در جریان مشکلات مردم قرار دارند.

معاون سیاسی امنیتی استاندار ایلام خاطرنشان کرد: با وجود این ارتباط می‌توان بسیاری از مشکلات را براطرف کرد.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  نسل چهارم روابط‌عمومی‌


  5 اشتباه رایج در روابط‌عمومی که باید از آنها اجتناب کنید


  چگونه از روابط‌عمومی برای رشد کسب‌وکار خود استفاده کنید


  فرآیند ایجاد انگیزه در سازمان


  چالش‌های سلامت روانی متخصصان روابط‌عمومی


  آینده روابط‌عمومی مستقل


  رهبری سازمانی پایدار در شرایط بحران و عدم‌قطعیت


  عملیات روابط‌عمومی در عصر هوش مصنوعی


  تفکر خارج از چارچوب سنتی روابط‌عمومی


  ۹ توصیه برای آغاز فعالیت حرفه‌ای خبرنگاری


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد