درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
پنجشنبه، 6 اردیبهشت 1403 - 22:59   

درگیری در سازمان رادیو ملی آمریکا پس از متهم شدن به جانب‌داری لیبرالی

  درگیری در سازمان رادیو ملی آمریکا پس از متهم شدن به جانب‌داری لیبرالی


ادامه ادامه مطلب یک

مکث بومر: نشانه‌ای که نشان می‌دهد باید واقعاً رسانه‌های اجتماعی را کنار بگذارید

  مکث بومر: نشانه‌ای که نشان می‌دهد باید واقعاً رسانه‌های اجتماعی را کنار بگذارید


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  چه اتفاقی برای لوگوی کوکاکولا افتاد؟
  گوگل با رشد 15 درصدی درآمد، آن را "عصر جمینی" اعلام کرد
  روزنامه‌نگاری مستقل و مبتنی بر واقعیت: تحت فشار
  تسلا کل تیم بازاریابی خود را اخراج کرد
  مکث بومر: نشانه‌ای که نشان می‌دهد باید واقعاً رسانه‌های اجتماعی را کنار بگذارید
  سمینار تخصصی «هوش مصنوعی مولد در روابط عمومی» برگزار شد
  درگیری در سازمان رادیو ملی آمریکا پس از متهم شدن به جانب‌داری لیبرالی
  گوگل متوجه می‌شود که عوامل هوش مصنوعی چالش‌های اخلاقی جدیدی ایجاد می‌کنند
  شش مرحله کلیدی در توسعه سفر ای‌اس‌جی
  مزایای استفاده از ابزارهای یکپارچه در روابط‌عمومی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 2082صفحه نخست » تازه های نشر روابط عمومیسه شنبه، 21 آذر 1391 - 06:51
کتاب مدیریت علمی روابط عمومی
کتاب مدیریت علمی روابط عمومی شاید به جرأت بتوان گفت از اولین تألیفاتی است که به صورت همه جانبه به زوایای مختلف روابط عمومی توجه داشته است.
  

طرح معرفی کتاب مدیریت علمی روابط عمومی

کتاب مدیریت علمی روابط عمومی
 مدیریت روابط عمومی از جمله فنونی است که ارتباط مستقیمی با موفقیت و عدم موفقیت سازمانها دارد. نگاه به این عرصه در طول دوره های مختلف دارای فراز و نشیب های بسیاری بوده است. اما به هر حال این نگاه ها هر کدام بخشی نگر و یکسویه را در پی داشته اند. کتاب مدیریت علمی روابط عمومی شاید به جرأت بتوان گفت از اولین تألیفاتی است که به صورت همه جانبه به زوایای مختلف روابط عمومی توجه داشته است. تمام آنچه که یک مدیر و یا دست اندرکار این عرصه باید بداند با رویکردی علمی و مستدل بیان شده است. در کنار اینها زبان ساده و شیوای کتاب در کنار انواع نمودارها و جداول لازم به جذابیت، اثر بخشی و گیرایی کتاب افزوده است.
این کتاب دارای 5 بخش و دوازده فصل است که در دسته بندی مناسب و مرتبط به موضوعات اساسی عرصه روابط عمومی می پردازد.
در بخش اول با ارائه مدلی قابل اجراء برای این مهم به مباحثی همچون تعریف مدیریت، روابط عمومی، ساختار و شرح وظایف و در ادامه به ارائه مدل پرداخته است.
در بخش دوم به سیر تاریخی اطلاعات و چگونگی دریافت و ارسال اطلاعات و در نهایت تجزیه و تحلیل اطلاعات پرداخته است.
در بخش سوم به اهمیت برنامه ریزی و همچنین برنامه ریزی استراتژیک اشاره کرده است.
بخش چهارم نیز به راهکارهای اجرایی و اقدامات این حوزه در فصول مدیریت تشریفات، مدیریت رسانه ای و سرانجام مدیریت بحران پرداخته است.
بخش پنجم و یا پایانی این کتاب جامع به ارزیابی کمی و کیفی برنامه و فنون خاص ارزیابی همچون نظرسنجی و تحلیل محتوا و ضرورت این مهم به طور علمی و عملی نگاهی نو داشته اند.
ویژگی بارز این کتاب نسبت به برخی آثار مشابه آن است که هر دو مؤلف این کتاب کسانی هستند که سالها در این حوزه از پائین ترین تا بالاترین سطوح بصورت مستقیم در مباحث روابط عمومی درگیر بوده اند و با علوم روز این عرصه آشنایی کامل دارند.

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظرات کاربران: 1 نظر (فعال: 1 ، در صف انتشار: 0، غیر قابل انتشار: 0)
مرتب سازی بر حسب ( قدیمیترین | جدیدترین | بیشترین امتیاز | کمترین امتیاز | بیشترین پاسخ | کمترین پاسخ)
حمید تجلی
| 1392/3/10 - 10:38 |     0     0     |
غلامحسین اسلامی کی بیده!!!


نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  10 عبارت برای ابراز قدردانی بدون گفتن "متشکرم"


  هرگز کسی را آزار نده


  بهترین راه برای تحقق رویاهای‌تان این است که از خواب بیدار شوید


  گیمیفیکیشن در روابط‌عمومی


  راهنمای کوتاه بحران


  شش مرحله کلیدی در توسعه سفر ای‌اس‌جی


  دیپلماسی روابط‌عمومی


  ارتباطات ترکیبی


  کسی غلطی می‌کند و کسی به غلط جواب می‌دهد


  مزایای استفاده از ابزارهای یکپارچه در روابط‌عمومی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد