درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
دوشنبه، 7 خرداد 1403 - 01:19   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

مایکروسافت Copilot+ را معرفی می‌کند

  مایکروسافت Copilot+ را معرفی می‌کند


ادامه ادامه مطلب دو

اعتماد به هوش مصنوعی

  اعتماد به هوش مصنوعی


ادامه ادامه مطلب سه

رئیس هوش مصنوعی متا می‌گوید مدل‌های زبان بزرگ به هوش انسان نمی‌رسند

  رئیس هوش مصنوعی متا می‌گوید مدل‌های زبان بزرگ به هوش انسان نمی‌رسند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  پیام تسلیت انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت درگذشت دکتر سید وحید عقیلی
  از شمار دو چشم یک تن کم
  دکتر عقیلی، نمادی از تعهد و تلاش در عرصه علوم ارتباطات
  پیام تسلیت موسسه کارگزار روابط‌عمومی به مناسبت درگذشت دکتر سید وحید عقیلی
  هوش مصنوعی در نمایشگاه فناوری «ویواتک»‌ فرانسه عطر مورد علاقه شما را تولید می‌کند
  جنجال هوش مصنوعی ادوبی: خلاقان در برابر ربات‌ها؟
  10 کشور برتر برای سفر در سال 2024، طبق مجمع جهانی اقتصاد
  ترامپ تی‌وی: شبکه اینترنتی که می‌خواهد پیام رئیس‌جمهور سابق آمریکا را مستقیما به هوادارانش منتقل کند
  5 استراتژی برای بهبود سلامت روان در محل کار
  هنر پرسیدن سوالات هوشمندانه
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 2082صفحه نخست » تازه های نشر روابط عمومیسه شنبه، 21 آذر 1391 - 06:15
کتاب مدیریت علمی روابط عمومی
کتاب مدیریت علمی روابط عمومی شاید به جرأت بتوان گفت از اولین تألیفاتی است که به صورت همه جانبه به زوایای مختلف روابط عمومی توجه داشته است.
  

طرح معرفی کتاب مدیریت علمی روابط عمومی

کتاب مدیریت علمی روابط عمومی
 مدیریت روابط عمومی از جمله فنونی است که ارتباط مستقیمی با موفقیت و عدم موفقیت سازمانها دارد. نگاه به این عرصه در طول دوره های مختلف دارای فراز و نشیب های بسیاری بوده است. اما به هر حال این نگاه ها هر کدام بخشی نگر و یکسویه را در پی داشته اند. کتاب مدیریت علمی روابط عمومی شاید به جرأت بتوان گفت از اولین تألیفاتی است که به صورت همه جانبه به زوایای مختلف روابط عمومی توجه داشته است. تمام آنچه که یک مدیر و یا دست اندرکار این عرصه باید بداند با رویکردی علمی و مستدل بیان شده است. در کنار اینها زبان ساده و شیوای کتاب در کنار انواع نمودارها و جداول لازم به جذابیت، اثر بخشی و گیرایی کتاب افزوده است.
این کتاب دارای 5 بخش و دوازده فصل است که در دسته بندی مناسب و مرتبط به موضوعات اساسی عرصه روابط عمومی می پردازد.
در بخش اول با ارائه مدلی قابل اجراء برای این مهم به مباحثی همچون تعریف مدیریت، روابط عمومی، ساختار و شرح وظایف و در ادامه به ارائه مدل پرداخته است.
در بخش دوم به سیر تاریخی اطلاعات و چگونگی دریافت و ارسال اطلاعات و در نهایت تجزیه و تحلیل اطلاعات پرداخته است.
در بخش سوم به اهمیت برنامه ریزی و همچنین برنامه ریزی استراتژیک اشاره کرده است.
بخش چهارم نیز به راهکارهای اجرایی و اقدامات این حوزه در فصول مدیریت تشریفات، مدیریت رسانه ای و سرانجام مدیریت بحران پرداخته است.
بخش پنجم و یا پایانی این کتاب جامع به ارزیابی کمی و کیفی برنامه و فنون خاص ارزیابی همچون نظرسنجی و تحلیل محتوا و ضرورت این مهم به طور علمی و عملی نگاهی نو داشته اند.
ویژگی بارز این کتاب نسبت به برخی آثار مشابه آن است که هر دو مؤلف این کتاب کسانی هستند که سالها در این حوزه از پائین ترین تا بالاترین سطوح بصورت مستقیم در مباحث روابط عمومی درگیر بوده اند و با علوم روز این عرصه آشنایی کامل دارند.

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظرات کاربران: 1 نظر (فعال: 1 ، در صف انتشار: 0، غیر قابل انتشار: 0)
مرتب سازی بر حسب ( قدیمیترین | جدیدترین | بیشترین امتیاز | کمترین امتیاز | بیشترین پاسخ | کمترین پاسخ)
حمید تجلی
| 1392/3/10 - 10:02 |     0     0     |
غلامحسین اسلامی کی بیده!!!


نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  اصول کلیدی رهبری خدمتگزار


  اطلاع‌رسانی در بحران: چالش‌ها و راهکارها


  رقیب گوگل Gemini 1.5 Pro را در تست‌های مختلف شکست می‌دهد


  آیا مطبوعات آزاد هند پس از یک دهه نخست‌وزیری مودی چندان آزاد نیست؟


  هوش مصنوعی و نگرانی‌های مربوط به آگاهی، دسترسی به داده‌ها و ایمنی


  مدیر عامل گوگل، تیم رهبری خود را برای عصر هوش مصنوعی تکان داد


  خلاصه‌ای از یادداشت" سایمون کوپر "در فایننشال‌تایمز با عنوان: کسانی که مهارت خواندن ندارند، مهارت اندیشیدن هم ندارند


  انجمن متخصصان روابط‌عمومی، وبینارهای آنلاین برگزار می‌کند!


  این هوش مصنوعی می‌تواند مصاحبه شغلی انجام دهد


  همگرایی روابط‌عمومی و روزنامه‌نگاری: بینش‌هایی از اشتباهات ارتباطی اخیر صنایع تولیوم


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد