درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
پنجشنبه، 6 اردیبهشت 1403 - 20:35   

درگیری در سازمان رادیو ملی آمریکا پس از متهم شدن به جانب‌داری لیبرالی

  درگیری در سازمان رادیو ملی آمریکا پس از متهم شدن به جانب‌داری لیبرالی


ادامه ادامه مطلب یک

مکث بومر: نشانه‌ای که نشان می‌دهد باید واقعاً رسانه‌های اجتماعی را کنار بگذارید

  مکث بومر: نشانه‌ای که نشان می‌دهد باید واقعاً رسانه‌های اجتماعی را کنار بگذارید


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  چه اتفاقی برای لوگوی کوکاکولا افتاد؟
  گوگل با رشد 15 درصدی درآمد، آن را "عصر جمینی" اعلام کرد
  روزنامه‌نگاری مستقل و مبتنی بر واقعیت: تحت فشار
  تسلا کل تیم بازاریابی خود را اخراج کرد
  مکث بومر: نشانه‌ای که نشان می‌دهد باید واقعاً رسانه‌های اجتماعی را کنار بگذارید
  سمینار تخصصی «هوش مصنوعی مولد در روابط عمومی» برگزار شد
  درگیری در سازمان رادیو ملی آمریکا پس از متهم شدن به جانب‌داری لیبرالی
  گوگل متوجه می‌شود که عوامل هوش مصنوعی چالش‌های اخلاقی جدیدی ایجاد می‌کنند
  شش مرحله کلیدی در توسعه سفر ای‌اس‌جی
  مزایای استفاده از ابزارهای یکپارچه در روابط‌عمومی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 20595صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیشنبه، 12 دی 1394 - 18:17
فروش بی سابقه آگهی های بازرگانی صداوسیما
شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- سازمان صدا و سیما برای نخستین بار همه فرصت های آگهی های بازرگانی در شبکه های رادیویی و تلویزیونی را برای سه سال واگذار می کند.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-  سازمان صدا و سیما برای نخستین بار همه فرصت های آگهی های بازرگانی در شبکه های رادیویی و تلویزیونی را برای سه سال واگذار می کند.

به گزارش شارا به نقل از ایرنا، سازمان صدا و سیما در آگهی فراخوانی در روزنامه جام جم امروز (شنبه 12دی) از مزایده ای برای واگذاری همه فرصت های آگهی های بازرگانی خبر داده است.
زمان شرکت در این مزایده تا روز چهارشنبه 16 آذر اعلام شده و مزایده روز 27 دی برگزار می شود.


این مزایده همه زمان های پذیرش و پخش آگهی های بازرگانی شبکه های رادیویی و تلویزیونی سراسری، شبکه آی فیلم، مراکز استان ها و محلی شامل آگهی مستقیم، زیرنویس، تقدیم برنامه، آرم آگهی، حک آرم و گزارش آگهی برای مدت سه سال از ابتدای سال 1395 تا آخر سال 1397 را شامل می شود.


هر چند در این فراخوان از میزان زمانی آگهی هایی که به این صورت در اختیار برنده های مزایده قرار می گیرد صحبتی نشده است، گزارش های دیگر حاکی از آن است که برنده یا برندگان مزایده از حدود 22 میلیون ثانیه امکان پخش آگهی تلویزیونی و حدود 10 میلیون ثانیه امکان پخش رادیویی برخوردار خواهد بود.


از این پس مسئولیت اداره کل بازرگانی سازمان صداوسیما که ارتباط با متقاضیان آگهی های این سازمان را انجام می داد، به یک یا چند شرکتی واگذار می شود که در مزایده برنده شوند.


فراخوان سازمان صدا و سیما در مورد این اقدام سوالات زیادی را در اذهان در این مورد پدید آورده است که آیا واگذاری انحصاری همه این آگهی ها با توجه به نبودن تنوع در عرصه رسانه دیداری و شنیداری در ایران، موجب بروز فساد مالی نخواهد شد؟ همچنین آیا افزودن یک واسطه دیگر افزایش قیمت آگهی ها را در برنخواهد داشت؟


داود نعمتی انارکی مدیر کل روابط عمومی صدا و سیما در این مورد به خبرنگار ایرنا گفت: سازمان بخش عمده ای از بودجه و درآمد خود را باید از طریق آگهی ها به دست آورد.
وی افزود: سازمان در واقع می خواهد برای فعالیت های گسترده خود درآمد لازم را کسب کند.


نعمتی در پاسخ به این پرسش که آیا اقدام یادشده به فساد به دلیل انحصار دو یا سه شرکت در پخش آگهی های سازمان صداوسیما منجر نمی شود؟ گفت: سازمان اهرم های نظارتی را برای شفافیت لازم در ارائه آگهی ها حتما در نظر خواهد گرفت.

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  10 عبارت برای ابراز قدردانی بدون گفتن "متشکرم"


  هرگز کسی را آزار نده


  بهترین راه برای تحقق رویاهای‌تان این است که از خواب بیدار شوید


  گیمیفیکیشن در روابط‌عمومی


  راهنمای کوتاه بحران


  شش مرحله کلیدی در توسعه سفر ای‌اس‌جی


  دیپلماسی روابط‌عمومی


  ارتباطات ترکیبی


  کسی غلطی می‌کند و کسی به غلط جواب می‌دهد


  مزایای استفاده از ابزارهای یکپارچه در روابط‌عمومی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد