درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
جمعه، 11 خرداد 1403 - 22:18   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟

  آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟


ادامه ادامه مطلب دو

نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه

  نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه


ادامه ادامه مطلب سه

5 اشتباه روابط‌عمومی که استارت‌آپ‌های هوش مصنوعی باید از آن اجتناب کنند

  5 اشتباه روابط‌عمومی که استارت‌آپ‌های هوش مصنوعی باید از آن اجتناب کنند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  نشت اسناد داخلی گوگل جزئیات عملکرد الگوریتم رتبه‌بندی را آشکار می‌کند
  5 اشتباه روابط‌عمومی که استارت‌آپ‌های هوش مصنوعی باید از آن اجتناب کنند
  نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه
  جلسه فوق محرمانه ای در مادرید با حضور مدیران اجرایی گوگل دیپ مایند، آنتروپیک و هوش مصنوعی مایکروسافت آغاز می‌شود
  چرا شرکت در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی و بیست‌وسومین دوره جوایز طلایی صنعت روابط‌عمومی ایران مهم است؟
  آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟
  چیزی که در سال اول کار در روابط‌عمومی دیجیتال یاد گرفتم
  ۵ چیزی که هرگز نباید به رئیس خود بگویید
  به دنبال مشتریان وفادار هستید؟
  استراتژی‌های روابط‌عمومی برای رسیدن به نسل Z
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 20462صفحه نخست » شنبه، 5 دی 1394 - 11:18
همزمان با نزدیک شدن به زمان لغو تحریم‌ها
وال استریت ژورنال: «اپل» و «اچ پی» برای حضور در ایران آماده می‌شوند
روزنامه وال‌استریت ژورنال از مذاکره برخی شرکت‌های حوزه نفت و گاز و تکنولوژی مانند اپل، اچ‌پی و جنرال‌الکتریک برای ورود به بازار ایران همزمان با آغاز روند لغو تحریم‌ها خبر داده است.
  

وال استریت ژورنال: «اپل» و «اچ پی» برای حضور در ایران آماده می‌شوند

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)، روزنامه وال‌استریت ژورنال از مذاکره برخی شرکت‌های حوزه نفت و گاز و تکنولوژی مانند اپل، اچ‌پی و جنرال‌الکتریک برای ورود به بازار ایران همزمان با آغاز روند لغو تحریم‌ها خبر داده است. به نوشته این روزنامه به رغم این هنوز شرکت‌های آمریکایی که در زمینه غذا، تامین قطعات هواپیما و تامین دارو فعالیت دارند همچنان از معاملات مستقیم با ایران منع می‌شوند اما نگرانی در زمینه تسلط رقبای اروپایی و آسیایی به بازار ایران شرکت‌های آمریکایی را بر آن داشته که تا به محض لغو تحریم‌ها، فرآیند عقد قراردادها و اعزام نمایندگان خود به ایران را آغاز کنند.

به گزارش وال استریت ژورنال در جدیدترین نمونه، زیرمجموعه سوئیسی شرکت اچ‌پی ماه گذشته پیش‌نویس توافقاتی برای فروش مجدد محصولاتی مانند تبلت و لپ‌تاپ‌های خود را با هماهنگی طرف‌های ایرانی تنظیم کرده است. همچنین سال گذشته نیز شرکت اپل گفت‌وگو با طرف‌های ایرانی درخصوص عرضه احتمالی طیف کاملی از محصولات و خدمات خود از جمله آغاز فروش آی‌فون، رایانه‌های رومیزی، لپ‌تاپ و حتی افتتاح اپل استور را آغاز کرده بود. این گزارش می‌افزاید: شانس ورود به بازار ایران برای شرکت‌هایی آمریکایی، قابل توجه بوده و از اهمیت بالایی برخوردار است. ارزش بازار ایران در حیطه رایانه، دستگاه‌های ویژه بازی‌های ویدئویی و گوشی‌های هوشمند تا چهارسال آینده به 13 میلیارد دلار خواهد رسید. این در حالی است که این مقدار در سال 2014 بر اساس گزارش موسسه تحقیقاتی BMI،  9/5 میلیارد دلار اعلام شده بود. از سوی دیگر بنابر گزارش‌های منتشر شده، در ماه گذشته نماینده‌هایی از شرکت Nuovo Pignone، بازوی شرکت جنرال الکتریک در حوزه نفت و گاز نیز به همراه یک هیات رسمی از ایران بازدید کرده بودند.

 

منبع: روزنامه دنیای اقتصاد – شماره 3661

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  آنچه در مورد اطلاعات نادرست به شما می‌گویند را باور نکنید


  چگونه یک برند شخصی قوی بسازیم: نکات کلیدی از کارشناسان


  استراتژی‌های روابط‌عمومی برای رسیدن به نسل Z


  به دنبال مشتریان وفادار هستید؟


  ۵ چیزی که هرگز نباید به رئیس خود بگویید


  چیزی که در سال اول کار در روابط‌عمومی دیجیتال یاد گرفتم


  چرا شرکت در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی و بیست‌وسومین دوره جوایز طلایی صنعت روابط‌عمومی ایران مهم است؟


  جلسه فوق محرمانه ای در مادرید با حضور مدیران اجرایی گوگل دیپ مایند، آنتروپیک و هوش مصنوعی مایکروسافت آغاز می‌شود


  نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه


  5 اشتباه روابط‌عمومی که استارت‌آپ‌های هوش مصنوعی باید از آن اجتناب کنند


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد