درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
سه شنبه، 11 اردیبهشت 1403 - 07:52   

بینگ اکنون ۱۴۰ میلیون کاربر روزانه دارد

  بینگ اکنون ۱۴۰ میلیون کاربر روزانه دارد


ادامه ادامه مطلب یک

علیرغم ممنوعیت‌ها «میلیون‌ها نفر از واتس‌اپ استفاده می‌کنند»

  علیرغم ممنوعیت‌ها «میلیون‌ها نفر از واتس‌اپ استفاده می‌کنند»


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  نقش تلفن‌های هوشمند و شبکه‌های اجتماعی در ایجاد افسردگی و اضطراب
  اپل با شش طرح لوگوی جدید و خیره‌کننده ما را شگفت‌زده می‌کند
  چرا اینستاگرام الگوریتم خود را تغییر می‌دهد؟
  پدیده تکنو فرهنگ و استحاله فرهنگ
  علیرغم ممنوعیت‌ها «میلیون‌ها نفر از واتس‌اپ استفاده می‌کنند»
  بینگ اکنون ۱۴۰ میلیون کاربر روزانه دارد
  فرصت بزرگ ای‌اس‌جی برای روابط‌عمومی
  نقش مهم روابط‌عمومی در حفظ و تقویت انسانیت
  معرفی کتاب «خلاقیت در روابط‌عمومی»
  روابط‌عمومی، صدایی فراتر از صدا
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 20359صفحه نخست » جهان روابط عمومیشنبه، 28 آذر 1394 - 09:36
تازه ترین گرایشات روابط عمومی در سال 2016
هنگامی که سال پیشین به پایان خود نزدیک می شود، همواره زمان مناسبی برای ارزیابی جایگاه امور، راهکارهای موثر، راهکارهای بی تاثیر، و راهکارهایی که همچنان می توان از آن استفاده کرد، و حتی موارد رو به پیشرفت می باشد. در اینجا به برخی از گرایشاتی که قطعاً در سال 2016 و احتمالا پس از آن تداوم یافته و رشد می کنند اشاره شده است.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- هنگامی که سال پیشین به پایان خود نزدیک می شود، همواره زمان مناسبی برای ارزیابی جایگاه امور، راهکارهای موثر، راهکارهای بی تاثیر، و راهکارهایی که همچنان می توان از آن استفاده کرد، و حتی موارد رو به پیشرفت می باشد. در اینجا به برخی از گرایشاتی که قطعاً در سال 2016 و احتمالا پس از آن تداوم یافته و رشد می کنند اشاره شده است.


به رسمیت شناختن رهبران تجاری همچون رهبران صنعت و یا گروه خاص
برخی از افراد آن را "رهبری فکری" می نامند.
روابط عمومی کارآمد ارائه ی اطلاعات رهبران شرکت به پیشتازان را مورد توجه قرار داده و آنها را به عنوان رهبران حوزه ی خود به رسمیت می شناسند. هنگامی که چنین تحولی رخ می دهد، برندهای تجاری نه تنها محصول بهتری را ارائه می کنند، بلکه کسی را که به عنوان یکی از برترین ها در صنعت در نظر گرفته می شود را نیز معرفی می نمایند. چنانچه مشتری خواهان خرید یک سیستم امنیتی باشد، و مقاله و یا مصاحبه ی مدیر عامل چنین شرکتی را خوانده باشد- که بیانگر تخصص وی در این زمینه است- در آن صورت به احتمال زیاد خواننده ی مقاله خدمات فوق را بررسی خواهد کرد تا ببیند آیا با نیازهای وی متناسب می باشد یا خیر. خصوصاً اگر مقاله ی فوق در یک نشریه معتبر همچون وال استریت ژورنال منتشر شده باشد.

به علاوه تبدیل شدن به یک رهبر فکری به فرد امکان به روز ماندن در موقعیت خود را می دهد، چرا که با فرصت ارائه ی نظر در خصوص گرایشات و پیشرفت در مصاحبه های صورت گرفته توسط خودشان مواجه می شوند.


تبلیغ و گسترش محتوای حائز اهمیت
محتوای حائز اهمیت همچنان پادشاه است! بواسطه ی محتوای حائز اهمیت، برندهای تجاری به طور طبیعی رشد کرده و در جریان کار مشتریان وفادار پدید می آورند. اطلاعاتی را که طرفداران برای زندگی راحت تر بدان نیاز دارند ارائه نمایید،کار فنی نتیجه ی بهتری داشته و اندکی لبخند به چهره آنها می آورد، در آن صورت برندهای تجاری وجهه ی مفید و دوستانه بودن را پدید آورده و صرفاً به دنبال پول درآوردن فوری و یا فروش دائمی یک محصول نیستند. در اصل، برند های تجاری و کارکنان آن ها برای مشتریان خود بیشتر شبیه خانواده بود، و افراد علاقمند به حمایت از تلاش دوستان و خانواده ی خود نسبت به موفقیت هستند.


برنامه ریزی پیش از بحران و مدیریت حسن شهرت آنلاین (ORM)
در حقیقت دو گرایش متفاوت وجود دارد، اما این گرایش دو طرف یک سکه هستند. بواسطه ی برنامه ریزی پیش از بحران، چنانچه چنین فاجعه ای رخ دهد کارهای زیادی برای آماده سازی وجود دارد. برای تصوّر بدترین حالت و اینکه هر سناریو چگونه باید به بهترین شکل صورت بگیرد زمان صرف کنید. یکی از جنبه ای برنامه ریزی پیش از بحران آماده سازی افراد، محصولات، و اطلاعات است. مشاوره با یک شرکت روابط عمومی مدیریت بحران خوب می تواند راهی برای شروع این فرایند باشد.

مدیریت حسن شهرت آنلاین شیوه ای را برای آماده سازی شرکت و کارکنان ارائه می دهد بدین ترتیب آنها می دانند چنانچه بحرانی رخ دهد چه کاری انجام دهند، اما همچنان بهتر است بدانید که چه کاری باید انجام دهید، چگونه عمل کنید، و در وهله اول برای جلوگیری از یک بحران چه بگویید. چنانچه شخصی وجود دارد که به صورت آنلاین در مورد برند تجاری شما شکایت می نماید، فرصتی برای تغییر دیدگاه آنها خواهد بود – از اینرو به سراغ آن رفته و برای کشف مشکلات و یافتن یک راه حل جهت تبدیل شاکی به هوادار گفتگویی را آغاز نمایید.


کلان داده ها
کلان داده ها از بین نمی روند، چنانچه شرکتی هنوز موافق آن نیست، باید برای سال 2016 روی این مسئله سرمایه گذاری کند. هربار بخشی را برای همکاری به شرکت فراخوانده و آنچه را که برای یک نام تجاری بهتر عمل می کند بیابید، سپس آنچه را که آموخته اید برای گنجاندن در بخشی دیگر اتخاذ نمایید، و به این کار تا زمانی که به روش های متعدد برایتان تاثیر دارد ادامه دهید. این مساله صرفا در مورد فروش نیست، شما احتمالاً آن را در نظارت بر قبوض آب و برق، کاهش هزینه های بیمه، و حتی ایجاد برنامه ی سازنده تر برای کارکنان خود مفید می یابید. بواسطه ی کلان داده ها - محدودیت اصلی در توانایی شرکت برای حجم همیاری ست که می تواند انجام دهد.


تلفن های همراه بیشتر
این خبر جدیدی نیست. مردم اکنون بیش از پیش از تلفن های همراه خود جهت اتصال به اینترنت - برای رسانه های اجتماعی، خرید، موتورهای جستجو - استفاده می کنند. آنها تقریبا هر کاری را که در لپ تاپ و کامپیوترهای شخصی خود انجام می دادند، اکنون در گوشی های هوشمند خود انجام می دهند. با در نظر گرفتن مردمی از سراسر جهان که از گوشی های هوشمند استفاده می کنند که در مجموع میلیاردها کاربر می باشند، اطمینان حاصل نمایید که تمامی کارهای آنلاین شما بهینه شده برای تلفن همراه بوده و احتمالاً بین موفقیت و شکست تفاوت ایجاد می کند. چنانچه شما محتوایی را به اشتراک می گذارید و یا آگهی ارائه می دهید، مطمئن شوید می دانید آگهی یا محتوای فوق در یک صفحه نمایش کوچک چگونه به نظر می رسد و استفاده از آن در این صفحه ی کوچک آسان است، و یا احتمالاً در حال اتلاف زمان و تلاش خود هستید.


تبلیغات رسانه های اجتماعی و سایر تبلیغات پولی
برخی از سازمان های گزارش کرده اند که بیش از 50 درصد از شرکت های موسسه به موسسه در حال حاضر از تبلیغات رسانه های اجتماعی استفاده می کنند، و به همین دلیل تجربه بیشتری در خصوص آنچه که در صنایع آنها تاثیر گذارتر است کسب نموده اند. تبلیغات پولی به گونه ی فزاینده ای موثر است. و از آنجایی که این تبلیغات در مقایسه با ارائه ی آگهی در یک مجله چاپی و یا روزنامه نسبتاً ارزانتر است، محبوبیت این تبلیغات حداقل برای سال آینده یا حتی بیشتر افزایش خواهد یافت.
 

منبع مرجع:  شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)

گروه ترجمه شارا

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  راهکارهای مسئولیت‌‌‌ اجتماعی


  نقش مهم روابط‌عمومی در حفظ و تقویت انسانیت


  ‌دیجیتال‌سازی روابط‌عمومی


  معرفی کتاب «خلاقیت در روابط‌عمومی»


  روابط‌عمومی، صدایی فراتر از صدا


  چگونه خشم بر تفکر غلبه می‌کند؟


  چگونه روابط‌عمومی بالا و موفق داشته باشیم؟


  فرصت بزرگ ای‌اس‌جی برای روابط‌عمومی


  تأثیرات روانی جنگ بر خبرنگاران


  ترویج ارزش‌های انسانی و نقش روابط‌عمومی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد