درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
شنبه، 8 اردیبهشت 1403 - 02:55   

درگیری در سازمان رادیو ملی آمریکا پس از متهم شدن به جانب‌داری لیبرالی

  درگیری در سازمان رادیو ملی آمریکا پس از متهم شدن به جانب‌داری لیبرالی


ادامه ادامه مطلب یک

مکث بومر: نشانه‌ای که نشان می‌دهد باید واقعاً رسانه‌های اجتماعی را کنار بگذارید

  مکث بومر: نشانه‌ای که نشان می‌دهد باید واقعاً رسانه‌های اجتماعی را کنار بگذارید


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  مدل قدرتمند هوش مصنوعی جدید، گفتار را به متن، حتی اصطلاحات تخصصی شرکت شما، به دقت تبدیل می‌کند
  چگونه مخاطبان خود را تعریف کنید: راهنمای گام به گام
  روزنامه‌نگاران نگاه انتقادی خود را به سمت کارفرمایان خود معطوف می‌کنند
  آستری‌بات اس وان: ربات انسان‌نمای سریع و دقیق
  سرپرست مرکز روابط‌عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت بهداشت منصوب شد
  سهام متا به دلیل نگرانی‌های مربوط به هزینه‌های هوش مصنوعی و کاهش رشد سقوط کرد
  ۹ توصیه برای آغاز فعالیت حرفه‌ای خبرنگاری
  عملکرد آژانس‌های روابط‌عمومی WPP در سه ماهه اول ۲۰۲۴ چگونه بود؟
  آینده روابط‌عمومی مستقل
  چگونه از روابط‌عمومی برای رشد کسب‌وکار خود استفاده کنید
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 2028صفحه نخست » تازه های نشر روابط عمومیپنجشنبه، 2 آذر 1391 - 01:13
نقش روابط عمومی در مهندسی فرهنگی و اجتماعی
کتاب «بررسی نقش روابط عمومی در مهندسی فرهنگی و اجتماعی» با گردآوری هوشمند سفیدی توسط انتشارات موسسه فرهنگی هنری مهر تابان تهران منتشر شد.
  

 

به گزارش شارا، بررسی رابطه سرمایه اجتماعی و روابط عمومی و به عکس و مجموعه مباحثی که در این این ارتباط قابل طرح و بحث بوده‌اند، به عنوان موضوع چهارمین سمپوزیوم بین‌المللی روابط عمومی انتخاب شدند و این کتاب هم شامل مقالاتی است که در این حوزه ارائه شدند.

در گزارش icco اعلام شده که در سال 2009، بیشترین تقاضا برای خدمات روابط عمومی، در زمینه ارتباطات شرکت و بحران بوده است، یعنی دفاتر مشاوره در این دو حوزه در سراسر جهان بیشترین درآمد و حق‌الزحمه را به خود اختصاص داده‌اند. این گزارش نتیجه می‌گیرد که این امر نشان‌دهنده نیاز مستمر شرکت‌ها و سایر سازمان‌ها به بررسی و رسیدگی به موضوعات اصلی و زیربنای، به ویژه موضوعات مربوط به وجهه و اعتبار، ناشی از رکود اقتصاد جهانی است.

در تحقیق دیگری، گزارش سالیانه بحران که توسط انیستیتوی مدیریت بحران منتشر شد، اعلام شده که در سال 2009، نسبت به سال قبل، 7 دسته بحران، درصد به مراتب بیشتری از کمک بحران را شامل می‌شوند:

سوء تدبیر و مدیریت غلط، جرائم اداری، دادخواهی‌های گروهی، خسارات مالی و مبارزه مصرف‌کننده و ... نقایص و جمع‌آوری کالاهای معیوب افزایش چشمگیری داشتند، آن‌چنان‌که حوادث، آسیب‌دیدگی‌ها و مرگ‌ها در محل کار، نیز افزایش یافتند. گزارش به درستی نشان می‌دهد که: افزایش ناگهانی این موارد، اکثرا در ارتباط با بحران اقتصادی بوده که خود بر بسیاری از سازمان‌ها تاثیر گذاشته است.

 

«نظریه‌ها و تاکتیک‌هایی برای ایجاد رفتارهای درست در روابط عمومی» نوشته داریا بارتولین، «نقش روابط عمومی در تحقق پیوست فرهنگی» نوشته حسن بنیانیان، «برنامه‌ریزی در زمینه تغییر فرهنگی و مهندسی رضایت‌مندی از طریق شبکه‌های اجتماعی» نوشته جاناتان ویلسون، «روابط عمومی و مکانیسم‌هایی برای ایجاد رفتارهای درست در یک محیط اقتصادی» نوشته کریستف جینیستی، «مدیریت اعتماد و روابط عمومی در صنعت بیمه» نوشته پل بی. هورسل و «روابط عمومی و گرایش‌های جدید برای تاثیرگذاری و تغییر رفتار» نوشته سوولستن هولم تعدادی از مقالات چاپ شده در این کتاب هستند.

عنوان و نام نویسنده دیگر مقالات چاپ شده در این کتاب نیز به ترتیب زیر است:

«مهندسی فرهنگی و روابط عمومی پایدار» نوشته مرتضی طلایی، «مبانی تدوین پیوست اجتماعی با تاکید بر روابط عمومی» نوشته محسن ابراهیم‌پور، «مساله‌شناسی و مساله‌یابی پیمایش‌های ارتباطی و اجتماعی در ترویج فرهنگ بیمه» نوشته محمدرضا رسولی، «ارتباطات در خدمت توسعه فرهنگ بیمه» نوشته علی‌اصغر کیا، «فناوری‌های تبلیغاتی و ارتباطی در توسعه فرهنگ بیمه» نوشته امیدعلی مسعودی، «رسانه؛ کلید ارتباطات برون‌سازمانی با افکار عمومی» نوشته احمد یحیایی ایله‌ای، «برنامه‌ریزی راهبردی ارتباطی برای ارتقای فرهنگ بیمه» نوشته حمید شکری خانقاه و «تکنیک‌ها و تاکتیک‌های ترویج و گسترش فرهنگ بیمه» نوشته ایویکا زیگیگ.

این کتاب با 196 صفحه، شمارگان 3 هزار نسخه و قیمت 6 هزار تومان منتشر شده است.

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  10 عبارت برای ابراز قدردانی بدون گفتن "متشکرم"


  نسل چهارم روابط‌عمومی‌


  چگونه از روابط‌عمومی برای رشد کسب‌وکار خود استفاده کنید


  هرگز کسی را آزار نده


  چالش‌های سلامت روانی متخصصان روابط‌عمومی


  شش مرحله کلیدی در توسعه سفر ای‌اس‌جی


  آینده روابط‌عمومی مستقل


  دیپلماسی روابط‌عمومی


  ۹ توصیه برای آغاز فعالیت حرفه‌ای خبرنگاری


  مزایای استفاده از ابزارهای یکپارچه در روابط‌عمومی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد