درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
شنبه، 8 اردیبهشت 1403 - 17:08   

درگیری در سازمان رادیو ملی آمریکا پس از متهم شدن به جانب‌داری لیبرالی

  درگیری در سازمان رادیو ملی آمریکا پس از متهم شدن به جانب‌داری لیبرالی


ادامه ادامه مطلب یک

مکث بومر: نشانه‌ای که نشان می‌دهد باید واقعاً رسانه‌های اجتماعی را کنار بگذارید

  مکث بومر: نشانه‌ای که نشان می‌دهد باید واقعاً رسانه‌های اجتماعی را کنار بگذارید


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  فرآیند ایجاد انگیزه در سازمان
  فناوری‌های نوین و هوش مصنوعی در روابط‌عمومی: ابزارها و تاکتیک‌های نوظهور برای ارتباطات مؤثرتر
  رهبری سازمانی پایدار در شرایط بحران و عدم‌قطعیت
  مزایای استفاده از دیوار رسانه‌ای در یک رویداد روابط‌عمومی
  5 اشتباه رایج در روابط‌عمومی که باید از آنها اجتناب کنید
  تفکر خارج از چارچوب سنتی روابط‌عمومی
  تبلیغات فریبنده: تقویت روابط‌عمومی دیجیتال و امنیت تبلیغات حیاتی است
  پایان وب؟ چه خبر است؟
  عصر جمینی
  عملیات روابط‌عمومی در عصر هوش مصنوعی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 20199صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیچهارشنبه، 18 آذر 1394 - 12:52
روش هایی برای کمک به آژانس های روابط عمومی
سازمان ها و آژانس های روابط عمومی رشد کرده و تغییر می کنند اما همکاری هرگز به وجود نمی آید. برای ایجاد همکاری و دستیابی به موفقیت در این زمینه به صبر و زمان نیاز است .هرچه بیشتر افراد با یکدیگر همکاری داشته باشند، روابط کاری آنها مهمتر می شود. اختصاص صبر و زمان برای ایجاد فرهنگ همکاری، منافعی را هم برای کارکنان و هم برای آژانس های روابط عمومی به همراه خواهد داشت.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)، سازمان ها و آژانس های روابط عمومی رشد کرده و تغییر می کنند اما همکاری هرگز به وجود نمی آید. برای ایجاد همکاری و دستیابی به موفقیت در این زمینه به صبر و زمان نیاز است .هرچه بیشتر افراد با یکدیگر همکاری داشته باشند، روابط کاری آنها مهمتر می شود. اختصاص صبر و زمان برای ایجاد فرهنگ همکاری، منافعی را هم برای کارکنان و هم برای آژانس های روابط عمومی به همراه خواهد داشت.
تلاش های روابط عمومی در خلاء صورت نمی گیرد. در عوض، سازمان های برتر و شرکت های روابط عمومی، استراتژی های مشارکتی را به کار می بندند تا به ارایه کمپین های خلاق بپردازند و کارهایی انجام دهند که به جذب و حفظ مشتریان و مصرف کنندگان منجر شود
سازمان ها و آژانس های روابط عمومی رشد کرده و تغییر می کنند اما همکاری هرگز به وجود نمی آید. برای ایجاد همکاری و دستیابی به موفقیت در این زمینه به صبر و زمان نیاز است.
هرچه بیشتر افراد با یکدیگر همکاری داشته باشند، روابط کاری آنها مهمتر می شود. اختصاص صبر و زمان برای ایجاد فرهنگ همکاری، منافعی را هم برای کارکنان و هم برای آژانس های روابط عمومی به همراه خواهد داشت. در اینجا به سه مورد آن اشاره می کنیم:

 

1. دانش را که نوعی قدرت است تشویق می کند

شما در حال کار بر روی یک بیانیه مطبوعاتی و یا طرح بعدی روابط عمومی هستید: حتی ممکن است از چیزهایی که باید بدانید آگاه نباشید.
با ناخنک زدن به مغز همکاران خود، ایده هایی که شما هرگز تصور نمی کردید وجود داشته باشد آشکار خواهد شد. حتی اگر دانش شما در زمینه کسب و کار مشتری بسیار پهناور و وسیع باشد و یا برای همیشه مشغول کار بر روی یک پروژه باشید. همکاری با افراد هم طراز از واحدهای مختلف، پیشنهادها، ایده ها و مهارت های شوک آور، تعجب برانگیز و نگران کننده را آشکار خواهد کرد.
اگر شما فاقد مهارت های ارایه هستید و برای امتیازات مربوط در زمینه کسب و کار جدید مبارزه می کنید، همکاری به کشف فردی که بتواند ایده ها شما را به شکل واضح و نیرومند ارایه دهد کمک خواهد کرد.
مشتریان و آژانس های روابط عمومی آنها به شکل وسواسی در جستجوی روش هایی برای تمایز از رقبایشان هستند. همکاری با بخش های دیگر به شما برای دستیابی به این هدف کمک خواهد کرد.

 

2. رفاقت را ایجاد می کند

همکاری محیطی شاد را ترویج می کند و حس تعلق و همبستگی را ایجاد می کند. کارکنان احساس می کنند بخشی از یک خانواده بزرگ هستند اما یک خانواده با رفتارهای خیلی بهتر و موثرتر.
وقتی آژانس های روابط عمومی با از دست دادن کارمندان مقابله می کنند، آنها فهمیده اند که پرورش روحیه اجتماعی به واسطه همکاری مداوم بین مشاوران، می تواند میزان تغییر در تعداد کارمندان را کاهش دهد. همکاری همچنین باعث می شود نیروی کار برای درخواست کمک هماهنگ تر شوند.  
کارمندان می بینند که دیگران چگونه فکر کرده، عمل می کنند و مذاکره می نمایند. آنها درک بهتری از چگونگی عملکرد اعضاء به دست آورده و همچنین بینش جدیدتری نسبت به شخصیت همکاران و زندگی شخصی آنها کسب خواهند کرد. کسب دانش عمیق تر نسبت به دیگران اغلب به توسعه و بهبود مهارت های شما منجر می شود.

 

 3. تیم شما را کارآمدتر خواهد ساخت

در روابط عمومی، توانایی مدیریت کارآمد میزان کاری که هر کارمند باید انجام دهد بسیار با ارزش است. همکاری به تیم ها اجازه می دهد تا کاری را سر موعد انجام دهند و پروژه ها را به شکلی کارآمد کامل کنند. کارها به طور مساوی تقسیم می شوند و از همه مهمتر به کارشناسانی اختصاص می یابد که آنها را به بهترین شکل انجام می دهند. افراد با مهارت های واقعی برای انجام وظایف دشوار، زمان بسیار کمتری برای آنها سپری خواهند کرد. همکاری به هر فردی کمک می کند تا به شکلی موثرتر بر روی پروژه های بزرگ مانند یک رویداد رسانه ای یا یک کسب و کار جدید کار کنند. به جای سه یا چهار مشاور که هفته ها یا ماه ها به انجام پژوهش، استراتژی و کاربست آنها مشغول باشند، هر عضو یک تیم بزرگ تر ممکن است بخش کوچکی را بر عهده بگیرد و یک وظیفه را به طور کامل در هفته کامل می کند.
شرکت های بزرگ و آژانس ها ارزش ایجاد همکاری بین کارکنان را تشخیص می دهند. مبادله مداوم ایده ها و پیشنهادها بین کارمندان دور، بخش های طبقات جداگانه و واحدهای کسب و کار در قاره های مختلف می تواند به عنوان معجزه برای فرایند کسب و کار و بهره وری تلقی شود.

 

منبع: تبیان

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  نسل چهارم روابط‌عمومی‌


  5 اشتباه رایج در روابط‌عمومی که باید از آنها اجتناب کنید


  چگونه از روابط‌عمومی برای رشد کسب‌وکار خود استفاده کنید


  فرآیند ایجاد انگیزه در سازمان


  چالش‌های سلامت روانی متخصصان روابط‌عمومی


  آینده روابط‌عمومی مستقل


  عملیات روابط‌عمومی در عصر هوش مصنوعی


  رهبری سازمانی پایدار در شرایط بحران و عدم‌قطعیت


  تفکر خارج از چارچوب سنتی روابط‌عمومی


  ۹ توصیه برای آغاز فعالیت حرفه‌ای خبرنگاری


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد