درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
چهارشنبه، 25 فروردین 1400 - 21:22   

فراخوان جشنواره و نخستین همایش روابط‌عمومی در سال 1400

  فراخوان جشنواره و نخستین همایش روابط‌عمومی در سال 1400


ادامه ادامه مطلب یک

ویروس کرونا در فضاهای بسته در کمین است نه در هوای آزاد

  ویروس کرونا در فضاهای بسته در کمین است نه در هوای آزاد


ادامه ادامه مطلب دو

کدام کشورهای اروپایی در استفاده از فناوری‌های هوش مصنوعی پیشروترند؟

  کدام کشورهای اروپایی در استفاده از فناوری‌های هوش مصنوعی پیشروترند؟


ادامه ادامه مطلب سه

رسانه‌ یا روابط عمومی؟

  رسانه‌ یا روابط عمومی؟


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  رسانه های برتر دنیا در سال 2021
  توسط شورای هماهنگی روابط عمومی کرمان؛ جشنواره "چراغ روشن رابطه" برگزار می شود
  اشتباهات روابط عمومی، تکراری اما حل شدنی!
  تجربیات آستانه‌ای
  مدیرکل دفتر صنایع معدنی وزارت صمت: تلاش وزارت صمت راه اندازی هرچه سریعتر پروژه نورد گرم 2 است
  تاکید رئیس روابط عمومی شهرداری منطقه ۲۰ بر توسعه روش های ارتباطی روابط عمومی با بهره گیری از شبکه های نوین اجتماعی
  تبیین برنامه راهبردی مرکز روابط عمومی وزارت صمت در سال ۱۴۰۰
  با سواد رسانه ای رویکرد جدیدی جایگزین فیلترینگ می شود
  دستورالعمل الزامات ارتقای سواد فضای مجازی
  قش نوآوری در برنامه‌های وفاداری/ نمونه‌هایی از برنامه‌های مبتکرانه در حوزه وفاداری مشتری
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 19277صفحه نخست » تازه های شبکه روابط عمومیچهارشنبه، 6 آبان 1394 - 17:50
آژانس روابط عمومی ایران
آژانس روابط عمومی ایران (PRAI)، یک چهره برتر در زمینه معرفی روابط عمومی و ارتباطات بین المللی است که با بیش از 15 سال تجربه، در زمینه ارایه خدمات مشاوره به موسسات دولتی و خصوصی فعالیت می‌نماید.
  


 

4 Ways to Go Beyond the Press Release in a Post Panda World image panda bear 1113tm pic 106 300x199


آژانس روابط عمومی ایران (PRAI)، یک چهره برتر در زمینه معرفی روابط عمومی و ارتباطات بین المللی است که با بیش از 15 سال تجربه، در زمینه ارایه خدمات مشاوره به موسسات دولتی و خصوصی فعالیت می‌نماید.

 برای تجارت‌های کوچک، روابط عمومی چه کاری می‌تواند انجام دهد؟
 چه زمان و کجا روابط عمومی می‌تواند از بالاترین میزان تاثیر برخوردار باشد؟
 کدام یک از فعالیت‌های روابط عمومی باید در نظر گرفته شوند؟
 آیا من می‌توانم روابط عمومی خود را انجام دهم یا به موسسه روابط عمومی نیاز دارم؟
 صرف چه میزان زمان و سرمایه برای روابط عمومی موردنیاز است؟
 در اخبار منطقه‌ای و تجاری چگونه فعالیت‌های من، مطرح شده و پوشش می‌یابند؟
 هر چند وقت یکبار باید مطالبی را در سطح رسانه منتشر نمایم؟
 فعالیت روابط عمومی من باید کدام مخاطبین را هدف قرار دهد؟

خدمات روابط عمومی
ارتباطات شفاف و نتیجه‌گرا هسته فعالیت‌های ما را می‌سازد. چه در حال تهیه مطالب رسانه‌ای باشیم یا این که با برنامه‌ریزی برای مدیریت رخدادها و نظرسنجی ها آغاز خواهد شد، و یا فعالیت‌های مدیریت اندیشه و تولید محتوا، به همراهی ارایه توصیه‌های منطقی و معقول در این خصوص ارایه می‌دهیم که چگونه برنامه ها اجرا شده و به پیش می‌روند.

 تحقیقات
 مشاوره
 مدیریت مراسم
 تبلیغات
 ارتباطات خارجی
 ارتباطات داخلی
 روابط رسانه‌ای
 برنامه‌ریزی
 آموزش رسانه ای
 روابط عمومی دیجیتال

 تولید محتوا

تحقیقات در زمینه روابط عمومی
اصطلاح تحقیقات در زمینه روابط عمومی صرفا به توصیف نوعی خاص از روش تحقیق مثل تحلیل محتوا، نظرسنجی عمومی یا نظرسنجی از شخصیت‌های برتر نمی‌پردازد. بلکه این اصطلاح به هر نوع از تحقیق اشاره دارد که برای کاربرد در زمینه برنامه‌ریزی و ارزیابی اقدامات روابط عمومی، به ارایه داده می‌پردازد.

مشاوره
ارایه مشاوره، مدل سازی و اداره‌ چندین کلینیک با موضوع مدیریت، نمونه‌هایی از اقدامات این آژانس می‌باشد.

مدیریت مراسم
به طور کلی مشارکت روابط عمومی برای تحقق اهداف کلی سازمانی و شرکتی را شامل می‌گردد. مراسم های خاص اغلب برای جذب مخاطب یا سایر نمایش ها طراحی می‌شوند.

توسعه
اقداماتی در جهت جمع‌آوری بودجه و تلاش برای جذب اعضای بیشتر به منظور تاثیرگذاری بر روابط سازمان با مخاطبین خاص طراحی شده است.

تبلیغات
استفاده از تکنیک‌هایی نظیر مراسم، تبلیغات و اقداماتی جذاب جهت ایجاد و افزایش علاقه به یک شخص، شرکت یا هدف خیرخواهانه.

ارتباطات خارجی
پیام‌های تحت کنترل و خارج از کنترل که در رسانه گروهی و همچنین سایر رسانه‌های ارتباطی منتشر می‌شود، مواردی نظیر جزوه، برشور و ویدیوهای منتشر نشده، سخنرانی و ...

ارتباطات داخلی
پیام‌های طراحی شده ارسالی به پرسنل از طریق چندین کانال ارتباطی

روابط عمومی دیجیتال
ادغام بلادرنگ فعالیت‌های روابط عمومی، جستجو و رسانه اجتماعی سبب افزایش تاثیر برنامه ها و فعالیت های شما خواهد شد. آژانس روابط عمومی، خدماتی دیجیتال را ارایه می‌نماید، در این خدمات اقدامات سنتی و تکنولوژیکی با هم ترکیب شده تا بدین واسطه قابلیت‌ها و تاثیرات عمقی‌تری بر جای بماند.
ما همچنین به ارایه دامنه‌ای از بهینه‌‌سازی موتورهای جستجو و خدمات رسانه اجتماعی می‌پردازیم که می‌توانند به عنوان آیتم‌های مورد نیاز ادغام شده و در کنار خدمات روابط عمومی سنتی، سبب بهبود عملکرد کلی تاثیر برنامه ها و فعالیت شده و بازگشت سرمایه‌ بیشتری را به ارمغان بیاورند.

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  رنج مضاعف رسانه های محلی از مصائب فضای مجازی


  ویروس کرونا در فضاهای بسته در کمین است نه در هوای آزاد


  اشتباهات روابط عمومی، تکراری اما حل شدنی!


  کدام کشورهای اروپایی در استفاده از فناوری‌های هوش مصنوعی پیشروترند؟


  رئیس کل بیمه مرکزی در جمع مدیران روابط عمومی صنعت بیمه: بیان دستاوردهای صنعت بیمه به تقویت گفتمان مردمی منتهی می‌شود


  مدیرکل روابط‌عمومی استانداری سمنان: عقب‌ماندگی‌های حوزه روابط عمومی در سمنان جبران شود


  اولین کنفرانس بین المللی بازاریابی صنعتی برگزار می شود


  رسانه‌ یا روابط عمومی؟


  دستورالعمل الزامات ارتقای سواد فضای مجازی


  تبیین برنامه راهبردی مرکز روابط عمومی وزارت صمت در سال ۱۴۰۰


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: فراخوان جشنواره و نخستین همایش روابط‌عمومی در سال 1400