درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
چهارشنبه، 26 اردیبهشت 1403 - 15:31   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

۷ اصل حمایتی در روابط

  ۷ اصل حمایتی در روابط


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

فناوری، پایان شکست فتوشاپ

  فناوری، پایان شکست فتوشاپ


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  ضرورت گذر از ارتباطات سنتی و حرکت به سمت اطلاع‌رسانی نوین
  چشم‌انداز روابط‌عمومی در ایران: امید یا چالش؟
  پایگاه و جایگاه روابط‌عمومی در ایران
  ۲۷ اردیبهشت روز ملی ارتباطات و روابط‌عمومی
  نقش روابط‌عمومی در جهش تولید با مشارکت مردم
  بیانیه انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز ملی ارتباطات و روابط‌عمومی
  درک جعل عمیق و راه‌های مقابله با آن
  قانون کارما: هر چه بکاریم همان را درو می‌کنیم
  هفت اشتباه زبان بدن
  برندسازی کارفرمایی برای استارتاپ ها
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 19997صفحه نخست » یکشنبه، 8 آذر 1394 - 13:01
تبلیغات جنگ ستارگان از فرودگاه سنگاپور تا مراسم جایزه موسیقی آمریکا
جنگ ستارگان نام یک اثر دنباله‌دار سینمایی است که پرفروش‌ترین اثر تاریخ هالیوود به شمار می‌آید.
  

تبلیغات جنگ ستارگان از فرودگاه سنگاپور تا مراسم جایزه موسیقی آمریکا

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)، جنگ ستارگان نام یک اثر دنباله‌دار سینمایی است که پرفروش‌ترین اثر تاریخ هالیوود به شمار می‌آید.براساس این سری فیلم پرفروش بازی‌ها، انیمیشن‌ها و محصولات تجاری فراوانی تولید شده است.سری تازه جنگ ستارگان که هفتمین قسمت از این فیلم حماسی دنباله‌دار است با عنوان «نیرو برمی‌خیزد» در 18دسامبر، آخرین ماه از سال جاری میلادی، روی پرده سینماها خواهد رفت. این نخستین قسمت از سه‌گانه سوم این فیلم است که البته قرار نبود ساخته شود اما در سال 2012 کمپانی بزرگ والت دیزنی شرکت لوکاس فیلم، تولید‌کننده جنگ ستارگان را خرید تا ساخت آن را ادامه دهد.

کلیپ‌های تبلیغاتی، آگهی‌های تلویزیونی، تبلیغات محیطی و فعالیت‌های گوناگون دیگر از جمله کارهایی‌ است که کمپانی والت دیزنی برای معرفی سری تازه جنگ ستارگان انجام داده است. آن‌طور که از خبرها برمی‌آید پیش‌فروش بلیت‌های این فیلم بسیار بالا بوده و انتظار می‌رود جمعیت زیادی در جهان با خاطره خوش از سری تازه جنگ ستارگان به استقبال کریسمس بروند.

فرودگاه سنگاپور در قرق جنگ‌جویان ستاره‌ای
صاحبان والت دیزنی، آنچنان که گفته شد، کارهای تبلیغاتی گسترده‌ای برای آن انجام داده‌اند که از مهم‌ترین آنها فعالیت‌های‌شان در فرودگاه زیبای سنگاپور است.در این حرکت تبلیغاتی والت دیزنی با مشارکت فرودگاه سنگاپور این فرودگاه را به میدان جنگ ستارگان تبدیل کرد تا مسافرانی که پای‌شان به فرودگاه سنگاپور باز می‌شود از دیدن تبلیغات عظیم جنگ ستارگان بی‌نصیب نمانند.

بر این اساس از روز 13 نوامبر 2015 تا 5 ژانویه 2016 (22 آبان تا 15 دی)، بازدیدکنندگان از فرودگاه چانگی در سنگاپور می‌توانند در یک ماجراجویی بین کهکشانی که در ترمینال 3 این فرودگاه به راه افتاده، شرکت کنند. در این ترمینال یک جنگنده ایکس وینگ تی‌ام با اندازه‌ واقعی قرار گرفته است. در این حرکت حاضران در فرودگاه سنگاپور از خلبانان جنگ ستارگان استقبال کرده و می‌کنند.

بازدیدکنندگان همچنین می‌توانند با جنگنده، خلبانان و اعضای گارد ضربت عکس یادگاری به صورت رایگان بگیرند. کمپانی والت دیزنی همچنین یک روبات انسان‌نما را در فرودگاه چانگی مستقر کرده است که به بازدیدکنندگان تکیه‌کلام‌ها و عبارت‌های محبوب جنگ ستارگان را به 10 زبان زنده دنیا آموزش می‌دهد.از دیگر المان‌های آشنای جنگ ستارگان که در فرودگاه چانگی سنگاپور به چشم می‌خورد، یک جنگنده TIE TM است که پنج عضو گارد ضربت آن را حفاظت می‌کنند و در ترمینال 2 این فرودگاه دیده می‌شود.

مسافرانی که گذرشان به ترمینال 2 فرودگاه سنگاپور می‌افتد همچنین می‌توانند انتظار این را داشته باشند که به گیتی برخورد کنند که با تم جنگ ستارگان نظرها را جلب می‌کند. همچنین در راهرویی که مسافران از طریق آن وارد هواپیما می‌شوند مجسمه‌هایی وجود دارد که به شکل اعضای گارد ضربت هستند و به نوعی مسافران را بدرقه یا از آنها استقبال می‌کنند.

این جشن پایان سال میلادی که در فرودگاه چانگی به‌پاست، البته به اینجا ختم نمی‌شود. برچسب‌هایی که روی چمدان‌ها نصب می‌شود، یک مجموعه کامل از قسمت‌های مختلف فیلم جنگ ستارگان است و اسباب‌بازی‌های مختلف الهام گرفته شده از این فیلم نیز در این فرودگاه یافت می‌شود.این اسباب‌بازی‌ها شامل شخصیت‌های محبوبی چون یودا تی ام، چیوباکا تی ام، دارس ویدر تی ام، بوبا فت تی ام، اعضای گارد ضربت و سایر شخصیت‌های محبوب می‌شود که در دسترس علاقه‌مندان برای فروش هستند.

وقتی هواداران بهترین تبلیغات‌چی می‌شوند

جنگ ستارگان آنقدر طرفداران وفادار دارد که سازندگانش نیاز چندانی به تبلیغات پرهزینه ندارند. در این راستا گروه‌هایی از هواداران این سری فیلم گروه‌ها و انجمن‌هایی تشکیل داده‌اند که برای جنگ ستارگان بزرگ‌ترین تبلیغ است. گروه‌ها و انجمن‌هایی چون 501st legion که یونیفورم‌هایی شبیه آنچه در فیلم هست را برای اعضای گروه ضربت درست می‌کنند یا R2 Builders که R2D2‌هایی در اندازه واقعی می‌سازند، از جمله این هواداران هستند.

پای جنگ ستارگان به جوایز موسیقی آمریکا هم باز شد

هرچه به اکران اصلی سری تازه جنگ ستارگان در 18 دسامبر نزدیک‌تر می‌شویم تلاش‌های کمپانی دیزنی برای تبلیغ بیشتر جنگ ستارگان روز افزون می‌شود. کمپانی دیزنی در تازه‌ترین حرکت خود در مراسم اهدای جوایز موسیقی آمریکا AMA یک کلیپ کوتاه تبلیغاتی از جنگ ستارگان پخش کرد. این کلیپ تبلیغاتی اگرچه کوتاه بود اما دوباره به همگان یادآوری کرد که جنگ ستارگان در راه است.

در این مراسم همچنین یک گروه موسیقی به نام Penatonix آهنگی را اجرا کردند که مرتبط با جنگ ستارگان بود. جالب اینکه نوع پوشش و ظاهر اعضای این گروه پنج نفره هم یادآور شخصیت‌های این سری فیلم پرطرفدار بود. این مراسم به تازگی در آمریکا برگزار شده است

 

منبع: فرصت امروز

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  ۷ اصل حمایتی در روابط


  درک جعل عمیق و راه‌های مقابله با آن


  4 نکته برای ایجاد برندسازی کارفرمایی استارتاپ شما


  گاهی به چیزی فراتر از نیازهای جسمانی توجه کن


  چالش‌های پوشش خبری و راهکارهای رفع آن


  هفت اشتباه زبان بدن


  قانون کارما: هر چه بکاریم همان را درو می‌کنیم


  برندسازی کارفرمایی برای استارتاپ ها


  چند نکته در مورد بهترین راه برای نوشتن بیانیه مطبوعاتی


  چرا «روز ملی ارتباطات و روابط عمومی» و «روز جهانی ارتباطات و جامعه اطلاعاتی» از تقویم رسمی کشور حذف شد؟


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد