درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
پنجشنبه، 6 اردیبهشت 1403 - 23:44   

درگیری در سازمان رادیو ملی آمریکا پس از متهم شدن به جانب‌داری لیبرالی

  درگیری در سازمان رادیو ملی آمریکا پس از متهم شدن به جانب‌داری لیبرالی


ادامه ادامه مطلب یک

مکث بومر: نشانه‌ای که نشان می‌دهد باید واقعاً رسانه‌های اجتماعی را کنار بگذارید

  مکث بومر: نشانه‌ای که نشان می‌دهد باید واقعاً رسانه‌های اجتماعی را کنار بگذارید


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  چه اتفاقی برای لوگوی کوکاکولا افتاد؟
  گوگل با رشد 15 درصدی درآمد، آن را "عصر جمینی" اعلام کرد
  روزنامه‌نگاری مستقل و مبتنی بر واقعیت: تحت فشار
  تسلا کل تیم بازاریابی خود را اخراج کرد
  مکث بومر: نشانه‌ای که نشان می‌دهد باید واقعاً رسانه‌های اجتماعی را کنار بگذارید
  سمینار تخصصی «هوش مصنوعی مولد در روابط عمومی» برگزار شد
  درگیری در سازمان رادیو ملی آمریکا پس از متهم شدن به جانب‌داری لیبرالی
  گوگل متوجه می‌شود که عوامل هوش مصنوعی چالش‌های اخلاقی جدیدی ایجاد می‌کنند
  شش مرحله کلیدی در توسعه سفر ای‌اس‌جی
  مزایای استفاده از ابزارهای یکپارچه در روابط‌عمومی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 19985صفحه نخست » یکشنبه، 8 آذر 1394 - 12:12
راهکارهای موثر برای آموزش کارمندان در کسب‌وکارهای کوچک
آموزش کارمندان جدید در یک کسب‌وکار کوچک، ایجاد فرآیندهای آموزش در محل کار و داشتن کارمندان کاملا آموزش دیده، باعث سودآوری بیشتر و تکمیل اهداف موردنظر شرکت می‌شود.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)، آموزش مانند غذا خوردن یک فرآیند مستمر است. شما نمی‌توانید در یک روز هفت بار غذا بخورید و بعد برای چند ماه آینده چیزی نخورید! آموزش مناسب نیاز به توجه و بررسی مداوم بر تمام فعالیت‌های شرکت دارد؛ فعالیت‌هایی که انتظار می‌رود زمان بسیار طولانی ادامه داشته باشند. اگر می‌خواهید کسب‌وکار کوچک شما موفق باشد، رعایت این نکات برای آموزش کارمندان ضروری است:

استفاده از دوره‌های آموزشی آنلاین: دوره‌های آموزشی آنلاین می‌تواند فرآیند کسب موفقیت در کسب‌وکارتان را آسان کند. شما همیشه مسوول توضیح اهداف و سیاست‌های حال و آینده شرکت خواهید بود، اما می‌توانید با استفاده از برنامه‌های آنلاین به افراد مجموعه خود بسیاری از مهارت‌های اساسی دیگر را آموزش دهید.

استفاده از کارمندان خوب به‌عنوان مربی: یکی از نقاط قوت کسب‌وکار کوچک این است که شما می‌توانید جلسات آموزش را با تعداد کارمندان کمتری شروع کنید. به همان اندازه که در طول مسیر موفقیت‌هایی را کسب می‌کنید و کسب‌و‌کارتان رونق می‌گیرد، به همان میزان هم نیاز به افزایش آموزش افراد به خوبی نمایان می‌شود. برای انجام این کار از مربیان حرفه‌ای که در شرکت شما هستند، استفاده کنید. اگر نگاهی به اطراف خود بیندازید، منابع با ارزشی از افراد با استعداد را پیدا می‌کنید که می‌توانند دانش خود را با همکارانشان به اشتراک بگذارند.

سنجش پیشرفت برای ارائه اهداف آموزشی بعدی: هر جنبه از کسب‌وکار شما اعم از برگزاری جلسات هفتگی تا تعامل با مشتریان نیاز به برنامه‌ریزی دارد. این به معنی تعیین اهداف آموزشی است و هر کارآفرینی به این موضوع آگاه است که اگر در هر مقطعی میزان پیشرفت اندازه‌گیری نشود، نمی‌توان هدفی برای آموزش‌های بعدی تعیین کرد. زمانی را هم برای دیدار با کارمندان خود بگذارید و با آنها در مورد هدف‌هایی که در نظر دارید گفت‌وگو کنید، سپس برنامه‌ای را برای سنجش آنها مطرح کنید. به‌عنوان مثال، برای شناسایی شکاف‌ها و نواقص موجود، بازدیدی از سطح عملکرد کارمندان در دوره‌های سه ماهه انجام دهید. این به شما کمک می‌کند تا متوجه شوید در کدام قسمت‌ها موفق بوده‌اید و در کدام قسمت‌ها نیاز به آموزش بیشتری است.

تشخیص تفاوت نسل‌ها: نیروهای کاری متشکل از نسل‌های مختلف، دارای بینش و ایده‌های مختلفی هستند که به‌دلیل تنوع گروه‌های سنی پدید آمده است. این موضوع می‌تواند شکافی در آموزش ایجاد کند. توجه به تفاوت در روش یادگیری برخی از کارمندان بسیار مهم است. از این رو آموزش افراد به‌طور اختصاصی به کم کردن این شکاف‌ها کمک می‌کند.

تشویق کارمندان به یادگیری: بهترین کارمندی که در هر کسب‌وکار کوچکی می‌توانید بیابید، فرد باانگیزه و مشتاق به یادگیری است. اگر کارمندان یادگیری را دوست داشته باشند، آموزش با سرعت مناسب انجام خواهد شد. از سوی دیگر، کارمندانی که علاقه‌ای به یادگیری ندارند، جلسات آموزشی را به یک کابوس تشبیه می‌کنند. اگر می‌خواهید آموزش موفقی داشته باشید باید افراد باانگیزه و علاقه‌مند به یاد گیری را تشویق کنید. یکی از بهترین راه‌های تشویق این افراد، شناسایی منافع آنها است. اگر شما منافع کارمندتان را در آموزش در نظر بگیرید، این موضوع در جلب توجه و حفظ بهتر اطلاعات به آنها کمک خواهد کرد.

شرکت در سمینارها: برگزاری سمینارهای آموزشی سالانه مرتبط با زمینه‌های موردنیاز کسب‌و‌کارتان، شرکت را در طول مسیر به روز نگه می‌دارد. اگر شرکت کوچکی دارید، حتما دریافته‌اید که برگزاری حداقل یکی از این سمینارها در هر سال برای همه افراد مفید و با ارزش است. در یک شرکت بزرگ‌تر، اعزام نمایندگانی در قالب گروه کوچکی از افراد مورد اعتماد برای معرفی کسب‌وکارتان و همچنین تهیه گزارش از آنچه این گروه به کارمندانتان آموزش داده‌اند، بسیار قابل توجه است. اگرچه ممکن است هزینه حضور در چنین سمینارهایی بالا باشد، اما شما به‌زودی متوجه خواهید شد در ازای آن کارمندان آموزش دیده با کیفیت بالا به شرکت شما برگردانده شده‌اند.

 

منبع: روزنامه دنیای اقتصاد – شماره 3642

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  10 عبارت برای ابراز قدردانی بدون گفتن "متشکرم"


  هرگز کسی را آزار نده


  بهترین راه برای تحقق رویاهای‌تان این است که از خواب بیدار شوید


  گیمیفیکیشن در روابط‌عمومی


  راهنمای کوتاه بحران


  شش مرحله کلیدی در توسعه سفر ای‌اس‌جی


  دیپلماسی روابط‌عمومی


  ارتباطات ترکیبی


  کسی غلطی می‌کند و کسی به غلط جواب می‌دهد


  مزایای استفاده از ابزارهای یکپارچه در روابط‌عمومی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد