درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
شنبه، 19 خرداد 1403 - 11:06   

برنامه‌های دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی نهایی شد

  برنامه‌های دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی نهایی شد


ادامه ادامه مطلب یک

۴ نکته برای متخصصان روابط‌عمومی

  ۴ نکته برای متخصصان روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب دو

60 درصد از پاسخ‌های مدل کپی لیکس حاوی سرقت ادبی است

  60 درصد از پاسخ‌های مدل کپی لیکس حاوی سرقت ادبی است


ادامه ادامه مطلب سه

مه مغزی طولانی کووید: تاثیر و راهبردهای مقابله

  مه مغزی طولانی کووید: تاثیر و راهبردهای مقابله


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  اینفلوئنسر نیجریه‌ای: «آفریقا در غرب روابط‌عمومی ندارد»
  جذب و حفظ استعدادها در روابط‌عمومی: چالش‌ها و راه‌حل‌ها
  دبیرکل سازمان ملل خواستار ممنوعیت تبلیغات سوخت های فسیلی شد
  متاورس مک دونالد در سنگاپور به نمایش درآمد
  تحریم: یک توافق، نه یک تاکتیک تبلیغاتی در روابط‌عمومی دیجیتال
  برنامه‌های دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی نهایی شد
  چرا دیده شدن مدیر عامل هنوز مهم است؟
  متا هوش مصنوعی را به واتس‌اپ بیزینس می‌آورد تا به کسب‌وکارها در تعامل با مشتریان کمک کند
  داستان‌ها می‌توانند ما را نجات دهند
  از تخلفات تبلیغاتی هوش مصنوعی وحشت نکنید
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 19867صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیدوشنبه، 2 آذر 1394 - 16:22
روابط عمومی‌ها نقش آفرینان توسعه تفاهم اجتماعی هستند
رئیس روابط عمومی آموزش و پرورش گفت:دستگاه‌های اطلاع رسانی و روابط عمومی‌ها از جمله نقش آفرینان اصلی و عمده درفر آیند توسعه تفاهم اجتماعی به شمار می‌روند و مدیریت در این حوزه باید حول سه محور علم باوری، انسان باوری و آینده باوری باشد.
  

روابط عمومی‌ها نقش آفرینان توسعه تفاهم اجتماعی هستند

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)، علیرضا جدایی اظهار کرد: تفاهم اجتماعی با استقرار تفاهم ارتباطی، درک و فهم اندیشه‌های جدید، تشریح، تفصیل و تبیین اندیشه‌ها و ایجاد نهادی جدید برای تحقق این اندیشه‌ها حاصل خواهد شد و روابط عمومی یک نهاد ممتاز برای تحقق اندیشه‌ها و بصیرت‌های جدید است.
رئیس مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش با بیان این که یکی از ویژگی‌های اساسی روابط عمومی‌ها ارائه اطلاعات مناسب کمی و کیفی در بین سه گروه مدیران، گروه‌های اجتماعی و شهروندان است خاطرنشان کرد: این اطلاعات باید بدون دستکاری واقعی، دقیق و شفاف باشند.
وی رسیدن به فهم مشترک میان مدیران،‌ گروه‌های اجتماعی و شهروندان را زمینه ساز توسعه تفاهم اجتماعی و افزایش سرمایه اجتماعی عنوان و تصریح کرد: پیش بینی مسائل و شکل بخشیدن به رویدادهای آینده از وظایف مهم روابط عمومی‌ها است.
جدایی با اشاره به نقش اثرگذار روابط عمومی در توسعه تفاهم اجتماعی افزود: روابط عمومی‌ها می‌توانند از طریق، توسعه آگاهی‌ها،جلب مشارکت‌های مردم، اصلاح عملکرد سازمان‌ها،کاهش نابرابری اطلاعات ایجاد تفاهم ارتباطی و تحلیل افکار عمومی در توسعه تفاهم اجتماعی ایفای نقش کنند.
رئیس مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش در ادامه بیان کرد: سه اصل صحت، دقت وشفافیت، ملاک و معیار رفتار در روابط عمومی است و درهمین راستا مخاطب پژوهی، رصد مستمر رویدادها و سنجش اقدامات برای تنظیم بهینه مناسبات و ارتباطات با هدف اصلاح عملکرد دستگاه‌ها و سازمان‌ها و اعتلای سرمایه‌های اجتماعی از ویژگی‌های یک روابط عمومی تحلیل گر منتقد محسوب می‌شود.
وی در پایان اظهار امیدواری کرد: روابط عمومی‌های آموزش و پرورش بتوانند با بازنگری و ارزیابی مستمر برنامه‌ها و فعالیت‌های خویش در مسیر اعتلای نظام تعلیم و تربیت و فرایند توسعه همه جانبه کشور اسلامی به نحو شایسته و بایسته نقش آفرینی کند.

 

منبع: موج

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  استراتژی رشد: ایجاد و محافظت از ارزش


  برنامه‌های دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی نهایی شد


  تنها کارمند روابط‌عمومی توییتر استعفا داد


  برنامه‌های دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی نهایی شد


  آینده روابط‌عمومی در سال 2024: عبور از مرزها


  پیمایش سونامی نقره‌ای: تطبیق استراتژی‌های بازاریابی و روابط‌عمومی برای تغییر نسل‌ها


  روابط‌عمومی‌های عزیز…


  از تخلفات تبلیغاتی هوش مصنوعی وحشت نکنید


  جهش‌های ناگهانی "مدل‌های زبان بزرگ" یک سراب است


  گوگل: تمرکز بیش از حد بر روی لینک‌ها می‌تواند اتلاف وقت باشد


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد