درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
سه شنبه، 15 خرداد 1403 - 00:53   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟

  آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟


ادامه ادامه مطلب دو

نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه

  نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه


ادامه ادامه مطلب سه

واحد ابری گوگل اعلام کرد که این هفته کارمندان خود را اخراج می‌کند

  واحد ابری گوگل اعلام کرد که این هفته کارمندان خود را اخراج می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  چرا رسانه‌های اجتماعی "گلوله نقره‌ای" برای بازاریابی نیستند؟
  ۴ نکته آموزش رسانه‌ای برای مدیران سطح بالا
  ۱۰ ایده‌ نوآورانه برای ارتقای روابط‌عمومی
  بازگشت به مبانی بیان آزاد
  استراتژی کلیدی برای رشد یک تجارت عکاسی سودآور
  ال‌جی با ابتکار "خوش‌بینی به فید خود" به دنبال ترویج فضای مثبت در شبکه‌های اجتماعی است
  واحد ابری گوگل اعلام کرد که این هفته کارمندان خود را اخراج می‌کند
  ذهن‌های متصل، ارتباطات قدرتمند: رهبری روابط‌عمومی در عصر تحولات
  انتخابات هیات رئیسه شورای هماهنگی روابط‌‌عمومی‌های استان کرمانشاه برگزار شد
  بازگشت به رفت‌وآمد: چه چیزی تغییر کرده است؟
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 19786صفحه نخست » شنبه، 30 آبان 1394 - 11:25
رییس حوزه هنری کرمان عنوان کرد: لزوم آسیب‌شناسی مسائل فرهنگی
رییس حوزه هنری کرمان: عدم سیاست‌زدگی در مسائل فرهنگی و رسانه‌ای یکی از رمزهای موفقیت در این عرصه است که مهر در این خصوص قدمهای خوبی برداشته است.
  

رییس حوزه هنری کرمان عنوان کرد: لزوم آسیب‌شناسی مسائل فرهنگی

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)، " محمد حسین ملکی" رییس حوزه هنری کرمان در بازدید از دفتر نمایندگی خبرگزاری مهر در کرمان، با بیان اینکه پوشش اخبار تنها سطحی از اطلاع رسانی است، گفت: خبرها باید به سمت کیفی بودن پیش روند و گزارش‌ها در رسانه‌ها پررنگ‌تر شود.

وی ادامه داد: خلأ تحلیل مسائل جامعه بسیار درفضای اطلاع رسانی کرمان به ویژه در عرصه فرهنگ و هنر مشهود است.

ملکی گفت: ورود خبرگزاری مهر در زمینه نگارش گزارش و تجزیه و تحلیل مسائل روز در استان بی‌نظیر است و سایر رسانه‌ها کمتر در این زمینه ورود پیدا کرده‌اند.

رییس حوزه هنری کرمان با گذرا دانستن رویدادهای ویترنی افزود: باید بیش از پیش به مسائلی مانند پیشینه و چاپ کتاب که جریان سازی های عمیقی را در جامعه ایجاد می‌کند، پرداخت.

ملکی با تاکید بر این موضوع که مسئله کتاب‌خوانی از توصیه‌های رهبر انقلاب و قاعده اصیل اسلام است گفت: عدم معرفی آثاری مانند کتاب‌های شعر آیینی از شواهد موضوع عدم اطلاع رسانی‌های فرهنگی است.

وی یادآور شد: مشاهده می‌کنیم که به دلیل عدم اطلاع رسانی کافی بسیاری از آثار ارزشمند فرهنگی ناشناخته باقی مانده‌اند و رسانه‌ها باید به جد به این حوزه ورود پیدا کنند.

رییس حوزه هنری کرمان با اشاره به اینکه گزارشهای تحلیلی خبرگزاری‌ها می‌تواند کمک بسیار بزرگی در زمینه اطلاع رسانی جریان‌های فرهنگی باشد، افزود: خوشبختانه در خبرگزاری مهر گزارش‌های تحلیلی بسیار خوب دنبال می‌شود که امیدواریم در این خصوص به حوزه هنر توجه بیشتری شود.

وی یادآور شد: خبرگزاری مهر به جنبه‌ای متفاوت از کار اطلاع رسانی می‌پردازد که بسیار تاثیرگذار است.

ملکی با بیان اینکه جریانات سیاسی در عرصه فرهنگ که مانند سطوح زیرین و عمیق اقیانوس است تاثیری نخواهند داشت، تاکید کرد: باید در چینش خبرها نگاهی به فرآیند و مسیر خبر و رویداد داشته باشیم که این امر در اغلب موارد مغفول مانده است.

رییس حوزه هنری کرمان با بیان این مسئله که آسیب‌شناسی در بحث فرهنگ بسیار محدود و سخت است، یادآور شد: باید با شناخت پتانسیلها و نقاط قوت به سمت توسعه فعالیتهای فرهنگی در جامعه پیش برویم.

 

منبع: پایگاه اطلاعرسانی حوزه هنری استان کرمان

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  چالش‌های مشارکت مسئولانه در سیاست عمومی


  ما تمام چیزی که نیاز داریم عشق است: چگونه فرهنگ و شخصیت، حلقه‌های دوستی ما را شکل می‌دهند


  استراتژی کلیدی برای رشد یک تجارت عکاسی سودآور


  انتخابات هیات رئیسه شورای هماهنگی روابط‌‌عمومی‌های استان کرمانشاه برگزار شد


  بازگشت به مبانی بیان آزاد


  بازگشت به رفت‌وآمد: چه چیزی تغییر کرده است؟


  ال‌جی با ابتکار "خوش‌بینی به فید خود" به دنبال ترویج فضای مثبت در شبکه‌های اجتماعی است


  ذهن‌های متصل، ارتباطات قدرتمند: رهبری روابط‌عمومی در عصر تحولات


  ۱۰ ایده‌ نوآورانه برای ارتقای روابط‌عمومی


  ظهور معیارهای تبلیغات تجارت الکترونیک


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد