درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
پنجشنبه، 27 اردیبهشت 1403 - 00:05   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

۷ اصل حمایتی در روابط

  ۷ اصل حمایتی در روابط


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

فناوری، پایان شکست فتوشاپ

  فناوری، پایان شکست فتوشاپ


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  در روز ملی ارتباطات و روابط‌عمومی چه باید کرد؟
  عذرخواهی و گلایه‌های عضو باسابقه شورای روابط‌عمومی استان مازندران
  مدیرکل روابط‌عمومی‌ و امور بین الملل استانداری فارس: آموزش، پیش نیاز عملکرد مطلوب روابط عمومی‌هاست
  روز ملی روابط‌عمومی: فراتر از انتشارات مطبوعاتی - بازگشایی پارادایم جدید روابط‌عمومی
  چگونه روابط‌عمومی دیجیتال را با موفقیت با روابط‌عمومی داخلی ادغام کنیم
  چرا داشتن یک موسیقی متن در محل کار می‌تواند بهره‌وری شما را افزایش دهد
  فناوری، پایان شکست فتوشاپ
  چند نکته در مورد بهترین راه برای نوشتن بیانیه مطبوعاتی
  ۷ اصل حمایتی در روابط
  گاهی به چیزی فراتر از نیازهای جسمانی توجه کن
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 19775صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومییکشنبه، 1 آذر 1394 - 21:26
بصری سازی تعاملی اطلاعات در مطبوعات
کتاب " گرافیک اطلاع رسان ۲" منتشر شد
کتاب " گرافیک اطلاع رسان ۲" تألیف آلبرتو کایرو است که توسط احمد اشرفی و مریم سلیمی از زبان اسپانیایی به فارسی ترجمه شده و در 158 صفحه مصور ازسوی انتشارات سروش منتشر شد.
  

کتاب

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)، کتاب " گرافیک اطلاع رسان ۲" تألیف آلبرتو کایرو است که توسط احمد اشرفی و مریم سلیمی از زبان اسپانیایی به فارسی ترجمه شده و در 158 صفحه مصور ازسوی انتشارات سروش منتشر شد.

کتاب " گرافیک اطلاع رسان ۲" مشتمل بر پنج فصل است که خواننده کتاب در فصل اول آن با گرافیک اطلاع رسان و پایه های نظری آن، در فصل دوم با تاریخ بصری سازی اطلاعات، در فصل سوم با نظریات اساسی در حوزه طراحی برهم کنشی و در فصل های چهارم و پنجم نیز با آثار گرافیک اطلاع رسان نیویورک تایمز آشنا می شود.

 این کتاب از آن رو حائز اهمیت است که اولین کتاب در جهان و ایران در حوزه گرافیک اطلاع رسان تعاملی(برهم کنشی) بوده و به جبران خلأ ادبیات علمی در این حوزه از گرافیک اقدام کرده است. این کتاب دریچه ای نو از دنیای گرافیک اطلاع رسان غیر ایستا بر مخاطبان می گشاید و نگاهی علمی و کاربردی به این حوزه دارد و ضمن آشنا کردن مخاطب با این حوزه و نحوه تهیه و تولید این آثار، معیارها، شاخص ها و ملاک های تعیین کننده را نیز در این بخش عیان می سازد.

مولف این کتاب آلبرتو کایرو استاد گرافیک اطلاع رسان و بصری سازی اطلاعات مدرسه ارتباطات دانشگاه میامی آمریکاست. وی از مهم ترین متخصصان بصری سازی اطلاعات در مطبوعات جهان به شمار می رود.

کتاب گرافیک اطلاع رسان 2 ، دومین کتاب منتشر شده در ایران در حوزه گرافیک اطلاع رسان است. پیش از این کتاب گرافیک «خبری و اطلاع رسان» به تألیف یونس شکرخواه و مریم سلیمی توسط دفتر مطالعات و برنامه ریزی رسانه ها در سال 1393 منتشر شده بود.

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  روابط‌عمومی از حقوق بشر تا بخش کشاورزی


  ۷ اصل حمایتی در روابط


  4 نکته برای ایجاد برندسازی کارفرمایی استارتاپ شما


  روابط‌عمومی ایدیولوژیک؛ اثرهای مثبت و منفی


  گاهی به چیزی فراتر از نیازهای جسمانی توجه کن


  چالش‌های پوشش خبری و راهکارهای رفع آن


  پرورش صحیح، در گروی آموزش مناسب


  خبرنگاری توسعه


  چند نکته در مورد بهترین راه برای نوشتن بیانیه مطبوعاتی


  واکاوی ورود داده‌نگاری به یک روزنامه شاخص محلی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد