درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
چهارشنبه، 19 اردیبهشت 1403 - 09:09   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

فناوری‌های نوین و هوش مصنوعی در روابط‌عمومی: ابزارها و تاکتیک‌های نوظهور برای ارتباطات مؤثرتر

  فناوری‌های نوین و هوش مصنوعی در روابط‌عمومی: ابزارها و تاکتیک‌های نوظهور برای ارتباطات مؤثرتر


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

نگاهی به مستند جدید FRONTLINE: "یک مأموریت خطرناک"

  نگاهی به مستند جدید FRONTLINE: "یک مأموریت خطرناک"


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  علوم ارتباطات محاسباتی چیست؟
  مدیریت روابط سرمایه‌گذار
  خوداشتغالی در روابط‌عمومی
  قانون مکث سه ثانیه در روابط‌عمومی
  نقش آفرینی روابط عمومی‌ها در ارتقای جایگاه معدن در میان عموم جامعه
  چگونه روابط منفی کارمند و سازمان بر واکنش کارکنان به بحران تأثیر می گذارد
  هوش مصنوعی بهترین اتفاقی است که برای تولیدکنندگان محتوا در عصر وب۳ می‌افتد
  گوترش: بدون آزادی مطبوعات، هیچ آزادی نخواهیم داشت. مطبوعات آزاد انتخاب نیست، بلکه ضرورت است
  نگاهی به مستند جدید FRONTLINE: "یک مأموریت خطرناک"
  وقتی روزنامه‌نگاری تبعید می‌شود
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 19620صفحه نخست » پیشخوان شارا-پیشنهادهای کاربران روابط عمومیسه شنبه، 26 آبان 1394 - 00:13
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی:
کمپین نخریدن خودرو جهت خود را گم کرده است
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با بیان این‌که کمپین نخریدن خودرو جهت خود را گم کرده است، گفت: این کمپین باید تغییر جهت داده و هدف خود را تبدیل به خریدن خودروهای کمتر آسیب‌ده کند.
  

کمپین نخریدن خودرو جهت خود را گم کرده است

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)، علی ربیعی در مراسم یادبود قربانیان سوانح رانندگی، اظهار کرد: در مرحله اول باید سیاستگذاری‌هایی داشته باشیم که در ابعاد مختلف رانندگی منجر به سانحه نشود. همچنین باید به گونه‌ای سیاست‌گذاری کنیم که از بار فاجعه-سانحه رانندگی- کم کنیم، بعد از سانحه نیز سیاست‌گذاری به نحوی باشد که زندگی بهتری را برای بازماندگان فراهم کنیم.

وی با بیان این‌‌که من قربانی سانحه رانندگی هستم، افزود: فرزند 15 ساله‌ای سه ساعت کنار خیابان ماند و هیچ کس هم آنرا به بیمارستان منتقل نکرد. راننده هم پس از تصادف فرار کرده بود.

وی با بیان این‌که بر اساس آمار 90 درصد کشته‌ها و آسیب‌دیده‌های سوانح رانندگی از اقشار کم‌درآمد و متوسط جامعه هستند، ادامه داد: 25 درصد سوانح رانندگی جاده‌ای مربوط به موتورسیکلت‌هاست که 60 درصد آن منجر به مرگ می‌شود.

وی با یادآوری این‌‌که بیشترین تلفات سوانح رانندگی مربوط به استان‌های لرستان، سیستان و بلوچستان، کرمانشاه و ایلام است، اظهار کرد: بخشی از تصادفات رانندگی به فرهنگ مصرف و بخشی از آن به نوع خودرویی مربوط است که بعضا به دلیل فقر از آنها استفاده می‌شود.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با تاکید بر این‌که در فرهنگ سازی باید تغییر نگرش‌ها را مورد توجه قرار دهیم، گفت: در رانندگی زمانی که باید آرام حرکت کنیم، با سرعت می‌رویم و زمانیکه باید سرعت برویم آرام حرکت می‌‌کنیم. معتقدم در جامعه به پرخاشگری رسیده‌ایم که می‌خواهیم آنرا در رانندگی ترجمه کنیم.

ربیعی با تاکید بر این‌‌که در دولت به دنبال افزایش هزینه‌های کارهای خطرپذیر رانندگی هستیم، افزود: فشار اجتماعی در کشور باید به سمت استفاده از خودروهای کمتر آسیب ده برود،‌کمپین نخریدن خودرو جهت را گم کرده است و باید تغییر جهت دهد و به سمت خریدن خودروهای کمتر آسیب ده حرکت کند.

 

منبع: تسنیم

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  قانون مکث سه ثانیه در روابط‌عمومی


  عصر «روابط‌عمومی مصنوعی»


  روزنامه‌نگاری برند


  برند کارفرمایی چیست؟


  ایجاد یک فرهنگ اعتماد، احترام و همکاری، یک محیط کاری حمایتی


  خوداشتغالی در روابط‌عمومی


  مدیریت روابط سرمایه‌گذار


  علوم ارتباطات محاسباتی چیست؟


  راه‌هایی برای صیانت خبرنگاران از خود در فضای مجازی


  رسانه‌های خبری باید برای بهبود عدالت نژادی در اخبار تلاش کنند


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد