درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
جمعه، 28 اردیبهشت 1403 - 01:20   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

۷ اصل حمایتی در روابط

  ۷ اصل حمایتی در روابط


ادامه ادامه مطلب دو

چرا نوشتن با دست برای تفکر و یادگیری بهتر از تایپ کردن است؟

  چرا نوشتن با دست برای تفکر و یادگیری بهتر از تایپ کردن است؟


ادامه ادامه مطلب سه

فناوری، پایان شکست فتوشاپ

  فناوری، پایان شکست فتوشاپ


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  برگزاری بوت‌کمپ تحول در روابط‌عمومی صنایع با استفاده از هوش مصنوعی در تبریز
  وزیر علوم خطاب به روابط‌عمومی دانشگاه‌ها؛ قبل از بحرانی شدن اعتراضات دانشجویی اطلاع‌رسانی کنید
  دو بال پرواز برای موفقیت کسب‌وکارها
  روابط‌عمومی در ایران؛ مصائب و چشم‌انداز
  چرا نوشتن با دست برای تفکر و یادگیری بهتر از تایپ کردن است؟
  گوگل از آینده هوش مصنوعی رونمایی کرد
  پیام مدیرکل روابط‌عمومی سازمان تات به مناسبت روز ارتباطات و روابط‌عمومی
  روز روابط‌عمومی مبارک
  مدیریت بحران و شش مولفه اساسی آن
  قدرت گوش دادن فعال
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 19480صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیسه شنبه، 19 آبان 1394 - 07:13
روابط عمومی پویا و کارامد در کسب اعتماد عمومی نقش موثری دارد
معاون مالی وپشتیبانی دادگستری کل استان کرمان گفت: روابط عمومی های پویا و کارآمد در کسب اعتماد عمومی جامعه نسبت به سازمان ها وادارات نقش موثر و با اهمیتی دارند.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)، مصطفی شمس در جمع مسئولین روابط عمومی دادگستری استان کرمان،اظهار داشت: نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در مقابل تهاجمات فرهنگی غرب با اتکاء به فرهنگ مبتنی بر اعتقادات وباورهای دینی در مقابل استکبار جهانی استقامت نموده واز این آزمون سربلند وپیروز بیرون آمده است .

معاون مالی وپشتیبانی دادگستری استان کرمان تاکید کرد:دغدغه های مقام معظم رهبری (مدظله العالی)باید سرلوحه کار قرارگیرد ودر زمینه فعالیت های فرهنگی بیش ازپیش تلاش نمائیم تا جلوی تهاجم وشبیخون فرهنگی دشمن را سد نمائیم .

وی گفت: برای انجام فعالیت های فرهنگی نیازمند استفاده از شیوه ها و ابزارهای مناسب فرهنگی هستیم  .

شمس در بخش دیگری از سخنان خود،عنوان کرد: بایستی برای پیشبرد فعالیت ها و اقدامات در روابط عمومی ها از افراد آشنا با رسانه،خلاق ومتخصص در حوزه روابط عمومی استفاده شود .

وی بر نقش و جایگاه مهم روابط عمومی ها در ادارات و سازمان ها اشاره کرد وافزود: انعکاس واقعیت ها و معرفی صحیح سازمان ها به مردم از وظایف روابط عمومی است .

این مقام مسئول گفت: روابط عمومی ها با انعکاس بهنگام واقعیت های برون سازمانی نقش موثری در تصمیم گیری های مدیران سازمان ها و ادارات خواهند داشت.

 

منبع: برنا

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  درک جعل عمیق و راه‌های مقابله با آن


  مدیریت بحران و شش مولفه اساسی آن


  هفت اشتباه زبان بدن


  قانون کارما: هر چه بکاریم همان را درو می‌کنیم


  فرسودگی روابط‌عمومی


  برندسازی کارفرمایی برای استارتاپ ها


  کاربردهای بازخورد ساندویچی در روابط‌عمومی


  قدرت گوش دادن فعال


  ضرورت گذر از ارتباطات سنتی و حرکت به سمت اطلاع‌رسانی نوین


  نقش روابط‌عمومی در جهش تولید با مشارکت مردم


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد