درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
جمعه، 7 اردیبهشت 1403 - 22:18   

درگیری در سازمان رادیو ملی آمریکا پس از متهم شدن به جانب‌داری لیبرالی

  درگیری در سازمان رادیو ملی آمریکا پس از متهم شدن به جانب‌داری لیبرالی


ادامه ادامه مطلب یک

مکث بومر: نشانه‌ای که نشان می‌دهد باید واقعاً رسانه‌های اجتماعی را کنار بگذارید

  مکث بومر: نشانه‌ای که نشان می‌دهد باید واقعاً رسانه‌های اجتماعی را کنار بگذارید


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  مدل قدرتمند هوش مصنوعی جدید، گفتار را به متن، حتی اصطلاحات تخصصی شرکت شما، به دقت تبدیل می‌کند
  چگونه مخاطبان خود را تعریف کنید: راهنمای گام به گام
  روزنامه‌نگاران نگاه انتقادی خود را به سمت کارفرمایان خود معطوف می‌کنند
  آستری‌بات اس وان: ربات انسان‌نمای سریع و دقیق
  سرپرست مرکز روابط‌عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت بهداشت منصوب شد
  سهام متا به دلیل نگرانی‌های مربوط به هزینه‌های هوش مصنوعی و کاهش رشد سقوط کرد
  ۹ توصیه برای آغاز فعالیت حرفه‌ای خبرنگاری
  عملکرد آژانس‌های روابط‌عمومی WPP در سه ماهه اول ۲۰۲۴ چگونه بود؟
  آینده روابط‌عمومی مستقل
  چگونه از روابط‌عمومی برای رشد کسب‌وکار خود استفاده کنید
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 19215صفحه نخست » آموزش روابط عمومییکشنبه، 22 تیر 1399 - 10:01
اکوسیستم محتوای ارزشمند
به عنوان یک مشتری، بیشتر تمایل دارم تا منبعی را به خاطر بسپارم که از طریق بهبود زندگی من بر من تاثیر گذاشته است، و در صورتی که خواستار راه حلی برای مشکلی مشابه باشم، دوباره به همین مرجع مراجعه خواهم کرد.
  

4 Ways to Go Beyond the Press Release in a Post Panda World image panda bear 1113tm pic 106 300x199

 

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- برای زندگی افرادی که می‌خواهید توجه آنها را جلب کنید ارزش‌ بیشتری قائل شوید، و محتوایی موثق و جالب را تولید کنید که از کیفیت بالایی برخوردار است و می‌تواند آیتم‌های آموزشی را به استراتژی و سکوی روابط عمومی و بازاریابی شما اضافه نماید.

از طریق ایجاد اکوسیستمی مبتنی بر محتوای ارزشمند، تجارت شما دیگر به عنوان مبلغ و ترغیب کننده به خرید محصولات و خدمات شناخته نمی‌شود، بلکه به جای آن، توجه را به تجارت خود جلب می‌نمایید و یک استراتژی بسیار موثر را ایجاد یا به عبارت دیگر ارجاعات به برند را بالا می‌برید.

 

این کار یعنی تولید محتوایی که کاتالیزور و آغازگر بحث و گفتگو خواهد بود. اکوسیستم نه تنها به پایگاه مشتری هدف اشاره دارد، بلکه به حامیان، و همچنین شبکه ظرفیت حرفه‌ای و فردی و همچنین مخاطب عام نیز اشاره می‌کند، مخاطبی که ساخت و شکل دهی باور او مورد نظر شما می‌باشد.

زمان تدوین استراتژی محتوایی، تجارت در حد زیادی پیرامون حفظ مالکیت معنوی این استراتژی نگران است و از اشتراک رموز و تکنیک‌های این استراتژی در صورتی پرهیز خواهد کرد که این استراتژی بتواند سبب تقویت رقبا شود، اما در عصر کنونی و وجود دسترسی به اطلاعات، کمتر اتفاق می‌افتد که مالکیت معنوی چیزی منحصراً به شما تعلق یابد.

 

از طریق به اشتراک گذاشتن تجارب، مطالب، توصیه و انگیزه با طرفین علاقه‌مند، قادر خواهید بود تا بدون احساس این که پیرامون فروش بعدی نگران باشید به ایجاد آگاهی در مورد برند خود بپردازید، و گفتگوهایی که ایجاد شده‌اند در خارج از مرزهای شبکه اجتماعی فیسبوک، نزدیکی و قرابتی را برای برند ایجاد می‌کنند که برای بلند مدت باقی خواهند ماند.

آنچه گفته شد به معنای این نیست که شرکت‌ها باید رویکردهای سنتی به روابط عمومی، تبلیغات و بازاریابی را کنار بگذارند، اما رویکردهای قدیمی و پیشین در ترکیب با درکی روشن از اطلاعاتی که مخاطب هدف در پی دستیابی به آن است و ارائه دروازه‌ای که از طریق آن نیازهای مخاطبین می‌توانند برآورده شوند، سبب افزایش این احتمال می‌شود که در زمان ظهور فرصتی برای یک تبادل تجاری، مشتری به سوی شما خواهد آمد و شما را انتخاب خواهد کرد.

 

به عنوان یک مشتری، بیشتر تمایل دارم تا منبعی را به خاطر بسپارم که از طریق بهبود زندگی من بر من تاثیر گذاشته است، و در صورتی که خواستار راه حلی برای مشکلی مشابه باشم، دوباره به همین مرجع مراجعه خواهم کرد.

منبع مرجع:  شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  10 عبارت برای ابراز قدردانی بدون گفتن "متشکرم"


  نسل چهارم روابط‌عمومی‌


  چگونه از روابط‌عمومی برای رشد کسب‌وکار خود استفاده کنید


  هرگز کسی را آزار نده


  چالش‌های سلامت روانی متخصصان روابط‌عمومی


  شش مرحله کلیدی در توسعه سفر ای‌اس‌جی


  آینده روابط‌عمومی مستقل


  دیپلماسی روابط‌عمومی


  ۹ توصیه برای آغاز فعالیت حرفه‌ای خبرنگاری


  مزایای استفاده از ابزارهای یکپارچه در روابط‌عمومی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد