درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
شنبه، 8 اردیبهشت 1403 - 13:41   

درگیری در سازمان رادیو ملی آمریکا پس از متهم شدن به جانب‌داری لیبرالی

  درگیری در سازمان رادیو ملی آمریکا پس از متهم شدن به جانب‌داری لیبرالی


ادامه ادامه مطلب یک

مکث بومر: نشانه‌ای که نشان می‌دهد باید واقعاً رسانه‌های اجتماعی را کنار بگذارید

  مکث بومر: نشانه‌ای که نشان می‌دهد باید واقعاً رسانه‌های اجتماعی را کنار بگذارید


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  فناوری‌های نوین و هوش مصنوعی در روابط‌عمومی: ابزارها و تاکتیک‌های نوظهور برای ارتباطات مؤثرتر
  رهبری سازمانی پایدار در شرایط بحران و عدم‌قطعیت
  مزایای استفاده از دیوار رسانه‌ای در یک رویداد روابط‌عمومی
  5 اشتباه رایج در روابط‌عمومی که باید از آنها اجتناب کنید
  تفکر خارج از چارچوب سنتی روابط‌عمومی
  تبلیغات فریبنده: تقویت روابط‌عمومی دیجیتال و امنیت تبلیغات حیاتی است
  پایان وب؟ چه خبر است؟
  عصر جمینی
  عملیات روابط‌عمومی در عصر هوش مصنوعی
  مدل قدرتمند هوش مصنوعی جدید، گفتار را به متن، حتی اصطلاحات تخصصی شرکت شما، به دقت تبدیل می‌کند
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 19039صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومییکشنبه، 19 مهر 1394 - 11:53
نماینده دوازدهمین کنفرانس بین المللی روابط عمومی ایران در استان گلستان معرفی شد
شبیر دائمی مدرس روابط عمومی دانشگاه علمی کاربردی گرگان به عنوان نماینده دوازدهمین کنفرانس بین المللی روابط عمومی ایران در استان گلستان معرفی شد.
  

نماینده دوازدهمین کنفرانس بین المللی روابط عمومی ایران در استان گلستان  معرفی شد

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)، شبیر دائمی مدرس روابط عمومی دانشگاه علمی کاربردی گرگان به عنوان نماینده دوازدهمین کنفرانس بین المللی روابط عمومی ایران در استان گلستان معرفی شد.

در حکم صادره که به امضای مهدی باقریان دبیرکل دوازدهمین کنفرانس بین المللی ایران رسیده خطاب به دائمی امده است : باتوجه به سوابق و تجارب و همکاری های فی مابین حضرتعالی به عنوان نماینده رسمی دوازدهمین کنفرانس بین المللی روابط عمومی ایران در استان گلستان منصوب می شوید  شایسته است ضمن هماهنگی با روابط عمومی های استان برای حضور گسترده در کنفرانس در جهت اعتلای روابط عمومی در ایران نیز موفق باشید .

شبیر دائمی با اعلام این مطلب کفت :  دوازدهمین کنفرانس بین المللی روابط عمومی ایران با موضــوع:آینــده پژوهـی روابط عمـومی و مسـئولیت اجتمـاعـی ، 6 دیماه 1394 در مرکز همایش های بین المللی المپیک برگزار می شود  و در این کنفــرانس، شــاغلان و مشـــاوران روابط عمـومی گردهم می آیند تا با یادگیری اسـتراتژی های مختلف ارتباطی، راهبردهای جدیـدی را برای پیـشــبرد فعالیــت هـای حرفه ای و سازمانی با رویکرد آینده پژوهی و مسئولیت پذیری اجتماعی کسب نمایند.

دائمی با بیان این مطلب که این کنفرانس با حضور اساتید و چهره های برتر روابط عمومی، علوم ارتباطات و فناوری اطلاعات تشکیل می شود و به بحث و تبادل نظر و نمایش چالش ها، موفقیت ها و مقابله با برخی از مسائل موجود و در حال ظهور پیش روی صنعت روابط عمومی می پردازد از شاغلان روابط عمومی ، مدیران و کارشناسان صنعت تبلیغات و بازاریابی، ارتباط گران و روزنامه نگاران ، مدیران خدمات مشتریان مدیران توسعه کسب و کار دعوت نمود تا با حضور در این همایش از آخرین دستاوردهای اساتید در زمینه آینــده پژوهـی روابط عمـومی و مسـئولیت اجتمـاعـی بهره برداری نمایند

نماینده کنفرانس بین المللی در استان گلستان با بیان این مطلب که دبیرخانه کنفرانس، فراخوان مقاله خود را مبنی بر ارائه مقالات تحقیقی و علمی در موضوعات و محورهای روابط عمومی و آینده پژوهی شامل آینده پژوهی توسعه مدار و روابط عمومی ، روابط عمومی و آینده پژوهی نیازهای عمومی ، آینده پژوهی، روابط عمومی و شبکه های اجتماعی ، روابط عمومی و آینده پژوهی راهبردی، رسانه ها و آینده پژوهی ارتباطی،  آینده پژوهی و مدیریت روابط عمومی و آینده پژوهی روابط عمومی و مسئولیت پذیری اجتماعی شامل آینده پژوهی روابط عمومی و مسئولیت پذیری اجتماعی ، آینده پژوهی روابط عمومی، مسئولیت پذیری اجتماعی و بازنمایی رسانه ای، آینده پژوهی روابط عمومی، مسئولیت پذیری اجتماعی و شفاف سازی ، آینده پژوهی روابط عمومی، مسئولیت پذیری اجتماعی و اعتمادسازی عمومی ، آینده پژوهی روابط عمومی، مسئولیت پذیری اجتماعی و مدیریت بحران  اعلام کرده از علاقه مندان درخواست کرد تا تا 30 مهرماه 1394 نسبت به ارسال مقاله به دبیرخانه کنفرانس اقدام نمایند. وی افزود : کمیته علمی این کنفرانس متشکل از اساتید دانشگاه های تهران، علامه طباطبائی، آزاد اسلامی، امام صادق(ع)، سوره و صدا و سیما است.

دائمی مهمترین برنامه های کنفرانس بین المللی روابط عمومی را ارائه سخنرانی های کلیدی ، برگزاری کارگاه های آموزشی توسعه حرفه ای ، برنامه های رقابتی ، انتشار کتاب و لوح فشرده مجموعه مقالات کنفرانس ، انتشار ویژه نامه کنفرانس ، ارائه گواهی نامه معتبر شرکت در کنفرانس و کارگاه های آموزشی دانست و گفت : این کنفرانس که با حضور سخنرانان کلیدی انجام می شود، به شرکت کنندگان این فرصت را می دهد تا از یک رویداد الهام بخش و تعاملی به منظور افزایش مهارت های خود استفاده کنند. و شرکت در این دوره ها که با مطالعات موردی و نمونه هایی از ایران و جهان همراه است شاغلان روابط عمومی را قادر می سازد که بتوانند: بهترین روش ها را به اشتراک بگذارند و تفکر مدیریتی شرکت کنندگان را به چالش بکشند و  به اهداف و مقاصد سازمان/ شرکت دست یابند.

دائمی با مفید و موثر بودن این همایش در رشد دیدگاه های کارشناسان بیان داشت : علاقه مندان می توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر در بخش جشنواره و دریافت کاربرگ های ثبت نام و دیگر اطلاعات موردنیاز به نشانی اینترنتی  .IR shara www  و www.irancpr.ir و  مراجعه کنند

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  نسل چهارم روابط‌عمومی‌


  5 اشتباه رایج در روابط‌عمومی که باید از آنها اجتناب کنید


  چگونه از روابط‌عمومی برای رشد کسب‌وکار خود استفاده کنید


  چالش‌های سلامت روانی متخصصان روابط‌عمومی


  آینده روابط‌عمومی مستقل


  عملیات روابط‌عمومی در عصر هوش مصنوعی


  رهبری سازمانی پایدار در شرایط بحران و عدم‌قطعیت


  تفکر خارج از چارچوب سنتی روابط‌عمومی


  ۹ توصیه برای آغاز فعالیت حرفه‌ای خبرنگاری


  مزایای استفاده از دیوار رسانه‌ای در یک رویداد روابط‌عمومی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد