درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
دوشنبه، 31 اردیبهشت 1403 - 19:27   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

نابینایان و هوش مصنوعی

  نابینایان و هوش مصنوعی


ادامه ادامه مطلب دو

مروری بر هوش مصنوعی گوگل: جستجوهای بیشتر، رضایت کمتر

  مروری بر هوش مصنوعی گوگل: جستجوهای بیشتر، رضایت کمتر


ادامه ادامه مطلب سه

چالش‌‌های اتحادیه اروپا در مواجهه با فناوری هوش مصنوعی

  چالش‌‌های اتحادیه اروپا در مواجهه با فناوری هوش مصنوعی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  روابط‌عمومی چگونه «هنر هشتم» لقب گرفت؟
  مزایای کلیدی تحول دیجیتال چیست؟
  هرچه من را تأیید کند، درست است!
  بازگشت یا عدم بازگشت به دفتر
  5 استراتژی رفتاری برای جذاب‌تر کردن محتوای شما
  چگونه یک رییس ناامن را شناسایی و مدیریت کنیم
  اهمیت مشارکت روابط عمومی‌ها در تصمیمات سازمان تأمین‌اجتماعی
  نابینایان و هوش مصنوعی
  چالش‌‌های اتحادیه اروپا در مواجهه با فناوری هوش مصنوعی
  روابط‌عمومی یعنی "مردم‌داری"
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 18993صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیچهارشنبه، 15 مهر 1394 - 12:15
روابط عمومی نقش مهمی در معرفی خدمات به مشتریان دارد
موج - با حضور رئیس اداره کل روابط عمومی بانک مهر اقتصاد از شعب استان خوزستان نظارت ستادی به عمل آمد.
  

روابط عمومی نقش مهمی در معرفی خدمات به مشتریان دارد

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)، منصور شیخ الاسلامی، رئیس اداره کل روابط عمومی بانک مهر اقتصاد، در نشست با مدیران شعب استان با ارائه گزارشی از وضعیت فعلی بانک، هدف از نظارت های ستادی و سرکشی از شعب را بررسی نحوه اجرای دستور العمل های ابلاغی و کیفیت اجرای آن در شعب عنوان کرد.
وی اظهار کرد: اداره کل روابط عمومی در صدد است تا با ارتباط نزدیک با همکاران، نقاط قابل بهبود را شناسایی کرده و نقطه نظرات کارکنان را در راستای اهداف بانک به کار گیرد.
رئیس اداره کل روابط عمومی نقش روابط عمومی ها را در معرفی و ارائه خدمات پولی و مالی اسلامی به مشتریان بسیار موثر و تاثیر گذار عنوان کرد و گفت: همیاران روابط عمومی باید ارزش های بانک را به صورت رسا و شیوا به مشتری اطلاع رسانی کنند.
شیخ الاسلامی خاطر نشان کرد: همیاران روابط عمومی ها باید با ارتباط موثر، شناخت روحیات مشتری و مدیریت ابزارهای ارتباطی به دنبال اثر گذاری و افزایش رضایت مندی آن ها باشند.
وی به دستاوردهای بانک مهر اقتصاد و جایگاه آن در میان بانک های کشور اشاره کرد و گفت: این موفقیت ها و ارتقای جایگاه مرهون تلاش های تمامی همکاران در سراسر کشور است .
در ادامه رستم پور، مدیر کل شعب استان خوزستان، با ارائه گزارشی از عملکرد استان، گفت: بی شک یکی از فواید نظارت ستادی شناخت نقاط ضعف مجموعه می باشد که با اصلاح آن می توان با سرعت بیشتر به اهداف مورد نظر بانک دست یافت.

 

منبع: موج

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  مزایای کلیدی تحول دیجیتال چیست؟


  بررسی دو دیدگاه در خصوص مسئولیت اجتماعی


  چگونه یک رییس ناامن را شناسایی و مدیریت کنیم


  خطا بقا در روابط‌عمومی


  استراتژی موفقیت: قدرت پیروزی‌های شخصی


  آیا روزنامه‌نگاری و روابط‌عمومی در یک صنعت ادغام می‌شوند؟


  بازگشت یا عدم بازگشت به دفتر


  5 استراتژی رفتاری برای جذاب‌تر کردن محتوای شما


  چرا شرکت‌ها باید گزارش سالانه فرسودگی شغلی را شروع کنند؟


  هرچه من را تأیید کند، درست است!


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد