درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
چهارشنبه، 23 خرداد 1403 - 22:43   

برنامه‌های دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی اعلام شد

  برنامه‌های دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی اعلام شد


ادامه ادامه مطلب یک

چت‌جی‌پی‌تی اکنون در جعل کردن احساسات و رفتار انسانی بهتر از همیشه است

  چت‌جی‌پی‌تی اکنون در جعل کردن احساسات و رفتار انسانی بهتر از همیشه است


ادامه ادامه مطلب دو

60 درصد از پاسخ‌های مدل کپی لیکس حاوی سرقت ادبی است

  60 درصد از پاسخ‌های مدل کپی لیکس حاوی سرقت ادبی است


ادامه ادامه مطلب سه

اعترافات پاتریک براون در مورد دستکاری تحقیقات آب‌وهوایی

  اعترافات پاتریک براون در مورد دستکاری تحقیقات آب‌وهوایی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  شماره 67 فصلنامه کارگزار روابط‌عمومی منتشر ‌شد
  دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی با تکریم از شادروان دکتر سید وحید عقیلی و حضور خانواده ایشان برگزار شد
  دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی و تجلیل از پیشکسوت این عرصه، دکتر برات‌الله صمدی‌راد
  کتاب "انقلاب هوش مصنوعی در روابط‌عمومی" رونمایی شد
  دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی در حال برگزاری است
  قبل از شروع همکاری با کسی، در مورد سبک کار خود صحبت کنید
  هوش اپل: گام بزرگ اپل در هوش مصنوعی
  وحشت اخلاقی جدید: رسانه‌های اجتماعی
  آیا روابط‌عمومی در بلاک چین مرده است؟ نگاهی به دیدگاه‌های مخالف
  هوش مصنوعی: بازاریاب خلاق یا ابزار خلاقانه؟
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 18993صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیچهارشنبه، 15 مهر 1394 - 12:15
روابط عمومی نقش مهمی در معرفی خدمات به مشتریان دارد
موج - با حضور رئیس اداره کل روابط عمومی بانک مهر اقتصاد از شعب استان خوزستان نظارت ستادی به عمل آمد.
  

روابط عمومی نقش مهمی در معرفی خدمات به مشتریان دارد

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)، منصور شیخ الاسلامی، رئیس اداره کل روابط عمومی بانک مهر اقتصاد، در نشست با مدیران شعب استان با ارائه گزارشی از وضعیت فعلی بانک، هدف از نظارت های ستادی و سرکشی از شعب را بررسی نحوه اجرای دستور العمل های ابلاغی و کیفیت اجرای آن در شعب عنوان کرد.
وی اظهار کرد: اداره کل روابط عمومی در صدد است تا با ارتباط نزدیک با همکاران، نقاط قابل بهبود را شناسایی کرده و نقطه نظرات کارکنان را در راستای اهداف بانک به کار گیرد.
رئیس اداره کل روابط عمومی نقش روابط عمومی ها را در معرفی و ارائه خدمات پولی و مالی اسلامی به مشتریان بسیار موثر و تاثیر گذار عنوان کرد و گفت: همیاران روابط عمومی باید ارزش های بانک را به صورت رسا و شیوا به مشتری اطلاع رسانی کنند.
شیخ الاسلامی خاطر نشان کرد: همیاران روابط عمومی ها باید با ارتباط موثر، شناخت روحیات مشتری و مدیریت ابزارهای ارتباطی به دنبال اثر گذاری و افزایش رضایت مندی آن ها باشند.
وی به دستاوردهای بانک مهر اقتصاد و جایگاه آن در میان بانک های کشور اشاره کرد و گفت: این موفقیت ها و ارتقای جایگاه مرهون تلاش های تمامی همکاران در سراسر کشور است .
در ادامه رستم پور، مدیر کل شعب استان خوزستان، با ارائه گزارشی از عملکرد استان، گفت: بی شک یکی از فواید نظارت ستادی شناخت نقاط ضعف مجموعه می باشد که با اصلاح آن می توان با سرعت بیشتر به اهداف مورد نظر بانک دست یافت.

 

منبع: موج

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  وحشت اخلاقی جدید: رسانه‌های اجتماعی


  دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی در حال برگزاری است


  آیا روابط‌عمومی در بلاک چین مرده است؟ نگاهی به دیدگاه‌های مخالف


  قبل از شروع همکاری با کسی، در مورد سبک کار خود صحبت کنید


  هوش اپل: گام بزرگ اپل در هوش مصنوعی


  دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی و تجلیل از پیشکسوت این عرصه، دکتر برات‌الله صمدی‌راد


  دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی با تکریم از شادروان دکتر سید وحید عقیلی و حضور خانواده ایشان برگزار شد


  کتاب "انقلاب هوش مصنوعی در روابط‌عمومی" رونمایی شد


  شماره 67 فصلنامه کارگزار روابط‌عمومی منتشر ‌شد


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد