درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
شنبه، 8 اردیبهشت 1403 - 00:14   

درگیری در سازمان رادیو ملی آمریکا پس از متهم شدن به جانب‌داری لیبرالی

  درگیری در سازمان رادیو ملی آمریکا پس از متهم شدن به جانب‌داری لیبرالی


ادامه ادامه مطلب یک

مکث بومر: نشانه‌ای که نشان می‌دهد باید واقعاً رسانه‌های اجتماعی را کنار بگذارید

  مکث بومر: نشانه‌ای که نشان می‌دهد باید واقعاً رسانه‌های اجتماعی را کنار بگذارید


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  مدل قدرتمند هوش مصنوعی جدید، گفتار را به متن، حتی اصطلاحات تخصصی شرکت شما، به دقت تبدیل می‌کند
  چگونه مخاطبان خود را تعریف کنید: راهنمای گام به گام
  روزنامه‌نگاران نگاه انتقادی خود را به سمت کارفرمایان خود معطوف می‌کنند
  آستری‌بات اس وان: ربات انسان‌نمای سریع و دقیق
  سرپرست مرکز روابط‌عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت بهداشت منصوب شد
  سهام متا به دلیل نگرانی‌های مربوط به هزینه‌های هوش مصنوعی و کاهش رشد سقوط کرد
  ۹ توصیه برای آغاز فعالیت حرفه‌ای خبرنگاری
  عملکرد آژانس‌های روابط‌عمومی WPP در سه ماهه اول ۲۰۲۴ چگونه بود؟
  آینده روابط‌عمومی مستقل
  چگونه از روابط‌عمومی برای رشد کسب‌وکار خود استفاده کنید
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 18971صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیسه شنبه، 14 مهر 1394 - 13:57
راه اندازی شبکه همیاران روابط عمومی راهبردی موثر در فرایند فروش خدمات است
موج - رئیس اداره کل روابط عمومی بانک مهر اقتصاد از شعب و ستاد سرپرستی استان مرکزی نظارت به عمل آورد.
  

راه اندازی شبکه همیاران روابط عمومی راهبردی موثر در فرایند فروش خدمات است

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)، منصور شیخ الاسلامی رئیس اداره کل روابط عمومی بانک مهر اقتصاد در جریان این بازدیدها، مدیریت ارتباط موثر را ابزاری مهم در ارتقای برند بانک دانست و گفت: یکی از اهداف نظارت ستادی ایجاد یک گفتمان واحد بین اداره کل روابط عمومی حوزه مرکزی و مدیریت شعب استان ها؛ خصوصا روابط عمومی استان می باشد به صورتی که در پیشبرد راهبردهای ارتباطی و اطلاع رسانی بانک، با توجه به شرایط هر استان تصمیم گیری و برنامه ریزی مناسبی صورت گیرد.
شیخ الاسلامی با بیان اینکه بانک مهر اقتصاد در حال حاضر با اولویت قراردادن سیاست های اقتصاد مقاومتی، کمک به توسعه اقتصادی کشور را در اولویت برنامه های خود قرار داده، خاطرنشان کرد: هر اقدامی در این عرصه باید مبتنی بر روش های علمی و کار مطالعاتی صورت گیرد.
وی هدف از راه اندازی شبکه همیاران روابط عمومی در بانک را راهبرد موثر در فرایند فروش خدمات و محصولات عنوان کرد و از تلاش های این عزیزان در استان مرکزی تقدیر و تشکر کرد.
رئیس اداره کل روابط عمومی تجربه مشتری را موضوع بسیار مهمی دانست و تصریح کرد: در دنیایی زندگی می کنیم که رسانه های اجتماعی با اشتراگ گذاشتن تجربیات و اطلاعات، تمامی رسانه های پولی را مغلوب کرده اند بنا بر این به مجموعه ای از افراد برای کنترل نقاط تماس به جای یک نقطه کنترل واحد نیاز داریم؛ چرا که باید بدانیم کجا باید تمرکز کرد و چگونه در تحویل بهترین ارزش به مشتریان اقدام کرد.
وی وفادار سازی مشتریان، اعتماد سازی، تعامل سازنده با سپرده گذاران و انتقال خواسته های آن ها به مراجع بالا دستی، مشارکت کارکنان در فرآیند تصمیم سازی، افزایش سطح رضایتمندی مشتریان و مدیریت اطلاع رسانی در شعب را از اهم اهداف ایجاد شبکه همیاران روابط عمومی در بانک مهر اقتصاد برشمرد.

 

منبع: موج

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  10 عبارت برای ابراز قدردانی بدون گفتن "متشکرم"


  نسل چهارم روابط‌عمومی‌


  چگونه از روابط‌عمومی برای رشد کسب‌وکار خود استفاده کنید


  هرگز کسی را آزار نده


  چالش‌های سلامت روانی متخصصان روابط‌عمومی


  شش مرحله کلیدی در توسعه سفر ای‌اس‌جی


  آینده روابط‌عمومی مستقل


  دیپلماسی روابط‌عمومی


  ۹ توصیه برای آغاز فعالیت حرفه‌ای خبرنگاری


  مزایای استفاده از ابزارهای یکپارچه در روابط‌عمومی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد