شارا - شبكه اطلاع رساني روابط عمومي ايران : راه اندازي شبكه همياران روابط عمومي راهبردي موثر در فرايند فروش خدمات است
سه شنبه، 14 مهر 1394 - 13:57 کد خبر:18971
موج - رئيس اداره كل روابط عمومي بانك مهر اقتصاد از شعب و ستاد سرپرستي استان مركزي نظارت به عمل آورد.


شبكه اطلاع رساني روابط عمومي ايران (شارا)، منصور شيخ الاسلامي رئيس اداره كل روابط عمومي بانك مهر اقتصاد در جريان اين بازديدها، مديريت ارتباط موثر را ابزاري مهم در ارتقاي برند بانك دانست و گفت: يكي از اهداف نظارت ستادي ايجاد يك گفتمان واحد بين اداره كل روابط عمومي حوزه مركزي و مديريت شعب استان ها؛ خصوصا روابط عمومي استان مي باشد به صورتي كه در پيشبرد راهبردهاي ارتباطي و اطلاع رساني بانك، با توجه به شرايط هر استان تصميم گيري و برنامه ريزي مناسبي صورت گيرد.
شيخ الاسلامي با بيان اينكه بانك مهر اقتصاد در حال حاضر با اولويت قراردادن سياست هاي اقتصاد مقاومتي، كمك به توسعه اقتصادي كشور را در اولويت برنامه هاي خود قرار داده، خاطرنشان كرد: هر اقدامي در اين عرصه بايد مبتني بر روش هاي علمي و كار مطالعاتي صورت گيرد.
وي هدف از راه اندازي شبكه همياران روابط عمومي در بانك را راهبرد موثر در فرايند فروش خدمات و محصولات عنوان كرد و از تلاش هاي اين عزيزان در استان مركزي تقدير و تشكر كرد.
رئيس اداره كل روابط عمومي تجربه مشتري را موضوع بسيار مهمي دانست و تصريح كرد: در دنيايي زندگي مي كنيم كه رسانه هاي اجتماعي با اشتراگ گذاشتن تجربيات و اطلاعات، تمامي رسانه هاي پولي را مغلوب كرده اند بنا بر اين به مجموعه اي از افراد براي كنترل نقاط تماس به جاي يك نقطه كنترل واحد نياز داريم؛ چرا كه بايد بدانيم كجا بايد تمركز كرد و چگونه در تحويل بهترين ارزش به مشتريان اقدام كرد.
وي وفادار سازي مشتريان، اعتماد سازي، تعامل سازنده با سپرده گذاران و انتقال خواسته هاي آن ها به مراجع بالا دستي، مشاركت كاركنان در فرآيند تصميم سازي، افزايش سطح رضايتمندي مشتريان و مديريت اطلاع رساني در شعب را از اهم اهداف ايجاد شبكه همياران روابط عمومي در بانك مهر اقتصاد برشمرد.

 

منبع: موج