درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
پنجشنبه، 27 اردیبهشت 1403 - 03:56   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

۷ اصل حمایتی در روابط

  ۷ اصل حمایتی در روابط


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

فناوری، پایان شکست فتوشاپ

  فناوری، پایان شکست فتوشاپ


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  کتاب تحول دیجیتال در صنعت روابط‌عمومی رونمایی شد
  ضرورت گذر از ارتباطات سنتی و حرکت به سمت اطلاع‌رسانی نوین
  چشم‌انداز روابط‌عمومی در ایران: امید یا چالش؟
  پایگاه و جایگاه روابط‌عمومی در ایران
  ۲۷ اردیبهشت روز ملی ارتباطات و روابط‌عمومی
  نقش روابط‌عمومی در جهش تولید با مشارکت مردم
  بیانیه انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز ملی ارتباطات و روابط‌عمومی
  درک جعل عمیق و راه‌های مقابله با آن
  قانون کارما: هر چه بکاریم همان را درو می‌کنیم
  هفت اشتباه زبان بدن
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 18964صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیسه شنبه، 14 مهر 1394 - 08:01
چگونه می توان فرایند روابط عمومی را در دفتر نمایندگی و کارگزاری پیاده کرد
سالهاست کارشناسان علم بازاریابی بر این باورند که امروزه روابط عمومی بسیار موثر تر از تبلیغات است و شرکت ها و بنگاههای اقتصادی بجای هزینه سنگین در تبلیغات با تمرکز در روابط عمومی و هزینه کمتر در این زمینه می توانند اثر بخشی بیشتری را شاهد باشند.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)، سالهاست کارشناسان علم بازاریابی بر این باورند که امروزه روابط عمومی بسیار موثر تر از تبلیغات است و شرکت ها و بنگاههای اقتصادی بجای هزینه سنگین در تبلیغات با تمرکز در روابط عمومی و هزینه کمتر در این زمینه می توانند اثر بخشی بیشتری را شاهد باشند.

یکی از مشکلات فعلی نمایندگان و کارگزاران بیمه ,حجم بسیار زیاد وظایف ایشان و غفلت ناخواسته در انجام عملیات "پیشرفت فروش " از سوی انها بطور مستمر و منظم است .همین موضوع موجب بروز مشکل در زمان مشتری یابی و ایجاد ارتباط با بیمه گذاران احتمالی خواهد شد که قصد جذب انان را دارند .در انواع تکنیک های فروش به دو روش "تماس سرد " " تماس گرم"اشاره شده است .

در تماس سرد ما با افراد و شرکت هایی اشنا هستیم که هیچ اشنایی قبلی با انها نداریم و در تماس گرم با افراد و شرکت هایی تماس می گیریم که حداقل با انها از یک کانال اشنایی قبلی داریم .تجربه و مطالعات نشان داده تبدیل تماس سرد به گرم ,مستلزم پرداخت هزینه و صرف زمان است .


مهمترین فعالیتی که میتواند تماس سرد را به گرم در فرایند بازاریابی تبدیل کند و هزینه بسیار کمتری دارد "انجام فعالیت روابط عمومی " در دفاتر نمایندگی و کارگزاری می باشد .

البته این نوع عملیات اجتماعی و اتخاد روش های ان با توجه به فرهنگ های محلی و قومی و سنن و ارزش های جوامع و فرهنگ شغلی مشاغل مختلف تفاوتهای اساسی دارد .

روابط عمومی خود یک علم است و قطعا باید در هر شهر و استان با اخذ مشاوره از متخصصین این رشته اقدام نمود که از ان بیشترین بهره برداری و نتیجه را بدست اورد .نباید با اقدام نامناسب باصرف هزینه و زمان نتیجه معکوس بدست اورد .

اکنون سوال اصلی اینست که در فرهنگ ملی و محلی کشور ما کدام یک از روشهای روابط عمومی بازدهی بیشتری برای شبکه فروش بیمه در هر ناحیه و منطقه شهری دارد ؟

 

منبع: ریسک نیوز

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  ۷ اصل حمایتی در روابط


  درک جعل عمیق و راه‌های مقابله با آن


  کتاب تحول دیجیتال در صنعت روابط‌عمومی رونمایی شد


  گاهی به چیزی فراتر از نیازهای جسمانی توجه کن


  هفت اشتباه زبان بدن


  چالش‌های پوشش خبری و راهکارهای رفع آن


  قانون کارما: هر چه بکاریم همان را درو می‌کنیم


  برندسازی کارفرمایی برای استارتاپ ها


  چند نکته در مورد بهترین راه برای نوشتن بیانیه مطبوعاتی


  چرا «روز ملی ارتباطات و روابط عمومی» و «روز جهانی ارتباطات و جامعه اطلاعاتی» از تقویم رسمی کشور حذف شد؟


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد