درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
جمعه، 11 خرداد 1403 - 19:00   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟

  آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟


ادامه ادامه مطلب دو

نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه

  نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه


ادامه ادامه مطلب سه

5 اشتباه روابط‌عمومی که استارت‌آپ‌های هوش مصنوعی باید از آن اجتناب کنند

  5 اشتباه روابط‌عمومی که استارت‌آپ‌های هوش مصنوعی باید از آن اجتناب کنند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  نشت اسناد داخلی گوگل جزئیات عملکرد الگوریتم رتبه‌بندی را آشکار می‌کند
  5 اشتباه روابط‌عمومی که استارت‌آپ‌های هوش مصنوعی باید از آن اجتناب کنند
  نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه
  جلسه فوق محرمانه ای در مادرید با حضور مدیران اجرایی گوگل دیپ مایند، آنتروپیک و هوش مصنوعی مایکروسافت آغاز می‌شود
  چرا شرکت در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی و بیست‌وسومین دوره جوایز طلایی صنعت روابط‌عمومی ایران مهم است؟
  آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟
  چیزی که در سال اول کار در روابط‌عمومی دیجیتال یاد گرفتم
  ۵ چیزی که هرگز نباید به رئیس خود بگویید
  به دنبال مشتریان وفادار هستید؟
  استراتژی‌های روابط‌عمومی برای رسیدن به نسل Z
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 18847صفحه نخست » سه شنبه، 7 مهر 1394 - 11:04
روی خط
تجدیدنظر در ساختار درآمدزایی دولت از محل اینترنت
عضو کمیسیون تنظیم مقررات ارتباطات درباره کسب‌وکار درآمدزای خرید و فروش اینترنت برای دولت گفت:
  

تجدیدنظر در ساختار درآمدزایی دولت از محل اینترنت

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)، اعضای کمیسیون بر این اصل که هزینه توسعه اینترنت نباید از فروش اینترنت تامین شود و دولت باید هزینه‌ توسعه را از حق‌الامتیاز اپراتورها بپردازد، اتفاق نظر دارند. احمد معتمدی در نمایشگاه ایران تله‌کام 2015 در پاسخ به این سوال که یکی از گلایه‌ها نسبت به وزارت ارتباطات کسب درآمد شرکت ارتباطات زیرساخت و این وزارتخانه از محل خریدوفروش انحصاری اینترنت است، گفت:

بیشترین درآمد وزارت ارتباطات از محل حق‌الامتیاز پروانه‌های صادره است. عضو کمیسیون تنظیم مقررات ارتباطات افزود: در حوزه ICT چند مساله وجود دارد که باید با هم حل شود و حوزه ICT نیاز به یک برنامه راهبردی قوی دارد که حتما باید مجموعه کشور درباره آن به‌اتفاق نظر برسند تا در اجرا موفق باشند. وزیر اسبق اطلاعات و ارتباطات ادامه داد:

البته شرکت ارتباطات زیرساخت نیز در فروش اینترنت حق دارد؛ اما معتقدم نباید از صرف فروش اینترنت هزینه توسعه را به‌دست بیاورد. وزیر سابق ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: صحبتی در شورای تنظیم مقررات مطرح بود، مبنی بر اینکه شرکت زیرساخت هزینه‌های جاری را از محل فروش اینترنت و از کسانی که به آنها زیرساخت واگذار می‌کند، دریافت کند و هزینه توسعه را دولت از محل لایسنس (حق‌الامتیاز پروانه‌ها) متقبل شود. معتمدی تاکید کرد: این صحبت اجمالی پس از طرح مورد موافقت همه اعضا قرار گرفته و همه درباره آن اتفاق نظر داشتند. وی تاکید کرد: مجموعه این مسائل باید در قالب یک زنجیره به هم پیوسته دیده و حل شود.

 

منبع: روزنامه دنیای اقتصاد - شماره 3591

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  آنچه در مورد اطلاعات نادرست به شما می‌گویند را باور نکنید


  چگونه یک برند شخصی قوی بسازیم: نکات کلیدی از کارشناسان


  استراتژی‌های روابط‌عمومی برای رسیدن به نسل Z


  به دنبال مشتریان وفادار هستید؟


  چیزی که در سال اول کار در روابط‌عمومی دیجیتال یاد گرفتم


  ۵ چیزی که هرگز نباید به رئیس خود بگویید


  چرا شرکت در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی و بیست‌وسومین دوره جوایز طلایی صنعت روابط‌عمومی ایران مهم است؟


  آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟


  جلسه فوق محرمانه ای در مادرید با حضور مدیران اجرایی گوگل دیپ مایند، آنتروپیک و هوش مصنوعی مایکروسافت آغاز می‌شود


  نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد