درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
جمعه، 21 اردیبهشت 1403 - 03:59   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

فناوری‌های نوین و هوش مصنوعی در روابط‌عمومی: ابزارها و تاکتیک‌های نوظهور برای ارتباطات مؤثرتر

  فناوری‌های نوین و هوش مصنوعی در روابط‌عمومی: ابزارها و تاکتیک‌های نوظهور برای ارتباطات مؤثرتر


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

اطلاعات غلط و اطلاعات نادرست

  اطلاعات غلط و اطلاعات نادرست


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  مرگ عکاسی استوک؟
  اسرائیل الجزیره را ممنوع می‌کند، آمریکا تیک‌تاک را. ما می‌دانیم چرا
  چت‌بات قدرتمند هوش مصنوعی جدید به طور مرموزی در نیمه شب بازگشته است
  یافته‌های کلیدی گزارش وضعیت رسانه‌ها در سال ۲۰۲۴ برای متخصصان روابط‌عمومی
  اگر می خواهیم بهترین خود در عرصه روابط‌عمومی باشیم باید به استقبال چالش ها و کارهای نو برویم
  اخبار منفی را دنبال کنیم یا نه؟
  چشم‌انداز جستجوی مدرن
  5 مرحله ایجاد انگیزه در یک محیط حرفه‌‌‌ای
  معرفی کتاب: مدیریت مستندسازی در روابط‌عمومی
  ۹ راه برای ایجاد احترام بدون گفتن یک کلمه
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 18790صفحه نخست » تبلیغات و بازاریابییکشنبه، 8 تیر 1399 - 18:48
چگونگی تاثیر مثبت استراتژی روابط عمومی روی افزایش فروش تجارت به تجارت
ایمی پاور - دستیابی به برتری در روابط عمومی می‌تواند از طریق اقدامات متعددی حاصل شود، اقداماتی نظیر ایجاد ترافیک بازدید از سایت یا ترافیک به بخشی خاص، دنبال کنندگان جدید، جلب توجه به پست‌های شما و ...، تمامی این موارد برای مدیریت اعتبار ضروری هستند.
  

 

4 Ways to Go Beyond the Press Release in a Post Panda World image panda bear 1113tm pic 106 300x199


 

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- اگرچه بخش‌های سازنده روابط عمومی تجارت به تجارت(B2B) با ظهور فناوری تغییر کرده‌اند، اما این مسئله وقتی به یک استراتژی کلیدی بدل می‌شود که خواهان معرفی برند خود به عنوان یک برند مناسب و خوب هستید.


با این حال، شرکت‌هایی که در زمینه هدایت و بهره‌گیری از اکوسیستم رسانه اجتماعی تجارت به تجارت، بهینه‌سازی موتورهای جستجو و دامنه نفوذ درون‌خانگی رسانه/ عامل تاثیرگذار سنتی چندان مهارت ندارند، شاید خیلی زود خود را در جامعه‌ای که به صورت مداوم در حال تغییر است بازنده و شکست خورده ببینند.


تغییر ممکن است که ترسناک و مخوف باشد؛ اما نه تنها ضروری است بلکه نوید بخش دستیابی به فروش بسیار بالا در زمانی است که رویکردی صحیح نسبت به آن اتخاذ شده، و عامل مناسب برای کمک به کنترل و هدایت برند به مسیر صحیح به کار گرفته شده است.


خوشبختانه، در همکاری با یک موسسه خوب و حتی بهتر از آن جهت انطباق یافتن با شرایط، پیگیری اقدامات روابط عمومی تجارت به تجارت به بهترین شکل در مدل تجاری شما می‌تواند کلید ورود به پرسودترین چرخه فروشی باشد که تا به حال داشته‌اید.


عوامل تاثیرگذار خود را خیلی خوب بشناسید
جذب در فضای دیجیتالِ زندگی ما که امکان ارسال توئیت و پیام مستقیم در آن وجود دارد، شکل‌های متفاوتی به خود می‌گیرد. در جایی که ممکن است پیش از این به ملاقات خصوصی یا تماس تلفنی جهت دستیابی به رادار یک عامل تاثیرگذار محدود بوده باشید، ناگهان حیطه و زمینه فعالیت عاملین تاثیرگذار شما با کاهش میزان فاصله بین آنها افزایش و گسترش می‌یابد.


با افزایش تعداد آیتم‌های موجود در لیست خود، لازم است که از یک مرکز طبقه‌بندی اطلاعات برخوردار باشید که نقش افزایش دسترسی به تعداد بالاتری از عوامل تاثیرگذار را انجام می‌دهد، عواملی که به سرعت تعدادشان افزایش می‌یابد، عواملی نظیر وبلاگ‌های با ترافیک بازدید بالا، دنبال کنندگان قابل توجه در سطح رسانه اجتماعی و ....


یک موسسه خوب روابط عمومی می‌داند که چگونه مخاطبین شما را طبقه‌بندی کند و به صورت همزمان به تغذیه رسانه مناسب و عوامل موثر و تاثیرگذار بپردازد، این موسسه متشکل از افرادی است که حجم بالایی از ارتباطات مورد نیازش را از طریق یک مطلب به دست می‌آورد، مطلبی که به خوبی نوشته و مورد بررسی و تحقیق قرار گرفته است. البته این کار زمینه را برای اعتماد فراهم ساخته و مسیر را برای ارتباط بلند مدت هموار می‌کند، امری که سبب مطرح شدن و شناخت شما می‌شود.


محتوای خود را بهینه‌سازی کنید تا به عوامل تاثیرگذار مورد نظر دست پیدا کنید
ما همیشه شاهد این مسئله در این مقوله حرفه‌ای هستیم. یک مشتری ممکن است که مخزنی از محتوای موثر و قابل اشتراک باشد؛ اما اگر از طریق گروه صحیحی از عوامل تاثیرگذار هدف قرار نگرفته و با او ارتباط برقرار نشود، نهایتاً دستیابی به او راه به جایی نمی‌برد. وقتی که نوبت به ایجاد و طرح جذابیت برند می‌رسد، عدم انجام مسئله فوق، در زمان در نظر گرفتن تمامی مسیرهایی که در آنها محتوا عامل اصلی و کلیدی می‌باشد، بسیار اسفناک است.


مثلاً اکثریت قاطبه‌ای از تصمیم‌گیرندگان از محتوا استفاده می‌کنند تا تصمیمات خود در زمینه خرید را مشخص نمایند. عدم برخورداری از یک استراتژی مناسب جهت انتشار و بهینه‌سازی محتوا، ممکن است که به شکست و عدم موفقیت منجر شود.


زمان اندیشیدن به این که چگونه و از طریق چه کسی محتوای اختصاصی تولید شده خود را به اشتراک بگذارید، در نظر گرفتن عدم تساوی تمامی عوامل تاثیرگذار شما نیز حائز اهمیت می‌باشد. یک عامل حرفه‌ای روابط عمومی می‌تواند به شما کمک کند تا تعیین نمایید که چگونه سبک ارتباطی، میزان تکرار و روش خود را بر اساس نوع صنعت و نوع عامل تاثیرگذاری تغییر دهید که برای جذب آن در تلاشید.


به علاوه آنها می‌توانند به شما کمک کنند تا تضمین نمایید که هر مطلبی را که به صورت دیجیتال از خروجی‌های رسانه‌ای به کیت‌های رسانه‌ای ارسال و از طریق پست‌های وبلاگی منتشر می‌کنید به شکلی صحیح برای دستیابی به بالاترین تعداد مشتری بهترین و مناسب ترین موارد هستند.


تمامی اقدامات خود را با دقت بسیار دنبال کرده، نظارت و ارزیابی کنید
پس از تعیین مخاطب و ارسال محتوا به او از طریق کانال مناسب، گوش فرا دادن و توجه به کانال مربوطه جهت دانستن این نکته ضروری است که چه نوعی از دستیابی به مشتری و چه واکنشی را از طرف او حاصل نموده‌اید.


دستیابی به برتری در روابط عمومی می‌تواند از طریق اقدامات متعددی حاصل شود، اقداماتی نظیر ایجاد ترافیک بازدید از سایت یا ترافیک به بخشی خاص، دنبال کنندگان جدید، جلب توجه به پست‌های شما و ...، تمامی این موارد برای مدیریت اعتبار ضروری هستند.


با این حال تعیین کننده اقدامات سنجشی و ارزیابی‌های کلیدی خود شما هستید، فقط اطمینان حاصل نمایید که آنها (یا گروهی از آنها) را به صورت مداوم تحت نظر دارید تا بدین وسیله الگوها و رویه‌ها را بر اساس دیدگاه‌ها و اطلاعاتی مشخص می‌کنید که بیشترین حاصل را برای برند شما و تحقق اهداف روابط عمومی در بر خواهند داشت.


طرح بازاریابی کنونی خود را یکپارچه نموده و از واکاوی بیش از حد آن بپرهیزید
همانند دستیابی به موفقیت در بسیاری از بخش‌های زندگی، اینجا هم موفقیت شما به کار گروهی و همکاری با تمام تیم بستگی دارد.


هنگام همکاری با یک موسسه، «تیم» نفرات این موسسه شاید شامل افرادی در دور دست باشد که به صورت فیزیکی در اداره شما حضور ندارند. این مسئله تنها یکی از دلایل متعددی است که شما باید تمامی افراد را در حلقه خود داشته باشید و از کارشناسان موجود، در مقطع تدوین و تهیه طرح‌های جدید به عنوان اتاق فکر استفاده کنید.


در نهایت شما به دنبال همزمان‌سازی و ایجاد هماهنگی بین گروه‌ها و کانال‌های متعدد می‌باشید.


مثلا، اگر بخش تهیه و تولید تصاویر در موسسه شما مطلبی تصویری را تولید کند که توجهات زیادی را به خود جلب می‌نماید، اما تیم بازاریابی برای استفاده از این مطلب در تقویم محتوایی خود، و در جایی کم اهمیت برنامه‌ر‌یزی کند، این امر سبب از دست رفتن ارتباطات و اطلاعاتی ارزشمند خواهد شد. این درست همان زمانی است که در آن مقطع حضور مرکز روابط عمومی شما در تمامی بخش‌های تولید محتوا ضروری می‌شود، چرا که این امکان وجود دارد که آنها بهترین عامل تاثیرگذار را بشناسند، عاملی که خواهان اشتراک قسمت/ مطلب مورد نظر شما همزمان با انجام مسئولیتی باشد که روی آن مشغول به کار است.


هرگز فراموش نکنید که موسسه‌ای به منظور تقویت و بهبود استراتژی شما در آنجا حاضر و مشغول به کار است، و نه برای جایگزین کردن استراتژی شما با یک استراتژی دیگر.


در پایان ذکر این نکته ضروری است که راه‌های بسیار متعددی برای بهبود فروش‌های تجارت به تجارت شما وجود دارند، راه‌هایی که به سبب حضور مرکز روابط عمومی به وجود می‌آیند. این اقدامات و فعالیت‌ها راهی بسیار مناسب و عالی برای تسهیل دستیابی به یک مشارکت سودآفرین است.

منبع مرجع:  شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)

گروه ترجمه شارا

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  معرفی کتاب: فرهنگ جامع واژگان روابط‌عمومی


  ده فیلم سینمایی برای مدیران روابط‌عمومی


  ۹ راه برای ایجاد احترام بدون گفتن یک کلمه


  معرفی کتاب: مدیریت مستندسازی در روابط‌عمومی


  اگر کسی به ما حرف بدی می‌زند چه‌کار کنیم؟


  چشم‌انداز جستجوی مدرن


  اضطراب اطلاعاتی


  اطلاعات غلط و اطلاعات نادرست


  روابط‌عمومی در عصر ابهام


  ادغام رسانه‌های اجتماعی و روابط‌عمومی‌: چند نکته


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد