درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
یکشنبه، 20 خرداد 1403 - 23:25   

برنامه‌های دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی اعلام شد

  برنامه‌های دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی اعلام شد


ادامه ادامه مطلب یک

چت‌جی‌پی‌تی اکنون در جعل کردن احساسات و رفتار انسانی بهتر از همیشه است

  چت‌جی‌پی‌تی اکنون در جعل کردن احساسات و رفتار انسانی بهتر از همیشه است


ادامه ادامه مطلب دو

60 درصد از پاسخ‌های مدل کپی لیکس حاوی سرقت ادبی است

  60 درصد از پاسخ‌های مدل کپی لیکس حاوی سرقت ادبی است


ادامه ادامه مطلب سه

اعترافات پاتریک براون در مورد دستکاری تحقیقات آب‌وهوایی

  اعترافات پاتریک براون در مورد دستکاری تحقیقات آب‌وهوایی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  شماره 67 فصلنامه کارگزار روابط‌عمومی منتشر می‌شود
  پایان عصر جستجوی سنتی؟ رسانه‌های اجتماعی به دروازه اصلی اطلاعات تبدیل می‌شوند
  برنامه‌های دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی نهایی شد
  برنامه‌های دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی اعلام شد
  نگاهی به بحث داغ در اجلاس هوش مصنوعی نیویورک
  استراتژی‌هایی برای ایجاد توسعه رهبری با بودجه محدود
  چالش روابط‌عمومی: غلبه بر چالش‌های بودجه
  واشنگتن پست در آستانه پذیرش تاریکی است
  تعامل و روابط انسانی در دنیای هوش مصنوعی: اصالت در روابط‌عمومی
  ۸ نشانه زبان بدن که نشان می‌دهد کسی همیشه نیاز به کنترل دارد
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 18700صفحه نخست » بزرگان و پیشکسوتان روابط عمومیشنبه، 28 شهریور 1394 - 12:03
استاد متولی و روابط عمومی که باید پاسخگو باشد
سیدشهاب سید محسنی عضوهیات مدیره انجمن متخصصان روابط عمومی - این تاکید درسی از استاد پیشکسوتی است که اولویت اطلاع یابی در روابط عمومی را بر اطلاع رسانی گوشزد می کند، نکته ای که متاسفانه کمتر روابط عمومی ها بدان توجه خاص دارند چراکه رویکرد بسیاری از روابط عمومی ها به جای داشتن برنامه ای مستمر برای نظرخواهی و شنیدن نیازها و انتظارات مخاطبان از سازمان بر اطلاع رسانی و تبلیغات از اقدامات و فعالیت های سازمانی متمرکز می شود.
  

4 Ways to Go Beyond the Press Release in a Post Panda World image panda bear 1113tm pic 106 300x199شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- آری استاد متولی هم در جایگاه ابدی آرام گرفت و جامعه روابط عمومی کشور یکی دیگر از اساتید به نام و پیشکسوت خود را از دست داد، استادی که در عین گشاده رویی و صمیمیت مثال زدنی اش بسیار صریح لهجه بود.

 

یکی از تکیه کلام های همیشگی استاد متولی در همایش ها و نشست های روابط عمومی تاکید ایشان بر لزوم پاسخگو بودن روابط عمومی سازمان ها در قبال مردم و افکار عمومی بود، اینکه واحدهای روابط عمومی در ارتباط و تعامل با مخاطبان درون و برون سازمانی خود احساس مسئولیت بیشتری کرده و در اسرع وقت پاسخگوی انتظارت، خواسته ها و گلایه های به حق آنان باشند و تلاش کنند تا حد امکان رضایت مخاطبان سازمان فراهم گردد.

 

این تاکید درسی از استاد پیشکسوتی است که اولویت اطلاع یابی در روابط عمومی را بر اطلاع رسانی گوشزد می کند، نکته ای که متاسفانه کمتر روابط عمومی ها بدان توجه خاص دارند چراکه رویکرد بسیاری از روابط عمومی ها به جای داشتن برنامه ای مستمر برای نظرخواهی و شنیدن نیازها و انتظارات مخاطبان از سازمان بر اطلاع رسانی و تبلیغات از اقدامات و فعالیت های سازمانی متمرکز می شود.

 

همچنین استاد اعتقاد داشت کمیت گرایی در فعالیت های روابط عمومی ره به جای نخواهد برد بلکه باید کارهای روابط عمومی بر اساس برنامه و با کیفیت اجرا شود. برای مثال می گفت اگر روابط عمومی برای توجیه عملکردش بگوید یک گونی خبر به رسانه ها ارسال کرده ملاک درستی نیست چراکه مهم آن است که این خبرها با چه کیفیتی تولید و از چه رسانه هایی انتشار یافته و چه میزان بر روی مخاطبان هدف تاثیر گذار بوده، چراکه شاید تولید و انتشار یک خبر حرفه ای از رسانه مناسب و در زمان مناسب تاثیر گذاری بیشتری بر روی مخاطبان از تولید و ارسال ده ها خبر بی محتوا و بدون هدف و جهت گیری داشته باشد.
 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  برنامه‌های دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی اعلام شد


  برنامه‌های دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی نهایی شد


  تحریم: یک توافق، نه یک تاکتیک تبلیغاتی در روابط‌عمومی دیجیتال


  چرا دیده شدن مدیر عامل هنوز مهم است؟


  متاورس مک دونالد در سنگاپور به نمایش درآمد


  چرا رهبران بزرگ همیشه مهربان هستند - اما همیشه خوب نیستند


  اینفلوئنسر نیجریه‌ای: «آفریقا در غرب روابط‌عمومی ندارد»


  دهمین کنفرانس روابط‌عمومی و صنعت برگزار می‌شود


  برنامه تقدیر از 3 استاد پیشکسوت علوم انسانی


  دولت بایدن به دنبال اطلاعاتی در مورد نحوه استفاده وال استریت از هوش مصنوعی است


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد