درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
چهارشنبه، 23 خرداد 1403 - 06:01   

برنامه‌های دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی اعلام شد

  برنامه‌های دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی اعلام شد


ادامه ادامه مطلب یک

چت‌جی‌پی‌تی اکنون در جعل کردن احساسات و رفتار انسانی بهتر از همیشه است

  چت‌جی‌پی‌تی اکنون در جعل کردن احساسات و رفتار انسانی بهتر از همیشه است


ادامه ادامه مطلب دو

60 درصد از پاسخ‌های مدل کپی لیکس حاوی سرقت ادبی است

  60 درصد از پاسخ‌های مدل کپی لیکس حاوی سرقت ادبی است


ادامه ادامه مطلب سه

اعترافات پاتریک براون در مورد دستکاری تحقیقات آب‌وهوایی

  اعترافات پاتریک براون در مورد دستکاری تحقیقات آب‌وهوایی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  قبل از شروع همکاری با کسی، در مورد سبک کار خود صحبت کنید
  هوش اپل: گام بزرگ اپل در هوش مصنوعی
  وحشت اخلاقی جدید: رسانه‌های اجتماعی
  آیا روابط‌عمومی در بلاک چین مرده است؟ نگاهی به دیدگاه‌های مخالف
  هوش مصنوعی: بازاریاب خلاق یا ابزار خلاقانه؟
  مطالعه: تاثیر ارتباطات رهبری بر اعتماد کارکنان در طول بحران
  یادداشت خبری دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی: گامی مهم در راستای ارتقای جایگاه روابط‌عمومی در ایران
  شماره 67 فصلنامه کارگزار روابط‌عمومی منتشر می‌شود
  پایان عصر جستجوی سنتی؟ رسانه‌های اجتماعی به دروازه اصلی اطلاعات تبدیل می‌شوند
  برنامه‌های دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی نهایی شد
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 18681صفحه نخست » جمعه، 27 شهریور 1394 - 21:25
دنیس اچ باکل
شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- دنیس اچ باکل از بزرگان روابط عمومی دنیا، اول ژانویه سال جاری میلادی در سن 85 سالگی بدرود حیات گفت. وی نیز مانند ایوی لی عضو و رییس انجمن اسبق ایپرا بود که در حوزه روابط عمومی فعالیت‌های چشمگیری داشت.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- دنیس اچ باکل از بزرگان روابط عمومی دنیا، اول ژانویه سال جاری میلادی در سن 85 سالگی بدرود حیات گفت. وی نیز مانند ایوی لی عضو و رییس انجمن اسبق ایپرا بود که در حوزه روابط عمومی فعالیت‌های چشمگیری داشت.

 

وی پس از اتمام دوران سربازی‌اش در جنگ جهانی دوم به شرکت «آنگلو روئیچ» ملحق شد و بعد از آن در شرکت تابعه «آنگلو روئیچ» با نام «آفریقای متحد» در سمت مدیر روابط عمومی به کار مشغول شد و با دور شدن از شهر لندن به فعالیت‌های خود در شرق و غرب آفریقا ادامه داد.


دنیس با آگاهی کامل از روح استقلال‌طلبی مردم این قاره و مزایا و معایب سازمان چند ملیتی خود دست به همکاری با جنبش«آفریقایی سازی» در آن دوران زد.


در طی آن دوران عملکرد وی با هدف کمک و خدمت به مردم آفریقا انجام می‌گرفت و شرکت«آفریقای متحد» و مدیران آن نقش عمده‌ای را در پیشرفت و تعلیم مردم در سراسر قاره آفریقا ایفا کردند. دنیس بعد از بازنشستگی به آموزش و تعلیم افراد علاقمند به حرفه روابط عمومی از کشورهای آفریقایی پرداخت. علاوه بر این وی فردی فعال در برخی از سازمان‌ها و موسسات خدمات رفاهی و از آن جمله فردی فعال در اعطای جایزه «دوک ادنبورگ» در انگلستان بود.


دنیس باکل در همان سال 1960 همراه با ایوی لی به ایپرا پیوست و در اواخر دهه 1970 عضو هیات مدیره ایپرا شد و در طی ده سال چندین اداره برتر این انجمن را پایه‌گذاری و تاسیس کرد.

 

در سال 1987 باکل جانشین ایوی لی در ایپرا شد و به سمت رییس ایپرا رسید و همان سال به سمت رییس کمیته اجرایی کنگره جهانی این انجمن در لندن نیز نایل شد. وی نیز جایزه رییس ایپرا را به صلیب سرخ جهانی در ژنو اهدا کرد.

 

از سال 1981 تا 1983 وی به عنوان مدیر مالی و اداری ایپرا به کار مشغول بود و نقش کلیدی را در تشکیل بنیاد بین‌المللی روابط عمومی ایفا کرد. در سال 1999 دنیس به همراه «ژاک کوپ دی فراژاک» طرح جامع بین‌المللی شدن انجمن روابط عمومی آمریکا را برای پیشرفت و گسترش فعالیت‌های جهانی این انجمن برنامه‌ریزی و ارایه کردند.

 

دنیس باکل فردی خردمند، هوشیار و فرهنگی بود که فقدان وی و ایوی لی به عنوان حرفه‌ای ترین افراد در حوزه روابط عمومی بین‌المللی و به ویژه ایپرا احساس می‌شود زیرا هر دوی آن‌ها از اعضای فعال و متخصص ایپرا در طول دهه‌های 70، 80 و 90 میلادی در این انجمن بودند.
 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  یادداشت خبری دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی: گامی مهم در راستای ارتقای جایگاه روابط‌عمومی در ایران


  مطالعه: تاثیر ارتباطات رهبری بر اعتماد کارکنان در طول بحران


  هوش مصنوعی: بازاریاب خلاق یا ابزار خلاقانه؟


  وحشت اخلاقی جدید: رسانه‌های اجتماعی


  آیا روابط‌عمومی در بلاک چین مرده است؟ نگاهی به دیدگاه‌های مخالف


  هوش اپل: گام بزرگ اپل در هوش مصنوعی


  قبل از شروع همکاری با کسی، در مورد سبک کار خود صحبت کنید


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد