درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
چهارشنبه، 26 اردیبهشت 1403 - 19:49   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

۷ اصل حمایتی در روابط

  ۷ اصل حمایتی در روابط


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

فناوری، پایان شکست فتوشاپ

  فناوری، پایان شکست فتوشاپ


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  ضرورت گذر از ارتباطات سنتی و حرکت به سمت اطلاع‌رسانی نوین
  چشم‌انداز روابط‌عمومی در ایران: امید یا چالش؟
  پایگاه و جایگاه روابط‌عمومی در ایران
  ۲۷ اردیبهشت روز ملی ارتباطات و روابط‌عمومی
  نقش روابط‌عمومی در جهش تولید با مشارکت مردم
  بیانیه انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز ملی ارتباطات و روابط‌عمومی
  درک جعل عمیق و راه‌های مقابله با آن
  قانون کارما: هر چه بکاریم همان را درو می‌کنیم
  هفت اشتباه زبان بدن
  برندسازی کارفرمایی برای استارتاپ ها
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 3229صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیجمعه، 27 اردیبهشت 1392 - 02:44
پیام رئیس انجمن بین المللی روابط عمومی
  

پیام رئیس انجمن بین المللی روابط عمومی به مناسبت "روز روابط عمومی" در جمهوری اسلامی ایران
 
 باعث مسرت و خوشحالی است که به مناسبت "روز روابط عمومی" با شما صحبت می کنم، لازم می دانم به نمایندگی از طرف کلیه اعضای انجمن بین المللی روابط عمومی از نامگذاری روزی به نام "روز روابط عمومی" از شما تشکر کنم. من این اهتمام و نیز این روز را به شما تبریک می گویم.
 
 زمانی که بنیانگذاران انجمن بین المللی روابط عمومی برای نخستین بار در سال 1494 دور هم جمع شدند، هدف آنان رشد و توسعه روابط عمومی بوده، زیرا بر این باور بودند که روابط عمومی می تواند به توسعه روابط و از بین رفتن دشمنی ها کمک کند.
 
 در آن هنگام، فقط 4 سال از جنگ جهانی دوم و یکسال از پذیرش و تصویب بیانیه جهانی حقوق بشر می گذشت و جهانیان در پی صلح، بازسازی و توسعه بودند.
 
 بانیان این انجمن در آن هنگام متوجه شده بودند که روابط عمومی می تواند نقش غیرقابل انکاری را در تحقق ای امر داشته باشند و به درستی این موضوع را متوجه شده بودند.
 
 امروز، ما در حال آموزش و ترقی در حوزه روابط عمومی هستیم و با این کار سعی داریم جامعه خود ر ابه پیشرفت و شکوفایی نزدیک کنیم.
 
 من بر این باورم که روابط عمومی، فقط برقراری ارتباطات نیست، زیرا:
 
 * روابط عمومی، عامل مهم در ایجاد تغییرات است
 
 * روابط عمومی به ارتقای دانش مردم کمک می کند
 
 * عامل پویایی سازمانها و شرکتها می شود
 
 * باعث جلب توجه عموم به مشکلات و اهتمام در رفع آنها می شود
 
 * باعث تحول سازمانها می شود، زیرا آنها را به موضوعات مهمی همچون صداقت و شفافیت در امور رهنمون می سازد
 امروز دست اندرکاران روابط عمومی به خود می بالند، زیرا آنان به جامعه اطلاعاتی مدرن کمک می کنند
 
 من شاهد این واقعیت هستم که مردم در نقاط مختلف جهان در حالی که روابط عمومی در ایران در مسیر پیشرفت است، نظرات متفاوتی را درباره ایران و مردم آن مطرح می کنند، بعضی از این نظرات منفی است به دلیل نداشتن آگاهی و اطلاعات کافی از کشور شماست...
 
 بنابراین، نبود اطلاعات و تصویر واقعی از کشور شما به یک چالش تبدیل می شود. شما باید برای تقویت جامعه اطلاعاتی ایران از روابط عمومی استفاده کنید.
 
 روابط عمومی می تواند باعث آگاهی مردم دنیا درباره فرهنگ، ارزشها، تمدن و افتخارات شما شود. می خواهم تأکید کنم در برقراری ارتباط با سایر کشورهای جهان، از قدرت روابط عمومی استفاده کنید.
 ایران، کشور بزرگی است که من چشم انتظار دیدار از این کشور در زمان برگزاری نهمین دوره سمپوزیوم بین المللی در تهرا ن هستم.
 
 امیدوارم که برگزاری "روز روابط عمومی" در ایران باعث رشد و شکوفایی بیشتر این حرفه در کشور شما باشد. من برای شما موفقیت آرزو می کنم.
 
 کریستوف جینیستی
 رئیس انجمن بین المللی روابط عمومی در سال 2013

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  ۷ اصل حمایتی در روابط


  درک جعل عمیق و راه‌های مقابله با آن


  4 نکته برای ایجاد برندسازی کارفرمایی استارتاپ شما


  گاهی به چیزی فراتر از نیازهای جسمانی توجه کن


  چالش‌های پوشش خبری و راهکارهای رفع آن


  هفت اشتباه زبان بدن


  قانون کارما: هر چه بکاریم همان را درو می‌کنیم


  برندسازی کارفرمایی برای استارتاپ ها


  چند نکته در مورد بهترین راه برای نوشتن بیانیه مطبوعاتی


  چرا «روز ملی ارتباطات و روابط عمومی» و «روز جهانی ارتباطات و جامعه اطلاعاتی» از تقویم رسمی کشور حذف شد؟


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد