درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
پنجشنبه، 6 اردیبهشت 1403 - 22:45   

درگیری در سازمان رادیو ملی آمریکا پس از متهم شدن به جانب‌داری لیبرالی

  درگیری در سازمان رادیو ملی آمریکا پس از متهم شدن به جانب‌داری لیبرالی


ادامه ادامه مطلب یک

مکث بومر: نشانه‌ای که نشان می‌دهد باید واقعاً رسانه‌های اجتماعی را کنار بگذارید

  مکث بومر: نشانه‌ای که نشان می‌دهد باید واقعاً رسانه‌های اجتماعی را کنار بگذارید


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  چه اتفاقی برای لوگوی کوکاکولا افتاد؟
  گوگل با رشد 15 درصدی درآمد، آن را "عصر جمینی" اعلام کرد
  روزنامه‌نگاری مستقل و مبتنی بر واقعیت: تحت فشار
  تسلا کل تیم بازاریابی خود را اخراج کرد
  مکث بومر: نشانه‌ای که نشان می‌دهد باید واقعاً رسانه‌های اجتماعی را کنار بگذارید
  سمینار تخصصی «هوش مصنوعی مولد در روابط عمومی» برگزار شد
  درگیری در سازمان رادیو ملی آمریکا پس از متهم شدن به جانب‌داری لیبرالی
  گوگل متوجه می‌شود که عوامل هوش مصنوعی چالش‌های اخلاقی جدیدی ایجاد می‌کنند
  شش مرحله کلیدی در توسعه سفر ای‌اس‌جی
  مزایای استفاده از ابزارهای یکپارچه در روابط‌عمومی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 18463صفحه نخست » پنجشنبه، 12 شهریور 1394 - 21:12
7 راه تنظیم محتوا برای اشتراک پذیری بیشتر
شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- رسانه های اجتماعی می توانند ابزارهای بسیار ارزشمندی برای ارتقاء و ترویج محتوا باشند. درحالی که ایده انتشار و پخش محتوای شما در میان مشتریان و مخاطبان و طرفدارانتان در شبکه های اجتماعی مختلف همون فیسبوک و لینکدین و ... بسیار خوب است، ارزش اصلی که رسانه های اجتماعی ایجاد می کنند انتشار و توزیع محتوای شما فراتر از لیست مخاطبان و افرادی است که به طور مستقیم با شما در ارتباط هستند.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- رسانه های اجتماعی می توانند ابزارهای بسیار ارزشمندی برای ارتقاء و ترویج محتوا باشند. درحالی که ایده انتشار و پخش محتوای شما در میان مشتریان و مخاطبان و طرفدارانتان در شبکه های اجتماعی مختلف همون فیسبوک و لینکدین و ... بسیار خوب است، ارزش اصلی که رسانه های اجتماعی ایجاد می کنند انتشار و توزیع محتوای شما فراتر از لیست مخاطبان  و  افرادی است که به طور مستقیم با شما در ارتباط هستند.

 

برای این کار شما باید فرآیند به اشتراک گذاری را برای آن ها فراهم سازید.  برای این منظور چه باید بکنید؟ چه کاری باید انجام دهید تا محتوای شما مورد انتشار و اشتراک گذاری توسط مخاطبانتان قرار گیرد؟برای ادامه دار شدن نظر دهی و اصلاح و استقبال مخاطبان از محتوای شما چه باید کرد؟

 

شما نمی توانید بر کسی به طور مستقیم تاثیر بگذارید تا محتوای شما را به اشتراگ بگذارد اما راه های غیر مستقیمی برای تولید محتوا وجود دارد تا بتواند آن ها را تشویق نماید تا محتوای شما را انتشار دهند.

 

1-      عنوان های جذاب انتخاب نمایید: عنوان یک مطلب تقریبا مهمترین بخش آن محسوب می گردد. آغاز متن و عنوان شروع یک محتوا نقش بسیار جیاتی در انتشار پذیری آن توسط دیگران دارد. مطمئن شوید که عنوان شما خسته کننده و مایوس کننده نباشد. تیتر چشمگیر، جذاب، صریح و روشن بسازید تا محتوای اصلی را به خوبی نشان دهد.

 

2-      عنوان را کئتاه انتخاب نمایید: شبکه های اجتماعی مختلف به خصوص توییتر تعداد محدودی کلمه و کاراکتر را می پذیرند. وقتی مطلبی را به اشتراک می گذارید افراد دوست دارند نظرات خود را بر روی آن قرار داده و سپس آن را باز نشر نمایند. بنابراین هر مطلبی نیاز به فضایی خالی برای دیگر مخاطبان خود دارد. تا آن ها ارتباط و نظر خود را درباره آن بگویند. شما همچنین احتمالا از لینک خود نیز در این متن ها استفاده می کنید. پس با عناوین عریض و طویل فضاهای خود ار از بین نبرید. آن را کوتاه تر از محدودیت های ابزار بگذارید تا دیگران چیزی به آن بیفزایند.

 

3-       اضافه کردن توضیحات جذاب: برای مطالب خود توضیحات مرتبط و جذاب فراهم نمایید. اکثر سایت ها این توضیح و توصیف را از طریق لینک خود می سازند. اگر توضیحات هر صفحه برای سایت شما در سئو معنی دار نباشند توضیحات مختلف در شبکه های اجتماعی متصل به سایت شما می توانند برای موتورهای جستجو مفید خواهند بود. با عنوان مناسب و توضیح کافی ترغیب کننده افراد برای بازنشر مطالب خود باشید.

 

4-      یک عکس توجه برانگیز قرار دهید: شما استفاده از تصاویر در محتوا و مطالب مورد استفاده در شبکه های اجتماعی مختلف را به صورت یک عادت برای خود درآورید.

 

5-      در عنوان خود از هشتگ ها و یا نام کاربری توییتری خود استفاده نمایید: اگر می خواهید محتوای شما بیننده زیادی داشته باشد و یا محتوایی خاص داریدبا استفاده از هشتگ در عنوان خود می توانید به این مقصود دست یابید.

 

6-      امکان اشتراگ گذاری و بازنشر: اشتراک گذاری مطالبتان را برای عموم در سایت و شبکه های اجتماعی مختلف را آزاد بگذارید.استفاده از کلید ها و علائم اشتراگ گذاری از بهترین راه های تشویق مخاطبان به بازنشر و انتشار محتوای مشا می باشد.

 

7-      مطمئن شوید که محتوای تولیدی شما کیفیت خوبی دارد: اگر شما امیدوارید محتوای شما مورد انتشار و بازنشر قرار گیرد بایستی از سطح مطلوبی برخوردار باشید. اگر همه موارد قبلی را رعایت کنید اما محتوا و مطالب شما ارزش و کیفیت لازم را نداشته باشد، برای مخاطبان انتشار پذیر نخواهد بود.محتوای مطلوب باید حدود60 % از توان شما را به خود اختصاص دهد. 

 

http://irancmt.ir/index.php/content-produce/31-7content-shareable

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  10 عبارت برای ابراز قدردانی بدون گفتن "متشکرم"


  هرگز کسی را آزار نده


  بهترین راه برای تحقق رویاهای‌تان این است که از خواب بیدار شوید


  گیمیفیکیشن در روابط‌عمومی


  راهنمای کوتاه بحران


  شش مرحله کلیدی در توسعه سفر ای‌اس‌جی


  دیپلماسی روابط‌عمومی


  ارتباطات ترکیبی


  کسی غلطی می‌کند و کسی به غلط جواب می‌دهد


  مزایای استفاده از ابزارهای یکپارچه در روابط‌عمومی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد