درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
یکشنبه، 30 اردیبهشت 1403 - 17:34   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

نابینایان و هوش مصنوعی

  نابینایان و هوش مصنوعی


ادامه ادامه مطلب دو

مروری بر هوش مصنوعی گوگل: جستجوهای بیشتر، رضایت کمتر

  مروری بر هوش مصنوعی گوگل: جستجوهای بیشتر، رضایت کمتر


ادامه ادامه مطلب سه

چالش‌‌های اتحادیه اروپا در مواجهه با فناوری هوش مصنوعی

  چالش‌‌های اتحادیه اروپا در مواجهه با فناوری هوش مصنوعی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  اهمیت مشارکت روابط عمومی‌ها در تصمیمات سازمان تأمین‌اجتماعی
  نابینایان و هوش مصنوعی
  چالش‌‌های اتحادیه اروپا در مواجهه با فناوری هوش مصنوعی
  روابط‌عمومی یعنی "مردم‌داری"
  خبرنگاران دانشجو با طوفان اطلاعات نادرست در اعتراضات پردیس روبرو هستند
  مروری بر هوش مصنوعی گوگل: جستجوهای بیشتر، رضایت کمتر
  کمپین‌های یکباره
  مدیر عامل گوگل در مورد آینده پیوندها، هوش مصنوعی کیفیت جستجو را بدتر می‌کند
  بررسی دو دیدگاه در خصوص مسئولیت اجتماعی
  آیا روزنامه‌نگاری و روابط‌عمومی در یک صنعت ادغام می‌شوند؟
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 18389صفحه نخست » آموزش روابط عمومیشنبه، 7 شهریور 1394 - 10:35
کلام؛ پایه ی ارتباط خوب
ستایش تاجیک - بهترین سخنرانان با تمرین و تکرار مشهور شده اند، پس اساس سخن گفتن صحیح آموزش است. ما باید بتوانیم با همدیگر ارتباط خوب برقرار کنیم و پایه ی ارتباط خوب کلام است که از دهان خارج می شود و چنانچه نتوانیم با واژه های زیبا و کلامی شیوا با هم صحبت نماییم چگونه صحبت های همدیگر را درک کنیم و چگونه همدل و همزبان شویم؟
  

4 Ways to Go Beyond the Press Release in a Post Panda World image panda bear 1113tm pic 106 300x199

 

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-  ارتباط تنگاتنگ شعار رهبر معظم انقلاب " همدلی و همزبانی دولت و ملت" صحبت کردن خوب و ارتباط عالی افراد با همدیگر است و روابط عمومی ها نقش بسزایی در این ارتباط دارند. لحظه ای که به شعار انتخابی مقام معظم رهبری حضرت آیت الله خامنه ای (دامت برکاته) دقت می کنیم متوجه می شویم که چقدر سخن گفتن خوب و صحیح، در همدلی و همزبانی دولت و ملت موثر است و چه نتایج چشمگیری به دنبال خواهد داشت. زیرا وقتی شما بتوانید کلمات خوب و مثبت و تاثیرگزار در سخنان خود انتخاب کنید و در مکاتبات خود به کار برید، در هر ارتباطی موفق می شوید و آن مستلزم یادگیری است و کاملا اکتسابی.


بهترین سخنرانان با تمرین و تکرار مشهور شده اند، پس اساس سخن گفتن صحیح آموزش است. ما باید بتوانیم با همدیگر ارتباط خوب برقرار کنیم و پایه ی ارتباط خوب کلام است که از دهان خارج می شود و چنانچه نتوانیم با واژه های زیبا و کلامی شیوا با هم صحبت نماییم چگونه صحبت های همدیگر را درک کنیم و چگونه همدل و همزبان شویم؟


جامعه ما متوجه شده است که سخن گفتن خوب چه اهمیتی در رسیدن به اهداف دارد و روز به روز بر تعداد سخنوران افزوده می شودو آن جای بسی خوشحالی است که نوعی فرهنگسازی می باشد. در این جا نقش روابط عمومی ها بسیار حائز اهمیت است زیرا آن ها در سازمان ها و ارگان ها پست مهمی دارند و آن ارتباطات است. یک مدیر روابط عمومی باید کلامی فصیح، بلیغ و اثرگذار داشته باشد. او باید بتواند در عرصه ی رقابت، نقد، پرسش و پاسخ به گزارش دهی و سخنرانی در مراسم ها، موفق باشد و به نوعی ایجاد همدلی و همزبانی با دیگر کارکنان داشته باشد تا آنها نیز همان رفتار را پیشه کنند بنابراین باز اینجا می بینیم که روابط عمومی ها در فرهنگسازی نیز نقش مهمی دارند.


امیرالمومنین در اصول کافی فرمود: انسان ده خصلت دارد که زبان او آن را آشکار می کند. زبان گواهی است که از درون خبر می دهد، یعنی به محض آنکه انسان حرف می زند می توانید درون آن را ارزیابی کنید. زبان داوری است که به دعواها خاتمه می دهد. با زبان خوب می توان فردی را آرام کرد.


زبان گویایی است که بوسیله آن به پرسش ها پاسخ داده می شود.
زبان واسطه ای است که با آن حاجت ها برآورده می شود.
پس با خدا هم با دل حرف بزنیم
زبان وصل کننده ای است که با آن اشیا شناخته می شود.
زبان فرمانده ای است که به نیکی فرمان می دهد.
زبان پند دهنده ای است که از زشتی باز می دارد.
زبان تسلیت دهنده ای است که قلب ها با آن آرامش می یابد.
زبان حاضری است که با آن کینه ها برطرف می شود.
زبان دلربایی است که گوش ها با آن از لذت برخوردار می شوند.
ما می توانیم همدل و همزبان شویم و در دیده مان دیده و شنیده

نوشته : سفیر سخن ستایش تاجیک
منبع مرجع:  شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  بررسی دو دیدگاه در خصوص مسئولیت اجتماعی


  ۵ ضعف سرمایه‌‌‌داری و مسوولیت‌‌‌پذیری اجتماعی


  7 کلید برای به دست آوردن بیشترین بهره از هوش مصنوعی مولد


  شیفتگی جمعی


  خطا بقا در روابط‌عمومی


  آیا روزنامه‌نگاری و روابط‌عمومی در یک صنعت ادغام می‌شوند؟


  استراتژی موفقیت: قدرت پیروزی‌های شخصی


  چگونه اخبار جعلی را در طول جنگ تشخیص دهیم؟


  چگونه مدیران می‌توانند از بازاریابی دیجیتال استفاده کنند؟


  چرا شرکت‌ها باید گزارش سالانه فرسودگی شغلی را شروع کنند؟


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد