درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
سه شنبه، 1 خرداد 1403 - 02:59   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

نابینایان و هوش مصنوعی

  نابینایان و هوش مصنوعی


ادامه ادامه مطلب دو

مروری بر هوش مصنوعی گوگل: جستجوهای بیشتر، رضایت کمتر

  مروری بر هوش مصنوعی گوگل: جستجوهای بیشتر، رضایت کمتر


ادامه ادامه مطلب سه

چالش‌‌های اتحادیه اروپا در مواجهه با فناوری هوش مصنوعی

  چالش‌‌های اتحادیه اروپا در مواجهه با فناوری هوش مصنوعی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  حرکت از برند شخصی به تجاری
  فرهنگ دیجیتال در روابط‌عمومی
  4 راه برای تصمیم‌گیری موثرتر
  روابط‌عمومی چگونه «هنر هشتم» لقب گرفت؟
  مزایای کلیدی تحول دیجیتال چیست؟
  هرچه من را تأیید کند، درست است!
  بازگشت یا عدم بازگشت به دفتر
  5 استراتژی رفتاری برای جذاب‌تر کردن محتوای شما
  چگونه یک رییس ناامن را شناسایی و مدیریت کنیم
  اهمیت مشارکت روابط عمومی‌ها در تصمیمات سازمان تأمین‌اجتماعی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 18356صفحه نخست » آموزش روابط عمومیسه شنبه، 3 شهریور 1394 - 15:21
رویکرد پایین به بالا در روابط عمومی
نویسنده: مایک ای کندی - نکته ای که در این یادداشت بیش از هرچیز مد نظر بود این است که شما باید از جایی شروع کنید که الزاما نزدیک به نوک قله نیست و برای اینکه بتوانید با ثبات ادامه دهید، بهتر است که از پایین به بالا حرکت کنید. رویکرد پایین به بالا در روابط عمومی به همین معناست.
  

4 Ways to Go Beyond the Press Release in a Post Panda World image panda bear 1113tm pic 106 300x199


شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- در روابط عمومی، همه ما می خواهیم تمام کارهایی که انجام می دهیم به موفقیت برسد. این طبیعی است. ما می خواهیم که داستانی که به مطبوعات می دهیم، پوشش خبری دریافت کند و در نهایت بتوانیم فرصت مصاحبه را از نشریات و مجلات برای مدیران خود دریافت کنیم...


چرا یک رویکرد پایین به بالا در روابط عمومی ممکن است بهترین چهره را از شما به نمایش بگذارد؟ این سوالی است که در این نوشتار قصد داریم به آن پاسخ دهیم.


اما حقیقت اینجاست که به ندرت این مساله برای روابط عمومی های داخلی ایجاد می شود. با قدری شانس، این می تواند اتفاق بیافتد که روابط عمومی بتواند پوشش خوبی از مطبوعات دریافت کند اما اگر شما اینگونه فکر کنید که بیشتر موقعیت ها به موفقیت ختم می شود بهتر است که در نگاه خود تجدید نظر کنید تا ناامید نشوید. در عین حال این به این معنا نیست که شما نمی توانید در بازی عرصه رسانه پیروز شوید. حقیقت این است که شما می توانید یک کمپین روابط عمومی فوق العاده موفق داشته باشید که در آن یک برابر، دو برابر و یا حتی در موقعیت هایی سه برابر آنچه پیش بینی کرده اید را در برنامه ها و رویدادهای خود همراه کنید و از آنها پوشش خبری دریافت نمایید. این چیزی است که برخی از ما آن را رویکرد پایین به بالا در روابط عمومی می نامیم.


اگر تاکنون درک کاملی از این موضوع نگرفته اید بگذارید تا از حالت انتزاعی به محسوس تغییر بیان دهم و بیان خودم را به گونه ای دیگر مطرح کنم. یک کوه را تصویر کنید. در بالای قله، شما تعداد زیادی از خروجی های رسانه های بین المللی را دارید. این ها سی ان ان، نیویورک تایمز، وال استریت ژورنال و ... هستند. قدری پایین تر از آن، برخی انتشارات منطقه ای را دارید، مانند لوس آنجلس تایمز، واشینگتن پست، شیکاگو تریبون، و غیره. آنگاه ذیل آن ممکن است نشریات محبوب بیشتری را داشته باشید. حتی وبلاگ ها و مجلات و در پایین نیز روزنامه های محلی و وبلاگ های کوچک و غیره قرار دارند.


اکنون اگر می خواهید که به اوج قله برسید، چه باید بکنید؟ شما تنها نیاز دارید که از آن صعود کنید و قطعا شیب قابل توجهی برای صعود وجود دارد، شکی در آن نیست. اما مساله اینجاست که شما با چه سرعتی و با چه شیبی قصد صعود دارید. اینکه با چه محتوایی قصد صعود دارید و به عنوان مثال، شما برای درج مصاحبه خودتان با یک روزنامه محلی در حوزه تخصصی، شاید کمتر نیاز به تلاش برای بالا رفتن داشته باشید اما برای انتشار همان مطلب در وال استریت ژورنال نیازمند تلاش بیشتر و شرایط بهتر هستید.


در واقع شما بایستی پیش از اینکه برای نشریات بزرگ که در راس قله قرار دارند برنامه ریزی کنید، به نشریات محلی و آنهایی بپردازید که احتمال زیادتری برای دریافت پوشش خبری از آنها دارید. همچنان که به مسیر خود ادامه می دهید، احتمال شما برای گام های بعدی که شما را تا اوج قله می برد بیشتر می شود. در این حین هم کسب و کار شما و هم توانمندی شما ارتقاء پیدا کرده و می توانید محتوایی متناسب برای آنها تولید کنید.


اما نکته ای که در این یادداشت بیش از هرچیز مد نظر بود این است که شما باید از جایی شروع کنید که الزاما نزدیک به نوک قله نیست و برای اینکه بتوانید با ثبات ادامه دهید، بهتر است که از پایین به بالا حرکت کنید. رویکرد پایین به بالا در روابط عمومی به همین معناست.

 

منبع مرجع:  شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)

برگردان: گروه ترجمه شارا

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  مزایای کلیدی تحول دیجیتال چیست؟


  بررسی دو دیدگاه در خصوص مسئولیت اجتماعی


  چگونه یک رییس ناامن را شناسایی و مدیریت کنیم


  خطا بقا در روابط‌عمومی


  بازگشت یا عدم بازگشت به دفتر


  استراتژی موفقیت: قدرت پیروزی‌های شخصی


  آیا روزنامه‌نگاری و روابط‌عمومی در یک صنعت ادغام می‌شوند؟


  5 استراتژی رفتاری برای جذاب‌تر کردن محتوای شما


  چرا شرکت‌ها باید گزارش سالانه فرسودگی شغلی را شروع کنند؟


  هرچه من را تأیید کند، درست است!


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد