درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
دوشنبه، 14 خرداد 1403 - 16:15   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟

  آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟


ادامه ادامه مطلب دو

نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه

  نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه


ادامه ادامه مطلب سه

واحد ابری گوگل اعلام کرد که این هفته کارمندان خود را اخراج می‌کند

  واحد ابری گوگل اعلام کرد که این هفته کارمندان خود را اخراج می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  چرا رسانه‌های اجتماعی "گلوله نقره‌ای" برای بازاریابی نیستند؟
  ۴ نکته آموزش رسانه‌ای برای مدیران سطح بالا
  ۱۰ ایده‌ نوآورانه برای ارتقای روابط‌عمومی
  بازگشت به مبانی بیان آزاد
  استراتژی کلیدی برای رشد یک تجارت عکاسی سودآور
  ال‌جی با ابتکار "خوش‌بینی به فید خود" به دنبال ترویج فضای مثبت در شبکه‌های اجتماعی است
  واحد ابری گوگل اعلام کرد که این هفته کارمندان خود را اخراج می‌کند
  ذهن‌های متصل، ارتباطات قدرتمند: رهبری روابط‌عمومی در عصر تحولات
  انتخابات هیات رئیسه شورای هماهنگی روابط‌‌عمومی‌های استان کرمانشاه برگزار شد
  بازگشت به رفت‌وآمد: چه چیزی تغییر کرده است؟
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 18347صفحه نخست » آموزش روابط عمومیسه شنبه، 3 شهریور 1394 - 08:29
پاورپوینت/ مسئولیت اجتماعی با رویکرد روابط عمومی
شرکت های موفق به یک جامعه سالم نیاز دارند و چنین ضرورتی باعث شده است که آن ها نتوانند به مسائل جامعه پیرامونی خود بی اعتنا باشند و از سویی دیگر چون عمل به مسئولیت اجتماعی می تواند سازمان ها و شرکت ها را در وضعیت بهتری در جامعه ای که در آن زندگی می کنند،‌ قرار دهد موضوع با عنوان مسئولیت اجتماعی اهمیت و ارزش زیادی پیدا کرده است.
  

4 Ways to Go Beyond the Press Release in a Post Panda World image panda bear 1113tm pic 106 300x199
 

 شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- نخستین همایش بررسی نقش روابط عمومی در صنعت بانکداری در روز 25 مردادماه، با حضور دکتر اکبر کمیجانی، قائم مقام بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران، مدیران و کارشناسان شبکه بانکی کشور و همچنین روسا و اعضای انجمن های حرفه ای روابط عمومی، توسط موسسه کارگزار روابط عمومی و با مشارکت انجمن متخصصان روابط عمومی برگزار شد.

 

مهندس سید مسعود همایونفر، رئیس انجمن مدیریت منابع انسانی ایران سخنران بعدی این همایش یک روزه بود که با موضوعی تحت عنوان مسئولیت اجتماعی با رویکرد روابط عمومی با حاضران در همایش سخن گفت.
وی با اشاره به این موضوع که مسئولیت اجتماعی معانی مختلفی در نزد افراد مختلف پیدا کرده است، گفت: چند سالی است که واژه مسئولیت اجتماعی در کشور ما و در سازمان های مختلف کاربرد پیدا کرده است و البته با توجه به همین کاربردها معانی مختلفی هم به خود گرفته است که لازم است وحدت معنایی بیشتری در این زمینه بوجود بیاید و تلقی های گوناگون در این زمینه از بین برود تا همه افراد برداشت واحدی از موضوع مسئولیت اجتماعی داشته باشند.


همایونفر افزود: شرکت های موفق به یک جامعه سالم نیاز دارند و چنین ضرورتی باعث شده است که آن ها نتوانند به مسائل جامعه پیرامونی خود بی اعتنا باشند و از سویی دیگر چون عمل به مسئولیت اجتماعی می تواند سازمان ها و شرکت ها را در وضعیت بهتری در جامعه ای که در آن زندگی می کنند،‌ قرار دهد موضوع با عنوان مسئولیت اجتماعی اهمیت و ارزش زیادی پیدا کرده است. در چنین موقعیتی است که روابط عمومی ها که نقش واسط بین جامعه و سازمان را بر عهده دارند در بحثی با عنوان مسئولیت اجتماعی نقشی مهم بر عهده دارند و اتفاقا توفیق در عمل به مسئولیت های اجتماعی از موضوعاتی است که باعث شفافیت در سازمان و در نتیجه باعث بوجود آمدن اعتماد و خوشنامی یک سازمان خواهد شد که این موضوع می تواند نقش روابط عمومی را در عملی شدن چنین کاری برجسته تر کند.


رئیس انجمن مدیریت منابع انسانی ایران در پایان ضمن تاکید بر اهمیت توجه به مسئولیت های اجتماعی شرکت ها و نقش آن در شفاف سازی فعالیت های سازمان که می تواند موجب جلب اعتماد مشتریان و خوشنامی سازمان شود،‌گفت: دستاوردهای سه گانه ای هستند که می توانند در نهایت موجب شوند که یک سازمان یا نهاد به مسئولیت های اجتماعی خود به درستی عمل کنند که این دستاوردها عبارتند از دستاوردهای اقتصادی، دستاوردهای اجتماعی و دستاوردهای زیست محیطی که نهایتا می توانند تصویری مثبت و سازنده از سازمان در عمل به مسئولیت های اجتماعی خود را به نمایش بگذارند و مهم این است که روابط عمومی در ارائه تصویری موفق از سازمان در خصوص عمل به مسئولیت های اجتماعی جایگاهی مهم و بی بدیل دارد.

 

دریافت فایل پاورپوینت

 

 

 

 

 

 

   
  

فايل ها الصاقي:

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  چالش‌های مشارکت مسئولانه در سیاست عمومی


  آیا هدفون‌هایی که صدا‌ی اطراف را حذف می‌کنند مضرند؟


  روابط‌عمومی: فراتر از بازاریابی و روابط انسانی


  ما تمام چیزی که نیاز داریم عشق است: چگونه فرهنگ و شخصیت، حلقه‌های دوستی ما را شکل می‌دهند


  انتخابات هیات رئیسه شورای هماهنگی روابط‌‌عمومی‌های استان کرمانشاه برگزار شد


  استراتژی کلیدی برای رشد یک تجارت عکاسی سودآور


  بازگشت به مبانی بیان آزاد


  رسانه‌های اجتماعی و قانون: هشداری برای برندها و تولیدکنندگان محتوا


  بازگشت به رفت‌وآمد: چه چیزی تغییر کرده است؟


  نکات کلیدی و مباحث برجسته دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد