درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
سه شنبه، 25 اردیبهشت 1403 - 10:40   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

۷ اصل حمایتی در روابط

  ۷ اصل حمایتی در روابط


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

فناوری، پایان شکست فتوشاپ

  فناوری، پایان شکست فتوشاپ


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  تنزل جایگاه روابط‌عمومی: مشکلی دیرینه و فراتر از دولت‌ها
  ۲۷ اردیبهشت، روز ملی ارتباطات و روابط‌عمومی
  در روز ملی ارتباطات و روابط‌عمومی چه باید کرد؟
  عذرخواهی و گلایه‌های عضو باسابقه شورای روابط‌عمومی استان مازندران
  مدیرکل روابط‌عمومی‌ و امور بین الملل استانداری فارس: آموزش، پیش نیاز عملکرد مطلوب روابط عمومی‌هاست
  روز ملی روابط‌عمومی: بازگشایی پارادایم جدید روابط‌عمومی
  چگونه روابط‌عمومی دیجیتال را با موفقیت با روابط‌عمومی داخلی ادغام کنیم
  چرا داشتن یک موسیقی متن در محل کار می‌تواند بهره‌وری شما را افزایش دهد
  فناوری، پایان شکست فتوشاپ
  چند نکته در مورد بهترین راه برای نوشتن بیانیه مطبوعاتی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 1829صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیدوشنبه، 1 آبان 1391 - 08:21
رئیس روابط عمومی باشگاه نفت آبادان استعفا داد
  

در اعتراض به کم‌توجهی مدیریت جدید باشگاه به حرفه‌ای سازی
 رئیس روابط عمومی باشگاه نفت آبادان استعفا داد
  رئیس روابط عمومی و بازاریابی باشگاه صنعت نفت آبادان به دلیل کم‌توجهی مدیریت جدید باشگاه به حرفه‌ای سازی استعفا داد.
 میثم راستی در استعفانامه خود خطاب به مدیر عامل باشگاه صنعت نفت آبادان در تشریح دلایل استعفای خود آورده است: مساعد نبودن شرایط و زمینه‌های لازم برای همکاری و همچنین کم توجهی مجموعه جدید مدیریت باشگاه به موضوع حرفه‌ای سازی، خصوصی سازی و بازاریابی که از تخصص‌ها و مهارت‌های اینجانب است از جمله دلایل استعفا از این مسئولیت است.
 وی ادامه داد: توجه به مواردی همچون حرفه‌ای سازی، خصوصی سازی و بازاریابی، راه تعالی و پیشرفت هرچه سریعتر باشگاه را هموار می‌سازد.
 مدیر بازاریابی باشگاه ورزشی و فرهنگی صنعت نفت آبادان در ادامه همچنین تصریح کرد: اینجانب تحمل سکوت در برابر راهی که متأسفانه به کج روی و انحطاط این باشگاه بزرگ و مردمی و همچنین سیاست گذاری‌های غلط که عاقبت این مجموعه را به ناکجا آباد‌ها ختم خواهد کرد، را ندارم و نمی‌توانم نابودی تیم همیشه محبوبم را ببینم لذا بدینوسیله استعفای خود را به اطلاع جنابعالی(مدیر عامل باشگاه صنعت نفت آبادان) می‌رسانم و از صمیم قلب برای موفقیت باشگاه بزرگ صنعت نفت آبادان آرزوی موفقیت را دارم.
 راستی در ادامه افزوده است: در حال حاضر نیز به دلیل شرایط حساس و بحرانی تیم صنعت نفت در لیگ برتر، در برابر برخی اتفاقات رخ داده اخیر در مجموعه، سکوت اختیار کرده و در زمان مقتضی به اطلاع هواداران فهیم آبادانی می‌رسانم.

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  روابط‌عمومی از حقوق بشر تا بخش کشاورزی


  ۷ اصل حمایتی در روابط


  4 نکته برای ایجاد برندسازی کارفرمایی استارتاپ شما


  روابط‌عمومی ایدیولوژیک؛ اثرهای مثبت و منفی


  گاهی به چیزی فراتر از نیازهای جسمانی توجه کن


  چالش‌های پوشش خبری و راهکارهای رفع آن


  پرورش صحیح، در گروی آموزش مناسب


  خبرنگاری توسعه


  چند نکته در مورد بهترین راه برای نوشتن بیانیه مطبوعاتی


  واکاوی ورود داده‌نگاری به یک روزنامه شاخص محلی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد