درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
پنجشنبه، 10 خرداد 1403 - 17:20   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

گوگل در تلاشی برای خرید هاب‌اسپات در بزرگترین معامله خود، مایکروسافت را به چالش می‌کشد

  گوگل در تلاشی برای خرید هاب‌اسپات در بزرگترین معامله خود، مایکروسافت را به چالش می‌کشد


ادامه ادامه مطلب دو

ربات‌ها در استارباکس ناور 1784: 100 ربات به مشتریان خدمات ارائه می‌دهند

  ربات‌ها در استارباکس ناور 1784: 100 ربات به مشتریان خدمات ارائه می‌دهند


ادامه ادامه مطلب سه

زندگی شاد بدون رسانه‌های اجتماعی

  زندگی شاد بدون رسانه‌های اجتماعی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  استراتژی‌های روابط‌عمومی برای رسیدن به نسل Z
  چگونه یک برند شخصی قوی بسازیم: نکات کلیدی از کارشناسان
  آنچه در مورد اطلاعات نادرست به شما می‌گویند را باور نکنید
  نرخ تبدیل آزمایش رایگان چقدر است؟
  اپل هوش مصنوعی مولد را به ایموجی‌ها اضافه می‌کند: چه معنایی دارد؟
  کانوا: ابزارهای طراحی خود را برای تسلط بر فضای کاری حرفه‌ای ارتقا می‌دهد
  زندگی شاد بدون رسانه‌های اجتماعی
  مرتبه استادی، عنوانی که برازنده او بود
  مرتبه استادی، عنوانی که برازنده او بود
  هنر جنگ روابط‌عمومی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 1829صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیدوشنبه، 1 آبان 1391 - 12:15
رئیس روابط عمومی باشگاه نفت آبادان استعفا داد
  

در اعتراض به کم‌توجهی مدیریت جدید باشگاه به حرفه‌ای سازی
 رئیس روابط عمومی باشگاه نفت آبادان استعفا داد
  رئیس روابط عمومی و بازاریابی باشگاه صنعت نفت آبادان به دلیل کم‌توجهی مدیریت جدید باشگاه به حرفه‌ای سازی استعفا داد.
 میثم راستی در استعفانامه خود خطاب به مدیر عامل باشگاه صنعت نفت آبادان در تشریح دلایل استعفای خود آورده است: مساعد نبودن شرایط و زمینه‌های لازم برای همکاری و همچنین کم توجهی مجموعه جدید مدیریت باشگاه به موضوع حرفه‌ای سازی، خصوصی سازی و بازاریابی که از تخصص‌ها و مهارت‌های اینجانب است از جمله دلایل استعفا از این مسئولیت است.
 وی ادامه داد: توجه به مواردی همچون حرفه‌ای سازی، خصوصی سازی و بازاریابی، راه تعالی و پیشرفت هرچه سریعتر باشگاه را هموار می‌سازد.
 مدیر بازاریابی باشگاه ورزشی و فرهنگی صنعت نفت آبادان در ادامه همچنین تصریح کرد: اینجانب تحمل سکوت در برابر راهی که متأسفانه به کج روی و انحطاط این باشگاه بزرگ و مردمی و همچنین سیاست گذاری‌های غلط که عاقبت این مجموعه را به ناکجا آباد‌ها ختم خواهد کرد، را ندارم و نمی‌توانم نابودی تیم همیشه محبوبم را ببینم لذا بدینوسیله استعفای خود را به اطلاع جنابعالی(مدیر عامل باشگاه صنعت نفت آبادان) می‌رسانم و از صمیم قلب برای موفقیت باشگاه بزرگ صنعت نفت آبادان آرزوی موفقیت را دارم.
 راستی در ادامه افزوده است: در حال حاضر نیز به دلیل شرایط حساس و بحرانی تیم صنعت نفت در لیگ برتر، در برابر برخی اتفاقات رخ داده اخیر در مجموعه، سکوت اختیار کرده و در زمان مقتضی به اطلاع هواداران فهیم آبادانی می‌رسانم.

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  ارزشیابی ارتباطات: یک چک‌لیست برای سنجش ارتباطات


  هنر جنگ روابط‌عمومی


  زندگی شاد بدون رسانه‌های اجتماعی


  مرتبه استادی، عنوانی که برازنده او بود


  چرا بسیاری از مدیران قادر به رهبری موثر نیستند؟


  اپل هوش مصنوعی مولد را به ایموجی‌ها اضافه می‌کند: چه معنایی دارد؟


  چگونه روزنامه‌نگاران و متخصصان روابط‌عمومی می‌توانند برای تقویت صداهای مختلف با یکدیگر همکاری کنند


  آنچه در مورد اطلاعات نادرست به شما می‌گویند را باور نکنید


  اطلاع‌رسانی پولی: چالش‌ها و فرصت‌ها


  کانوا: ابزارهای طراحی خود را برای تسلط بر فضای کاری حرفه‌ای ارتقا می‌دهد


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد