درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
سه شنبه، 15 خرداد 1403 - 00:06   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟

  آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟


ادامه ادامه مطلب دو

نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه

  نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه


ادامه ادامه مطلب سه

واحد ابری گوگل اعلام کرد که این هفته کارمندان خود را اخراج می‌کند

  واحد ابری گوگل اعلام کرد که این هفته کارمندان خود را اخراج می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  چرا رسانه‌های اجتماعی "گلوله نقره‌ای" برای بازاریابی نیستند؟
  ۴ نکته آموزش رسانه‌ای برای مدیران سطح بالا
  ۱۰ ایده‌ نوآورانه برای ارتقای روابط‌عمومی
  بازگشت به مبانی بیان آزاد
  استراتژی کلیدی برای رشد یک تجارت عکاسی سودآور
  ال‌جی با ابتکار "خوش‌بینی به فید خود" به دنبال ترویج فضای مثبت در شبکه‌های اجتماعی است
  واحد ابری گوگل اعلام کرد که این هفته کارمندان خود را اخراج می‌کند
  ذهن‌های متصل، ارتباطات قدرتمند: رهبری روابط‌عمومی در عصر تحولات
  انتخابات هیات رئیسه شورای هماهنگی روابط‌‌عمومی‌های استان کرمانشاه برگزار شد
  بازگشت به رفت‌وآمد: چه چیزی تغییر کرده است؟
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 18258صفحه نخست » ادامه مطلب دوسه شنبه، 27 مرداد 1394 - 12:12
توجه به مسئولیت اجتماعی فلسفه وجودی روابط عمومی است
اساسا روابط عمومی یعنی مسئولیت اجتماعی و فلسفه وجودی روابط عمومی در سازمان ها و نهادهای مختلف، پاسخگویی به مسئولیت های اجتماعی است و این موجب خرسندی است که همکاران صادق و تلاشگر ما تصمیم گرفته اند که برای این امر مهم دور هم جمع بشوند و عالمانه و حرفه ای در این زمینه با هم گفت و گو کنند
  

 

4 Ways to Go Beyond the Press Release in a Post Panda World image panda bear 1113tm pic 106 300x199


شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- سید غلامرضا کاظمی دینان،‌ رئیس انجمن روابط عمومی ایران و مشاور عالی ارتباطات رئیس کل بانک مرکزی جمهوری اسلامی طی سخنانی در نخستین همایش بررسی نقش روابط عمومی در صنعت بانکداری  ضمن تاکید بر اهمیت برگزاری چنین رخدادی در حوزه روابط عمومی شبکه بانکی کشور گفت: خدا را سپاس می گوییم که به ما توفیق داد تا خانواده روابط عمومی بانکی که خود ارتباط گر و به دنبال ارتباط موثر با مشتریان و مخاطبان هستند امروز گرد هم آمده اند تا برای همراهی و همدلی بیشتر با همدیگر تعامل و گفت و گو کنند.

وی افزود: اساسا روابط عمومی یعنی مسئولیت اجتماعی و فلسفه وجودی روابط عمومی در سازمان ها و نهادهای مختلف، پاسخگویی به مسئولیت های اجتماعی است و این موجب خرسندی است که همکاران صادق و تلاشگر ما تصمیم گرفته اند که برای این امر مهم دور هم جمع بشوند و عالمانه و حرفه ای در این زمینه با هم گفت و گو کنند و کسانی که حضور کمتری در چنین رخداد ارزشمندی داشته اند مطمئن باشند که از دوستان خود گامی عقب تر خواهند بود و باید تلاش کنند تا ضمن حضور در اتفاقاتی که به نام و برای روابط عمومی است حضور فعال تری داشته باشند تا بتوانند ضمن حفط انسجام و یکپارچگی به مسئولیت ها و تعهدات اجتماعی خود به خوبی عمل کنند.

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  چالش‌های مشارکت مسئولانه در سیاست عمومی


  ما تمام چیزی که نیاز داریم عشق است: چگونه فرهنگ و شخصیت، حلقه‌های دوستی ما را شکل می‌دهند


  استراتژی کلیدی برای رشد یک تجارت عکاسی سودآور


  انتخابات هیات رئیسه شورای هماهنگی روابط‌‌عمومی‌های استان کرمانشاه برگزار شد


  بازگشت به مبانی بیان آزاد


  بازگشت به رفت‌وآمد: چه چیزی تغییر کرده است؟


  ال‌جی با ابتکار "خوش‌بینی به فید خود" به دنبال ترویج فضای مثبت در شبکه‌های اجتماعی است


  ظهور معیارهای تبلیغات تجارت الکترونیک


  نکات کلیدی و مباحث برجسته دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


  ذهن‌های متصل، ارتباطات قدرتمند: رهبری روابط‌عمومی در عصر تحولات


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد