درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
چهارشنبه، 9 خرداد 1403 - 17:40   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

گوگل در تلاشی برای خرید هاب‌اسپات در بزرگترین معامله خود، مایکروسافت را به چالش می‌کشد

  گوگل در تلاشی برای خرید هاب‌اسپات در بزرگترین معامله خود، مایکروسافت را به چالش می‌کشد


ادامه ادامه مطلب دو

ربات‌ها در استارباکس ناور 1784: 100 ربات به مشتریان خدمات ارائه می‌دهند

  ربات‌ها در استارباکس ناور 1784: 100 ربات به مشتریان خدمات ارائه می‌دهند


ادامه ادامه مطلب سه

زندگی شاد بدون رسانه‌های اجتماعی

  زندگی شاد بدون رسانه‌های اجتماعی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  نرخ تبدیل آزمایش رایگان چقدر است؟
  اپل هوش مصنوعی مولد را به ایموجی‌ها اضافه می‌کند: چه معنایی دارد؟
  کانوا: ابزارهای طراحی خود را برای تسلط بر فضای کاری حرفه‌ای ارتقا می‌دهد
  زندگی شاد بدون رسانه‌های اجتماعی
  مرتبه استادی، عنوانی که برازنده او بود
  مرتبه استادی، عنوانی که برازنده او بود
  هنر جنگ روابط‌عمومی
  اطلاع‌رسانی پولی: چالش‌ها و فرصت‌ها
  چرا بسیاری از مدیران قادر به رهبری موثر نیستند؟
  ارزشیابی ارتباطات: یک چک‌لیست برای سنجش ارتباطات
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 18220صفحه نخست » پیشخوان شارا-پیشنهادهای کاربران روابط عمومیجمعه، 23 مرداد 1394 - 16:05
بازی های المپیک 2004 آتن و تفسیرها
شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- با این که یونانیان باستان عدد 13 را نحس می دانستند و این باور خودرا به میان برخی از ملل دیگر بردند؛ در این روز از ماه آگوست سال 2004 مسابقه های ورزشی المپیک با شرکت ده هزار و پانصد ورزشکار از 202 کشور در 28 رشته در آتن آغاز شد که انجام آنها 16 روز طول می کشد.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- با این که یونانیان باستان عدد 13 را نحس می دانستند و این باور خودرا به میان برخی از ملل دیگر بردند؛ در این روز از ماه آگوست سال 2004 مسابقه های ورزشی المپیک با شرکت ده هزار و پانصد ورزشکار از 202 کشور در 28 رشته در آتن آغاز شد که انجام آنها 16 روز طول می کشد.

 

دور تازه مسابقه های المپیک در سال 1896با برگزاری این مسابقه ها در یونان ـ زادگاه باستانی آنها آغاز شده بود. تفاوت بارز برگزاری این مسابقه ها در آن سالها با امروز در این است که تا دهه 1970 دولتهای میزبان دغدغه خرابکاری، و مدیران مسابقه نگرانی مصرف داروی محرّک توسط ورزشکاران را نداشتند. مقامات یونانی با یک میلیارد و پانصد میلیون دلار که صرف حفظ امنیت بازیها کرده بودند گفته بودند که نگرانی از احتمال خرابکاری مانع از آن می شد که در شب خواب راحت داشته باشند زیرا که ممکن بود یک خرابکار از گوشه ای رخنه کند، بمبی منفجر سازد و زحمات آنان را هدر دهد.


    با این که یک بانوی یونانی به دهها هزار تن تماشاگران آیین های گشایش مسابقه ها می گفت که «اتباع جهان به دیدن مسابقه ها خوش آمدید» مفسران غیر ورزشی روزنامه ها عموما نوشته بودند: مسابقه های ورزشی و هرگونه مسابقه منطقه ای و جهانی احساسات ناسیونالیستی ملل را تقویت می کند، تا جهان وطنی و جهان اندیشی را، زیرا که هرکس و حتی یک کمونیست دو آتشه خواهان برنده شدن ورزشکاران وطن خودش است و پیروزی آنان غرور اورا افزایش می دهد و بنا بر این، در این کار حرارت و تعصب نشان می دهد.


    به نوشته همین مفسران، سران شوروی فروپاشیده با همین هدف شاد و سرزنده کردن اتباع این جماهیریه پیروزی های ورزشی، فضانوردی، تسلیحات و .... بزرگتر از واقع نشان می دادند و اخبار مربوط برایشان مهمتر از تامین رفاه معیشتی اتباع بود و مبلغان ارشد هر کشور وزیران تبلیغات، روابط عمومی و ...) با استفاده از این تجربه می کوشند که پیروزی ها را ولو مختصر و موقت بزرگ کنند و مردم آمریکا وقتی که از تلویزیونهایشان می شنوند که دولتشان چنین و چنان کرد و ابرقدرت بی چون و چرا هستند لذت می برند و نگرانی هارا ـ اگر باشد ـ فراموش می کنند.

 

 

فرود از آسمان؛ یکی از آیین های روز گشایش بازیهای آتن ـ منظره ورزشگاه آتن در 13 آگوست 2004، گشایش بازی ها
 

منبع: www.iranianshistoryonthisday.com

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  ربات‌ها در استارباکس ناور 1784: 100 ربات به مشتریان خدمات ارائه می‌دهند


  جستجوی هوش مصنوعی گوگل خشم آنلاین را برمی‌انگیزد


  سه نکته برای بازسازی گذشته خود


  گوگل در تلاشی برای خرید هاب‌اسپات در بزرگترین معامله خود، مایکروسافت را به چالش می‌کشد


  طوفان رسانه‌ای چیست؟


  ارتباطات بحران: وجه اشتراک جنجال‌های تبلیغاتی اپل، بامبل و سوئل


  چرا ثبات در بازاریابی ویدیویی و تناسب اندام مهم است؟


  هوش مصنوعی صنعت بزرگسالان را تکان می‌دهد، اما برخی سازندگان نگران فرار مخاطبان هستند


  هنر جنگ روابط‌عمومی


  ارزشیابی ارتباطات: یک چک‌لیست برای سنجش ارتباطات


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد